Ahoj. Tak jsem se konečně svezl na R 1150 GS! O týhle motorce přemýšlím, protože bych chtěl nějakou pohodovou motorku, na který se dá jet i svižněji, bude pohodlná, vhodná i na naše silnice a nebude se srát. Jen pro představu-mám CBR 1100XX. Pocity z GS rozporuplný-od motoru jsem možná čekal trochu víc, ale asi nelze srovnávat s XX Posaz perfektní-fakt pohodlíčko, ovladatelnost přesto, že jsem měl motorku docela naloženou tak super. Motorka má výbornej podvozek-ten mě fakt dostal. Co mě nenadchlo byl vítr-foukalo na mě docela dost už od 100 (nejvíc jsem jel 120)-takže se ptám, jestli po nahrazení originálního plexi doplňkovým-foukání ustane. Rád bych měl cestovku na dálnici mezi 140 a 160km/h. Dále mám dotaz na četnost závad tohoto stroje-majitel mi říkal, že už řešil docela dost problémů a tady na fóru je uvedeno taky dost závad. Z Blacka (a předchozích japonců) jsem zvyklej měnit pouze spotřební věci, lít benzín a jezdit. Ještě se mi nestalo, že by mě motorka někde nechala Poslední dotaz zní jestli R 1150 GS s nebo bez ABS-někde jsem tady četl, že díky přední vidlici se bez ABS nedá odhadnout okamžik zablokování kola. Díky za rady
..hoj,mám ADV. bez ABS a ten vjem předku při brždění mi taky chvíli nic neříkal,ale už to je dobrý..si zvykneš..závady žádný...ale hlavní problém při přechodu z Blacka vidím v lopatě emocí,kterou Black dokáže vyvolat při sport.jízdě a zároveň pocestuješ v klidným tempu.Z vlastní zkušenosti říkám,že s 115O si můžeš na silnici taky užít,ale že by to bylo nějaký vzrůšo....tam se ti po XX určitě zasteskne.Motor tě při svezení asi moc nenakopl ,jak píšeš a bohužel poměr výkon/váha mluví za vše.Takže kdybych chtěl vrtuli a šel z Blacka,jdu do nějaký jetý K1200 S.Jako Blackbirďáka tě s největší pravděpodobností 1150 uspí za jízdy.
jako vetsina lidicek zde na foru presel jsem na 1150 z japoncu a mam spoustu kamosu, kteri vlastni japonce ( jak jinak, ze? ). a jak uz se tak stava, prijde na hodnoceni stroju. ten ma to a ten zas tohle, ale jedno jsem pochopil. BMW R1150GS je jina motorka. neni lepsi, nebo horsi, proste jina a to v mnoha ohledech ( fakt hodne ).
je dulezite vedet, co od 1150 cekas. pokud chces silnicni raketu, zustan u XX, ale pokud chces zmenu, nevahej. na GS nejses "limitovanej" podkladem, ani poctem km.
s motorem mas pravdu, mohl byt "divocejsi", ale mimo asfalt je super.
podvozek a brzdy dost vynahradi. ABS urcite.
ani v nejmensim nelituju, ze jsem GS poridil. toz tak ...
Upravil desperado dne 03.07.2008 07:41
Jenom bych chtěl poznamenat k těm závadám-Ne zase tolik japonců má najeto tolik,co velká část např.1100. kdyby jsi srovnával motorky po najetí 100000km,tak si nemyslím,že by měl jap.míň závad.
Mimochodem já jsem sem přešel z cbr 1000f a nelituju.Zpátky bych rozhodně neměnil.I když má Bávo spoustu nectností,oslovilo mě něčím úplně jiným.
Navíc když porovnám provozní náklady tak B. vychází o dost lacinějc.Myslím benzín,gumy,řetěz-kardan,údržba je taky jednodušší.Seřídit ventily na cbr dá daleko víc práce,každý spadnutí motorky ze stojánku je taky mnohem dražší,.....................
Mám R1150GS 2004 a K1200S.Myslím si, že je základ v tom ujasnit si naco motorku budeš používat.V případě cestování i ve dvou je GS velmi pohodlné nemusíš řešit jestli jedeš naloženej nebo ne, sám , nebo se spolujezdcem. Boxer motor má svou BMW charakteristiku, ale mě osobně se líbí a při cestování je pro mě výkon dostatečný.Foukání jde vyřešit naklopením , nebo výměnou plexi. Najel jsem 65 tis. km a zatím bez závad.
K1200S je něco jiného 167k je znát a dopřeje spoustu zábavy a adrenalinu. Delší jízda ve dvou už je očistec a moje nadvětšinová polovička (jezdí na R1150R) po zkušenosti jako spolujezdec na GS mi už nechce na K1200S vlézt.Tak pro mě je to jasné K pro zábavu a vpřípadě, že cestuji sám.
GS je parťák na cestování a i na kus života.V případě volby které moto půjde z domu bych raději prodal K1200S.
Díky za názory! Písněte mi sem prosím jestli po výměně plexíčka na vás pořád fouká nebo ne? To je asi to co mi na GS vadilo nejvíc. Jinak je mi jasný, že na BMW už nebude taková střelba jako na XX-ale právě o to mi jde, protože mám XX tři roky a začal jsem na ní letos lítat jako prase, takže rychlost stále 200 a víc - spotřeba 12 a víc No a taky jsem jel minulý rok Chorvatsko a zpátky jsem dal na zátah 900 km - byl jsem pak tejden KO. Po jízdě na GS mi připadalo, že bych na něm byl schopnej dát, klíďo těch 900 bez větší újmy-jen ten vítr mi fakt vadil-nedovedu si představit, že pojedu porád 140, když už od 100 na mě foukalo. Co se mi na GS ještě líbilo byly budíky-jsou fakt vysoko-takže je na ně krásně pořád vidět
Loni před dovolenou sem si sehnal větší plexi, ale funkci mělo spíš opačnou. Jak byla motorka naložená a se spoluzedkyní, tak mi dost vadilo, že okraj plexi mam akorát v uhlu, v kterym koukam do silnice. Nakonec sem zjistil že i s větrem je to pro mě s origo plexi lepší. Ale myslim , že to je individualní ( výška, jak kdo sedí, atak.)
Jinak bawo mam rok a pul. bez jedinýho problemu a naprosto spokojenej
mimochodem sme loni jednou jeli s přítulkyní za den 1300km a dokonce i ona nenadávala
hlavně, že je pivo ftlamě
MALI - presedlal jsem na 1150 z GSX1200 Inazumy, pocit z podvozku a brzd super, co se motoru tyce to bylo takove rozcarovani, desne hlucny a klepajici se. Nicmene uvedomil jsem si, ze koncepce radovych 4 valcu a bogsera proste nelze srovnavat. Vitr pomuze zminrit nejaky nastavec, i kdyz to hlavni foukani v mem pripade je na paze a ramena, takze jsem se naucil s tim zit. Konecne ja jsem presedlal z nahace, takze zas takovy sok to nebyl. Mam najeto 50t km a o zadne zavade nevim, olej svicky, sem tam nejaky remen za par stovek. Nicmene neboj se si priznat jiste zklamani a zvaz jestli je to motorka kterou chces. Par lidi podlehlo jistemu image GS a nikdy se jim napodarilo si na ni zvyknout. 160kmh na dalnici lze, ale uz to neni moc prijemny, budes muset oproti XX trochu zvolnit
BMW R1150GS MY02
Ja bych jen trosku k ty rychlosti... ta motorka jede 200, ale valit s ni 160 po dalnici nebude bavit ani tebe, ani motorku, ani spotrebu.
Pohodovy cestovni tempo bych u GS videl opravdu DO 140km/h.
Muj nazor..
Alda napsal:
Ja bych jen trosku k ty rychlosti... ta motorka jede 200, ale valit s ni 160 po dalnici nebude bavit ani tebe, ani motorku, ani spotrebu.
Pohodovy cestovni tempo bych u GS videl opravdu DO 140km/h.
Muj nazor..
...naprostej souhlas,stopade strop a už ti ten motor říká,že by sice ještě mohl(a může),ale klidnej pocit z toho teda pocitově nemám.
ale kudla v zatáčkách se dá jet taky ( miluju Alpy : ) a s bawem si to uživam daleko víc než s ex banditem12.
a o nějakým ''lehčím off roudku ani nemluvim
hlavně, že je pivo ftlamě
Vlasta1150GS napsal:
Mám R1150GS 2004 a K1200S.Myslím si, že je základ v tom ujasnit si naco motorku budeš používat.V případě cestování i ve dvou je GS velmi pohodlné nemusíš řešit jestli jedeš naloženej nebo ne, sám , nebo se spolujezdcem. Boxer motor má svou BMW charakteristiku, ale mě osobně se líbí a při cestování je pro mě výkon dostatečný.Foukání jde vyřešit naklopením , nebo výměnou plexi. Najel jsem 65 tis. km a zatím bez závad.
K1200S je něco jiného 167k je znát a dopřeje spoustu zábavy a adrenalinu. Delší jízda ve dvou už je očistec a moje nadvětšinová polovička (jezdí na R1150R) po zkušenosti jako spolujezdec na GS mi už nechce na K1200S vlézt.Tak pro mě je to jasné K pro zábavu a vpřípadě, že cestuji sám.
GS je parťák na cestování a i na kus života.V případě volby které moto půjde z domu bych raději prodal K1200S.
...dle mýho názoru geniální garáž-1150 GS a K 1200 S-naprostej luxus.
Mám 1100gs a po dálnici ho často drtím třeba celej den těch 150km/h - není to sice pohodička jako v autě(už jsou znát turbulence), ale dá se to, motorka to vydrží a spotřeba ujde.....
Jednou jsem dával z Bratislavy do Humpolce těch 180km/h, sicel jsem byl doma hned,ale už to žralo jak ruskej vrtulník při útoku a pohodlí tam nebylo žádný. Myslím, že těch 150 je na dálnici ideál a pokud máš 1150 s delší šestkou,tak je 150-160 naproto pohodová rychlost.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
No neviem mam len 11 da vpohode 200 ale najlepsie sa citi pri 120 ,mam aj supersport japonca a ten sa pri 120 len pohyna a pri 150 je to super 200 ziadna turbulencia, porovnavat gs a japonca je ako porovnavat usporny dizel z zavodnym benzinakom .Ak chces richlost nechaj si japonca ak chces nizke naklady,bezporuchovost a vsestranost kup GS .Ak chces vsetko kup GS a japonca si nechaj tak to mam aj ja
BMW 1100GS
brumla: ano, mnoho najetych kilometru uz muze bejt problem. Majitele GS ale vedi, ze mnoho zacina tak od 100.000km vejs . Majitele GS taky vedi, ze po svete jezdi dost starsich GS, ktery maj na tachometru cisla 300.000km, 400.000km,...