Zdar chlapi!
Kámoš chce bávo,spíš cestovní,má cca 140 lt a rozhoduje se mezi 1150RT od r.v.2002 a mezi K 1200GT.Gt má daleko větší výkon,není to boxer,jen je mu divný,že jsou ceny proti RTčku o dost nižší.Otázka tedy zní jestli na něco netrpěji,případně rady co vybrat.Díky za odp.
oranžová dvanáctka
rick napsal:
Zdar chlapi!
Kámoš chce bávo,spíš cestovní,má cca 140 lt a rozhoduje se mezi 1150RT od r.v.2002 a mezi K 1200GT.Gt má daleko větší výkon,není to boxer,jen je mu divný,že jsou ceny proti RTčku o dost nižší.Otázka tedy zní jestli na něco netrpěji,případně rady co vybrat.Díky za odp.
to xHackerM cena pro něj úplně mimo.Převodovky trpěli ty kazetový na K 1200R,ale snad od roku 2005.Nevím právě,jestli třeba rok 2004 u GTčka byl s jinou převodovkou.
oranžová dvanáctka
Ja teda nevim dnes jsem skladal R1200 RT a nejak mi ta moto nejde pod kuzi je to takovej divnej autobus.. ale jsou lidi kterejm se to libi..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Ja teda nevim dnes jsem skladal R1200 RT a nejak mi ta moto nejde pod kuzi je to takovej divnej autobus.. ale jsou lidi kterejm se to libi..
Přitrouble se zeptám. R 1100 R má výkon 59 kW a R 1100 S má 72 kW. Je rozdíl pouze v řídící jednotce nebo se jedná o jiné vačky, kompresní poměr a další vychytávky. Díky za odpověďJ.C.
Jara Cimrman - rozdílů je hodně. Jen tak v rychlosti - kompletně jiné hlavy, vačky, ventily oproti R1100R. Jiné vstřiky, řídící jednotka. U eSka je jiná spojka (shodná s 1150) atd.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No rozdíl vidím hlavně v tom , že GT je takový divoch má vyšší těžiště a plyn vpodstatě otevřeno zvřeno, cestování ano ale dlouhý štreky na dálnici 200 a pořád :-) sraly se na tom kabely k ABS (lámali se) kabely k Tempomatu (stejný problém lámali se špatný materiál mědi) jinak držák, řechtal napínák řetězu ale když jsis zvykl nebyl to závažný problém. Prodal jsem ji a přešel zpět k RT (boxer má holt duši) na emerickejch forech , taky dost lidí psalo, že jim to GT nesedlo , právě z důvodu ovladatelnosti a toho že se s ním prostě nesžili. v čechách znám min. 3 lidi kteří ho prodali a šli zpátky do boxeru.
ČZ 150/1952 R1100RT/ 2000 K1200 GT/2006 R1200RT/2011 R1200c/1998