Nějaký tip jak si dodělat zásuvku 12V u 1200 GSA někde u budíků? Případně již nějaký hotový kus, který bych jen přimontoval a zapojil? Bude hlavně sloužit na dobíjení mobilu za jízdy - navigace je zapojená přímo....díky za tipy
[quote]schrek napsal:
roky overena kvalita a funkce, dovezl jsem jich nejmin 70 vsichni jsou napsoto spokojeni, zasuvka primo s drzakem na jakoukoliv trubku
jde o to jestli chce resit palubku nebo opravdu jen umistit zasuvku takze bud, palubka je pekna nekdo ji tu ted prodaval a do ni treba tohle aby to licovalohttp://www.louis....r=10032919
ja vedel ze sem nekde videl ze nekdo prodava tu palubku zde , ale bez zasuvky http://www.bmwgs....rowstart=0
Upravil schrek dne 08.02.2013 18:26
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
stanleyXX napsal:
Nějaký tip jak si dodělat zásuvku 12V u 1200 GSA někde u budíků? Případně již nějaký hotový kus, který bych jen přimontoval a zapojil? Bude hlavně sloužit na dobíjení mobilu za jízdy - navigace je zapojená přímo....díky za tipy
Presne by ti to rekli kluci z TT. Montaz je jednoducha. Nejslozitejsi je asi dotazeni kabliku k baterce, ale to plati pro jakoukoli zasuvku, pokud ji chci zapojit samozrejme pres pojistku primo na akumulator :-).
Upravil Ivo GSA dne 09.02.2013 01:08
Ano, ten rozdíl je v tom, že u toho novějšího typu to jde kombinovat s nerezovou "hrazdou" nad budíky na montáž GPS.
Neřekl bych, že to v případě ADV není potřeba. Ze dvou důvodů - jednak to upevnění nahoře na výztuhu plexi pomocí "konzolky" je poměrně vysoko a navigace se tam klepe víc než těsně nad budíky a druhý důvod je, že řada lidí na to už špatně vidí a blbě se jim navigace nahoře na výztuze plexi čte. Nad budíky je to o kus blíž a je to lepší. Takže z těch dvou důvodů to může mít smysl i na ADV.
Jinak tu palubku bych rozhodně doporučil "zakrýt" horním dílem, jak psal Ivo, jinak je skrz plexi vidět ty kabely ke dvojici zásuvek a zezadu to žádná krása není. On ani pohled na ten přístroj skrz plexi není moc hezký, takže to panel pěkně zakryje a vypadá to pak jako normální kokpit. Navíc se tam dá ledacos elektronického schovat. A jak psal servisák, hodně lidí si dává na volná místa na té palubce třeba vypínače přídavných světel nebo se tam dá dodělat teploměr apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Ano, ten rozdíl je v tom, že u toho novějšího typu to jde kombinovat s nerezovou "hrazdou" nad budíky na montáž GPS.
Neřekl bych, že to v případě ADV není potřeba. Ze dvou důvodů - jednak to upevnění nahoře na výztuhu plexi pomocí "konzolky" je poměrně vysoko a navigace se tam klepe víc než těsně nad budíky a druhý důvod je, že řada lidí na to už špatně vidí a blbě se jim navigace nahoře na výztuze plexi čte. Nad budíky je to o kus blíž a je to lepší. Takže z těch dvou důvodů to může mít smysl i na ADV.
Jinak tu palubku bych rozhodně doporučil "zakrýt" horním dílem, jak psal Ivo, jinak je skrz plexi vidět ty kabely ke dvojici zásuvek a zezadu to žádná krása není. On ani pohled na ten přístroj skrz plexi není moc hezký, takže to panel pěkně zakryje a vypadá to pak jako normální kokpit. Navíc se tam dá ledacos elektronického schovat. A jak psal servisák, hodně lidí si dává na volná místa na té palubce třeba vypínače přídavných světel nebo se tam dá dodělat teploměr apod.
Jelikož mám ADV tak předpokládám, že když koupím tu kombinaci s GPS tak v podstatě s tím vůbec nic nezkazím a do budoucna to můžu rozšířit. Když koupím ten druhý tak mám smůlu. Takže jednoduše řečeno ta GPS je lepší řešení z důvodu možného rozšíření za stejné peníze? Dá se to takhle brát?
Upravil Bajlak dne 10.02.2013 16:57
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén