Pekny vecer vsem. Poradi nekdo jak vymenit baterku v hlasici tlaku v pneu na BMW ADVENTURE ? Cidlo jsem vyfotil a pridavam foto.
Dik Zd
Upravil ZdenekR dne 01.02.2013 18:21
Jak jsem říkal při návstěvě v tom tmelu je baterka opatrně vyštourat ven a je podtím zalitá a nechá se normalně vyměnit
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Baterka je typ CR2032
Někdy je senzor KO a výměna baterie stejně nepomůže. Ale za zkoušku to stojí. Vyhodit ho můžeš vždycky. Vyfocený to nemám, ale našel jsem fotku z ADVrider, kterou jsem měl uloženou, když jsem s tím "laboroval".
Upravil Tonda dne 01.02.2013 20:56
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Mě to na podzim začalo taky kecat,svítit různé trojúhelníčky,tak jsem nechal přehrát softver a mam klid.Už to neukazuje nic.
Když je hlad,je i husa dobrá.
paja1 napsal:
Mi kdysi výměna baterky nepomohla. zrušil jsem celou tuhle kravinu a mám klid.
Viz tady: http://www.bmwgs....rowstart=0
lepsi nez jezdit na chronicky podhustenejch gumach se vsemi dusledky imho... ja jsem teda za RDC totalne happy.
Upravil hicks dne 16.04.2013 09:05
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 napsal:
Mi kdysi výměna baterky nepomohla. zrušil jsem celou tuhle kravinu a mám klid.
Viz tady: http://www.bmwgs....rowstart=0
lepsi nez jezdit na chronicky podhustenejch gumach se vsemi dusledky imho... ja jsem teda za RDC totalne happy.
Povíme si časem.....
za mě není náklad adekvátní přidané hodnotě. Kecy o bespečnosti jsou pěkné, ale není nad pořádný manometr a občasnou kontrolu.
Pája
paja1 napsal:
Mi kdysi výměna baterky nepomohla. zrušil jsem celou tuhle kravinu a mám klid.
Viz tady: http://www.bmwgs....rowstart=0
lepsi nez jezdit na chronicky podhustenejch gumach se vsemi dusledky imho... ja jsem teda za RDC totalne happy.
Povíme si časem.....
za mě není náklad adekvátní přidané hodnotě. Kecy o bespečnosti jsou pěkné, ale není nad pořádný manometr a občasnou kontrolu.
to jsou fakt totalni nesmysly.
poradny manometr tak nejak nenahrazuje RDC, nebot RDC prave resi ten NAHLY utek vzduchu/prorazeni gumy, nez si vsimnes, ze ji mas prorazenou. Vubec ti to nebrani to prekontrolovat rukou.
A moto na mekkych gumach jen tak kazdy jezdec nepozna imho. Az kdyz se to zacne opravdu smejkat.
+
imho zasadne chrani rafky. Nejvetsi skodu na rafcich jsem imho mel vzdycky, kdyz jsem jezdil chronicky podhusteny (ted myslim pneu dole, ne pneu nahore
Upravil hicks dne 22.04.2013 09:02
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dokud to funguje tak je to určitě užitečná vychytávka. Třeba dnes jsem dostal varování na úbytek tlaku na zadku. Na nejbližší benzině jsem dofoukal a dojel v pohodě do cíle. V zadní gumě byl vrut a při dojezdu RDC ukazovalo už jen 1.2BAR. Nepoznal jsem rozdíl ani s takhle podhuštěnou gumou a bez varování bych možná ještě teď trčel někde na dálnici. Knoty jsem neměl, moje blbost.
RDC nebo TPS nebo jak tomu kdo říká je především super při jízdě offroad a zejména na hodně podhuštěných pneu. Když jedete po pistě, kde je každou chvíli fešové pole nebo "úvoz", tak třeba tlak máte kolem 1.0. Na takhle podhuštěný gumě vůbec nepoznáte, že máte defekt a až si toho všimnete, budou škody docela určitě větší, než když vám TPS začne blikat a upozorní na rychlou ztrátu tlaku. Pneumatiku můžete v zatáčce úplně zout z ráfku a rozsekat se - protože jste nezaregistrovali rozdíl mezi podhuštěnou a prázdnou gumou.
Ten typ používaný u BMW je určitě lepší než nic ale je nahouby, že se nedá použít s duší. Mám TPS koupený od Stualarmu, kde se krásně dá nastavit tlak, při jakém má varovat (a kromě toho varuje na náhlý pokles) a senzory jsou nahoře na ventilkách. Fungovalo to báječně, několikrát jsem zažil varování na defekt přední gumy a zastavil jsem včas a duši úplně nerozšmelcoval. Bez TPS by byla nahadry a ráfek bůhví...
Bohužel Stualarm to přestal vozit a v senzorech mi chcíply zalitý baterky (senzory se měly dát koupit jako náhradní) a je to škoda, protože to byla fakt dobrá věc.
Jinak je to přibližně stejný, jako třeba s vyhřívanými hefty nebo sedadly. Spousta lidí říká, že to je nanic - ale když to člověk jednou zkusí v opravdové zimě, tak není cesta zpět ...
A to samé třeba ukazatel zařazeného kvaltu. Pitomost (pro někoho) ale je to návykový.
Upravil TomasTT dne 14.07.2013 01:37
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ja mam RDC HODNE rad. A stvalo mne, ze na 800 to nebylo (duse).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal:
Tak zrovna to rdc ze stualarmu mi vydrzelo funkcni cca tyden.. ventilky ti klidne venuju..
Tak to bych fakt ocenil. Je to hranatý typ určený na motorky s červeným signálním světlem pod displejem?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak ty ventilky bych fakt bral.. Prosím rezervuj mi je. Fungovalo mi to naprosto spolehlivě několik let.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...