Co s takovým krámem? Na parkování k prdu, teréňák to není a dodávka taky ne. To je opravdu pro prkýnkáře, ale tak maximálně 4 A hlavně, není to BéeMWéLepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
waltr - taky dik za info, uz vim co mas, ale sory to ma nezaujima, xcel by som vediet to co pisem na zaciatku
Medik - dovolim si nesuhlasit, mam starsi model 2,2dCi a pre mna je to idealne auto
parkovat mam kde, nejsu z velkomesta, terenak to neni ale SUV je to poctive a ked Ti nie je sem tam luto vies z toho dostat aj seriozne terenne vykony, dodavku nepotrebujem ale vyuzivam kralovske miesto v aute, pohodlny posed a pri mojich 194cm sa viem v tom krasne pohodlne vyspat na rovnom - po zlozeni z. sedaciek
Hlavne mi ide ci spominany novsi model 2,0dCi 110kW ma skutocne nizsiu spotrebu aku mam na terajsom
Ale dik hosi za nazor, len keby sa nasiel niekto kto ma tu 2,0 - 110kW
Upravil vlk dne 22.02.2013 12:21
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Vlku, nemá ho náhodou Jano Karabinoš. X-traila má určitě. Jinak prosimtě je v tom motor Renault, tak od toho upusť a najdi si lepší auto - rada od kamaradaBMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Vlku, nemá ho náhodou Jano Karabinoš. X-traila má určitě. Jinak prosimtě je v tom motor Renault, tak od toho upusť a najdi si lepší auto - rada od kamarada
SERVUUUS kamarade
Janko mal tu 2,2 Cdi, co mam i ja teraz.
Jo vim ze tento uz je s motorom Renault a to je jedine vyrazne co ma odradza urobit change
Ale od Nissanaka (kamos) mam ze tie 110kW s manualom su na tuto novodobu dobu kedy secko robia ako spotrebak a nie držak v celku vydarene motory - aj ked je to Renault
... mam na ruke jeden cukrik za goood cenu preto ma svrbi urobit vymenu za auto o 7 rokov mladsie
Vim ze teraz mam poctiveho Japonca - držáka
ALE DIK ZA NAZOR A RADU
Upravil vlk dne 22.02.2013 12:31
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Medik - dovolim si nesuhlasit, mam starsi model 2,2dCi a pre mna je to idealne auto
parkovat mam kde, nejsu z velkomesta, terenak to neni ale SUV je to poctive a ked Ti nie je sem tam luto vies z toho dostat aj seriozne terenne vykony, dodavku nepotrebujem ale vyuzivam kralovske miesto v aute, pohodlny posed a pri mojich 194cm sa viem v tom krasne pohodlne vyspat na rovnom - po zlozeni z. sedaciek
Ale dik hosi za nazor, len keby sa nasiel niekto kto ma tu 2,0 - 110kW
No, já bych v Praze s tím byl .....přesně tam. Mám parkovací stání (to je výhra lepší než v loterii) a s Omegou jsem tam knop. Na výšku šoupu hlavou, takže nemám šanci na nic vyššího a před barákem zaparkuju leda tak kolo, ale to jenom na chvilku, než změní vlastníka. Inu, "výhody" velkoměsta. Jinak tvou zálibu v prostorném voze jenom schvaluji. Taky už jsem vyrostl z malých aut. Hlavně zádyLepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Moje volba by byla Toyota Hilux s dvojkabinou. To bych snes já. Alůe nachci tě ovlivňovat. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Moje volba by byla Toyota Hilux s dvojkabinou. To bych snes já. Alůe nachci tě ovlivňovat.
Hillux, to je už takový skoro nevyužitelný pro normálního člověka jezdícího po max. omrzlý silnici. Pantáta má velký Pajero 2,5D místo traktoru do lesa a na tahání nákladu a co to auto už vydrželo je skoro neuvěřitelný. Aly tyhle tanky by člověka sežraly za živa.
Z malejch Sůviček mi přijde než X-Trail inteligentní RAV4ka, ale taky neznám nikoho,kdo by jí měl delší dobu a mohl poreferovat.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Cycli napsal:
Moje volba by byla Toyota Hilux s dvojkabinou. To bych snes já. Alůe nachci tě ovlivňovat.
na totok by ani mna nemuseli prehovarat, ale znas to. Many many a totok za 10 tis eur, nedas
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
HrabeX - ravka je fajn, ale vnutorny priestor oproti Xtrailu je
preto ravka u mna nepresla Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Vlku co znám z doslechu, tak ten motor od renaultu není na hovno, ale jsou ****i v renaultu a dali tam 30tis.km interval. To je průser. U nisanu je tuším 15tis.km, tak by to mělo být v poho.
Pokud jsi spokojen se stárým, tak neměň. Nebo by jsi 1150 vyměnil za 12ku??
Splněný sen moje 1100GS
vlk napsal:
HrabeX - ravka je fajn, ale vnutorny priestor oproti Xtrailu je
preto ravka u mna nepresla
To je pravda, že RAVka je menší.
Já když jako rodinné auto zvolím cokoliv jiného, než současný Citroen AX, tak si budu připadat jak v tělocvičně. Protože se svými 186cm a robustní kostrou do AX nenastupuji, ale oblékám si ho.
Ale potřebuji 4kolku, aby s tím uměla i žena vyject v zimě k baráku náš adrenalínový kopeček.
Pokud jsi teď spokojen s provedením a prostorem, motoru Renauld bych se nebál. Vždy je spolehlivost hlavně o péči, kterou věnuješ údržbě.
(Známej má na naftové Astře, kterou používá jako taxi a má veřejně vyhlášený, nespolehlivý motor Fiat, najeto 1,2milionu km bez sáhnutí na motor.
Druhej známej má 4roky 2,0naftu Passata "etalon spolehlivosti" - koupil ho také nového a do 70ti-tis km 3x měnil vsřikování, 2x dvouhmoťák a 2x spojku a jednou mu rupla hlava.... už nechce VW ani vidět...)
Já mám litrovej benzín AX a jen jezdím, brácha má 106tku se stejným motorem a furt ho opravuje a už by francouze nechtěl.
Co tím chci říct:
O každým autě se dočteš, že je nesmrtelné, nebo že je to kaše. Záleží jen na štěstí na kus, způsobu jízdy a na péči, kterou tomu chceš věnovat.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
jencekgs napsal:
Vlku co znám z doslechu, tak ten motor od renaultu není na hovno, ale jsou ****i v renaultu a dali tam 30tis.km interval. To je průser. U nisanu je tuším 15tis.km, tak by to mělo být v poho.
Pokud jsi spokojen se stárým, tak neměň. Nebo by jsi 1150 vyměnil za 12ku??
uplne a naprosto presne si to povedal, totok je dovod preco mam dy-lemu
na misku vah davam ten motor a to ze je tam vela veci Renault a na druhu misku davam ze je to o generaciu 7-8rokov novsie auto, nehovoriac o tom ze je este kusok dlhsie, bez korozie, bez akehokolvek sramu, overene auto, servisovane v znamom servise, garazovane a za guud cenu
Babo rad!
preto riesim tu ozajsku spotrebu
Ak by to papalo o 1 liter na 100ku menej siel by som do kaufu
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
jencekgs napsal:
Vlku co znám z doslechu, tak ten motor od renaultu není na hovno, ale jsou ****i v renaultu a dali tam 30tis.km interval. To je průser. U nisanu je tuším 15tis.km, tak by to mělo být v poho.
Pokud jsi spokojen se stárým, tak neměň. Nebo by jsi 1150 vyměnil za 12ku??
uplne a naprosto presne si to povedal, totok je dovod preco mam dy-lemu
na misku vah davam ten motor a to ze je tam vela veci Renault a na druhu misku davam ze je to o generaciu 7-8rokov novsie auto, nehovoriac o tom ze je este kusok dlhsie, bez korozie, bez akehokolvek sramu, overene auto, servisovane v znamom servise, garazovane a za guud cenu
Babo rad!
preto riesim tu ozajsku spotrebu
Ak by to papalo o 1 liter na 100ku menej siel by som do kaufu
Dušane, myslím si že litr níž by spotřeba mohla jít, ale zase je to celkem těžké auto, tak ten větší motor není na škodu.
Nevím v jakém stavu máš svoje auto, ale jestli je v pořádku a jsi s ním spokojený, tak bych výměnu neřešil a zkusil jezdit hlavou a spotřebu o litr sundáš i ve stávajícím autě.
Když si spočítáš kolik musíš za nové auto dát, potom bude nějaký servis (vždy u auta když kupuješ) tak ten litr je zanedbatelný.
Ale pokud máš své auto ve stavu, kdy bude vyžadovat větší investici, tak by ekonomicky mohla vyjít výměna.
Těžko se to radí.
Každé peníze navíc investované do auta jsou ztracené, tak bych se na to díval i ekonomicky. A nové auta jsou samá elektrika.
Každopádně přeji hodně štěstí při rozhodování.
Splněný sen moje 1100GS