Ahoj, jsem u BMW úplný nováček, před pár dny jsem dotáhl z německa GS 1150. Ještě ani není na papírech, a už se mi objevil problém - při parkování v garáži a posouvání se mi povedlo (nevím jak) zablokovat přední kolo - brzda je zakousnutá jak pitbul, a kolo se ani nehne. Start motorky nic nevyřeší, nic se neodblokuje. Zadní je v pořádku, motorka má abs. Nenapadá někoho co s tím? Jsem z toho dost vyděšený, kdyby se to stalo za jízdy, je to o hubu, a navíc - těšil jsem se že se nejdřív trochu svezu a ne že začnu řešit takové problémy. Díky.
David - Brno, 1150 GS.
Je mozne ze by se zadrhly na obou trmenech zaroven? Sundat trmeny bude asi problem, vzhledem k tomu ze jsou pritisknute na kotouc...
David - Brno, 1150 GS.
dobra, zkusim. a kdyz se mi povede to sundat, co s tim pak? Rozpacit od sebe? Jak zabranim aby se to neopakovalo? A muze to byt i necim jinym? Je mozne ze se mi do systemu dostal vzduch pri stelovani polohy paky brzdy?
David - Brno, 1150 GS.
David_BO napsal:
Ahoj, jsem u BMW úplný nováček, před pár dny jsem dotáhl z německa GS 1150. Ještě ani není na papírech, a už se mi objevil problém - při parkování v garáži a posouvání se mi povedlo (nevím jak) zablokovat přední kolo - brzda je zakousnutá jak pitbul, a kolo se ani nehne. Start motorky nic nevyřeší, nic se neodblokuje. Zadní je v pořádku, motorka má abs. Nenapadá někoho co s tím? Jsem z toho dost vyděšený, kdyby se to stalo za jízdy, je to o hubu, a navíc - těšil jsem se že se nejdřív trochu svezu a ne že začnu řešit takové problémy. Díky.
Co máš za brzdy? Někde tady na webu jsem četl, že na první EVO byla svolávací akce a jako následek mohlo dojít až k zablokování kola. Už ale tam nebylo co se měnilo nebo proč k tomu docházelo. Můžeš povolit odvzdušňováky a uvolníš tlak pokud tam je, nebo jsou zaseklé pístky a to je divný. Až to rozloukneš dej vědět co to bylo, jsem zvědav.
R1150 GS Adventure