Zdravím,rozhodl jsem se vymenit mou 1150 za ADV,1150 je uz prodana,ale ted trochu tapu ve vyberu,jestli ADV 02 nebo radsi 03,vím ze novejsi ma 2 svicky na valec a posilovac,ale je to nejak poznat? Nejsou nahodou s tím posilovacem problemy jako byly u 12-ky? Ceny v nemecku jsou ted dost priznive,rad bych stihnul nakoupit jeste do srazu ale libi se mi jedna 02 a jedna 03 jen ted nejak nevim jestli je lepsi priplatit cca 15 tis.nebo to za to ani nestoji,potazmo kdyby s tím posilovacem treba byly problemy tak bych vzal tu 02 diky
..mno právě nedávno Marek(marekbmw) říkal,že můžu být rád za svoje brzdy na 02 ADV.,že v nich vidí výhodu proti dalším generacím...nevím,prej.....jinak já prodávám 02,je na motorkářích.cz a je teď se vším vybavením vč.kufrů a navi za 239000 Kč.
myslim ze na ADV se davalo jen abs EVO integral je to to same jako na 1200 co se tyce motoru tak je uplne jedno jestli ma 2 nebo 4 svicky jediny rozdil bych videl v tom ze 03 je o rok mladsi asi bych se dival na celkovy stav nez na roky a vybavu v zakladu mel adv malou nadrz bez padaku abs vyhrivani toto vse bylo za priplatek jediny cim se lisi od normal gs jsou delsi tlumice(2cm),delsi stojan,sedlo a vetsi plexi v zakladu i prevodovka se delala az na prani zakaznika ( me treba u 03 norm gs abs evo odeslo jezdim bez nej a brzdi uplne normalne)jestli jsem napsal neco spatne tak me opravte
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Tohle jsem taky řešil jestli twin nebo netwin 4svíčky,ptám se proč mě stačej 2, na výkonu to poznat není(prej), a svíčky na dvouval za cenu čtyřválu ??? EVO integrál nevím co je asi zase nějaká elektronická pí.....a od BMW posilovač brzd na moto která važí něco málo přes 200 kg zase se ptám proč spoustu el. =spoustu problému ,ale je to tvoje volba,moje heslo ˝V jednoduchosti je síla"
ja mam 1sviecku a vcera som sa trocha vozil na twinsparku GSA 04 ktory mam na predaj... motoricky to poznat nie je.. ale zasadny rozdiel je v ABS
... posilovac brzd pri brzdeni brzdi omnoho lepsie ale zas pri vypnutom motore to brzdi ovela slabsie
ak by si mal zaujem tak je aj tu v inzercii... cena 270tisic SKK cize cca 215 ceskych
ma znizene sedlo ale ak by si moc trval na originali tak ti dam rovnake z mojej a ja si toto dam do povodneho stavu a rovno aj precalunit
Diky za nabidku i za reakce,ja uz nakonec koupil tu novejsi,ani ne proto,ze je novejsi,ale na zivo byla proste v lepsim stavu. Jinak ABS integral je opravdu docela znat jestli je to 2 nebo 4 svicky asi nelze nijak poznat,brzdi to o dost lip,tak snad s tim nebudou problemy.