závit jsem řezal jenom do hloubky jak byl původní šroub, předělal jsem to na M8 a zatím to drží, najeto cca 250km, ale po zkušenostech bych tam dal jemnější závit
na ČZ jsem tam daval vyzihany medeny podlozky. Tim vyzihanim zmeknou a pak se pekne zakousnou do nerovnosti a tesni
Nikde jsem ale nenasel spravnou vizkozitu a mnozstvi oleje do malyho GS. Tak tam dam asi tech 600ml a 10w, jak se pise v tom vlakne o vymene...
Labus01 napsal:
na ČZ jsem tam daval vyzihany medeny podlozky. Tim vyzihanim zmeknou a pak se pekne zakousnou do nerovnosti a tesni
Nikde jsem ale nenasel spravnou vizkozitu a mnozstvi oleje do malyho GS. Tak tam dam asi tech 600ml a 10w, jak se pise v tom vlakne o vymene...
Já to měnil podle manuálu a vše jsem zapisoval do vlákna.
Labus01 napsal:
Michale diky.
Zkusim jeste stahnout nejakej manual k malymu GS, jestli se tam dava stejne oleje jako u dakara nebo tech 600 ml, co kdosi psal.
Je to stejný manuál, jen tabulka a text to rozděluje na Dakara a klasiku. V manuálu strana 31.3.
Upravil xHackerM dne 08.04.2013 14:19
Labus01 napsal:
na ČZ jsem tam daval vyzihany medeny podlozky. Tim vyzihanim zmeknou a pak se pekne zakousnou do nerovnosti a tesni
Nikde jsem ale nenasel spravnou vizkozitu a mnozstvi oleje do malyho GS. Tak tam dam asi tech 600ml a 10w, jak se pise v tom vlakne o vymene...
Zrovna jsem doma měděnou neměl tak jsem tam šoupl hliník a zatím drží dobře, ssebou ale vozím měděný xx druhů
xhackerM: v tomto manuálu taky kapitola 31 a další uplně chybí, pokud to někde je mohl bys nahodit odkaz nebo to uploadnout? Díky
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.