Má někdo na malým Báwu laďák od Remus???
Našla se teď výhodná koupě laďáku i se svodem,mělo by to mít homologaci i vložku.
Jak se spotřebou?Někdo říká,že spadne,druhý,že furt stejný?
Měl bych k tomu ají asi i zadní lešení na kufry,takže bych zaplácl dvě mouchy jednou ranou :-))))
spotřeba v 99% případů roste, protože víc posloucháš motor a užíváš si zvuku v otáčkách...víc otáček=větší spotřeba...ale nebál bych se toho...pokud to má homologaci a je za dobrou cenu...jen bych řešil stáří, po dvou až třech letech je třeba vatu vyměnit, tak aby se úspora nerovnala nové vatě...
Výkonově ti to dá, pohodlím ubere. Na ježdění kolem komína dobrý, na cestování ne - budeš zatlumovat. Na spotřebě to znát není spíš naopak je nižžší. Otevřenej jsem jezil "bez" a "s" otevřeným filtrem DNA a spotřeba stejná. Teď mám DB killer a prakticky ho nevyndávám. Výkonově je hlavně znát ten vyndanej katík.
Dakar 650, HusaberG
Jak uz to psal MikiberG, jestli na tom cestujes a bude to vic otevreny tak budes ten vyfuk po par stovkach km proklinat
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
kdyz uz jsme tak u tech vyfuku, nevite nekdo o nejakem vyfuku bez kat za rozumne penize? varianta pila + svarecka me uz taky napadla ale rad bych si uvolnil druhou trubku na naradi
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Lidi a když tam mate na ladaku db killer tak se cestuje v pohode nebo ne? vseude pisete ze bez nej se to neda a s nim jo? ma motorka o neco lepsi zvuk i s nim? nez v originalu?