Po nešťastnom repase tlmičov (predný mi praskol a po oprave nefungovali oba vôbec tak ako by som čakal) som sa rozhodol poriadne investovať do motorky. Dúfam, že to bude doživotná investícia keďže Touratech Suspension sú plne repasovateľné.
Chcem tu len prejaviť svoju neskutočnú radosť z nových "hračičiek" na mojej maxi hračke BMW
Zatiaľ toho nalietané veľa nemám, no prvý dojem je proste neskutočne perfektný.
... preco repas tlmicov dopadol nestastne? si laboroval sam? alebo Ti to nejaky odbornik zpackal?
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Ide o to, že origo tlmiče nie sú určené k repasu. Ale aj tu vo fóre som videl, že sa dávajú zrepasovať, JE TO ALE HLÚPOSŤ, zvlášť ak človek motorku aspoň občas poriadne vytrápi v teréne. Mne to robila firma www.frt.sk. Dodnes nechápem prečo človek s takými skúsenosťami kývol na ten repas. Zbytočne som tak prišiel o peniaze a bez preháňania, mohol som sa kľudne zabiť (ešteže mi predný tlmič praskol pri jazde off-road na širokom priestranstve a mal som to kde ustáť).
Jediná možnosť bola kúpiť niečo nové. Zvolil som Touratech Suspension aj preto, že by to už mala byť investícia doživotná (myslené na život motorky) keďže tie sú už vyrobené tak aby sa dali komplet repasovať a spravia to priamo vo fabrike.
sú autá, sú motorky a nad nimi je BMW
feri - hned prvu vetu pises ze tlmice nie su urcene k repasu, napriek tomu si ich dal zrepasovat.
Urobil si tak na zaklade ze i tu je niekolo ludi co si ich dali zrepasovat a referuju ze je to oki, alebo Ti ta firma povedala ze nie su urcene k repas ale oni to skusia/spravia ?
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Myslim,ze zde na foru jsou znami 3 lide,kteri tech tlumicu zrepasovali desitky a vetsina lidi je spokojenych.A nejvice ti,kteri jezdi hodne v terenu.To ze jsi mel smulu,nebo zvolil spatnou firmu jeste neznamena,ze ostatnim to nefunguje.
Neboj jsou zde znami i pripady,kdy zacal tect treba cerstve zrepasovany ohlins.To se proste stane.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Koukam na tu fotku tech tlumicu a nezda se mi,ze by ten predni tlumic byl repasovany.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vlado: Vpredu Level1 a vzadu Level2. Do zadu by som Level1 nedával, nebolo by ako nastaviť predpätie pružiny, to krúžko na nastavenie ako na Level1 by bol skryté.
Vlk: Origo tlmiče sú jednorázové zatvorené tlmiče. V podstate to čo sa s nimi robí nie je repas ale celá prerábka na tlmičov na také aby sa dali zrepasovať. Tieto tlmiče čo mám ale ostatné značky keď vyrobia repasovateľný tlmič, tak to znamená, že sa dá zrepasovať bez zásahu do jeho konštrukcie. Moje zámery s repasom origo tlmičov boli učinené kvôli tomu, že som chcel ušetriť. Čítal som tu toho o tom dosť, veľa ľudí bolo spokojných, ja bohužiaľ nie a nikomu by som to neodporučil. Mohol som sa kvôli tomu zabiť, tlmiče fungovali zle (to som zistil až teraz po namontovaní týchto Touratech tlmičov, doteraz sa mi zdalo, že to fungovalo celkom dobre, no nie podľa predstáv)
Vevis: Nikde nepíšem, že s repasom nemôžu byť niektorí majitelia spokojný. Ja by som však do toho už nešiel, to je celé o čom tu vravím. A repasované boli oba aj predný, v podstate bol opravený dva krát, raz totiž praskol (vyrobené horné veko povolilo a o tom sa dočítal aj tu vo fóre, že s tým bol problém ale až po tom čo som mal moje zrepasované v rukách)
paco77: Aj ja som na to pozeral, že konštrukcia tých tlmičov je o dosť odlišná než pôvodných. Dĺžka medzi bodmi uchytenia tlmičov je však rovnaká. Dokonca je motorka po namontovaní tlmičov Touratech vyššia než bola predtým, teda presnejšie povedané, konečne je sedlo a svetlá výška v pôvodnom stave ako keď motorka vyšla z fabriky.
sú autá, sú motorky a nad nimi je BMW
Jo s tim hornim vikem na prednim problem opravdu byl a vim ze 1 kus resil jak Beran tak Prochazka.Nekde je tu i nafocene jak to ma vyresene Beran aby jiz na to viko nebyl vytvaren zadny tlak.Pravda presto je,ze pokud ten predni tlumic netece nebo neni hodne opotrebeny je lepsi a jistejsi zrepasovat hlavne ten zadni.Ten repasovatelny je,pouze se musi pridat ventilek k opetovnemu natlakovani.Kazdopadne gratulace ke koupy a at jses max.spokojeny.Kazdopadne vzhledem k cene je tezke srovnavat zrepasovane a nove tractive tlumice.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dnes som nechtiac otestoval pevnosť tlmičov asi až extrémne. Celý deň som sa vozil v pieskovni, dával som si takmer kolmé zjazdy a výjazdy, sem tam menší skok. Všetko sa zaobišlo bez pádu a už taká jazda dala poriadne zabrať tlmičom.
Ale keď som sa vracal domov po miliónty krát po tých istých poľných cestách ako stále v rally tempe čiže bežne nad 100 km/h jazda, i trafil som obrovský šuter či betón či čo to bolo a tak som sa rozjeeeeeee.al na GS-e, že až. Potom som sa ale dvihol a pokračoval rovnako rýchlo ďalej (hej som keket). Ta som trafil ďalší podobný šuter, tentoraz pevne ukotvený v zemi. Motorka letela alá Dakaristická, ja nohy vo vzduchu ale nejakým zázrakom som to ustál, len keď dopadla moto na obe kolesá dačo poriadne rachlo, prv som mysle, že som do večných lovíšť poslal zadný tlmič ale to mi praskol rám. Teraz si tu sedím fajne dotlčený z prvého pádu, chvalabohu na mne nič neprasklo.
sú autá, sú motorky a nad nimi je BMW