VOSI : poviem ti moje skusenosti s vyťahovaním ložísk... vlani sa to riešilo na mojej bývalej Africe Twin... ložisko na hriadeli spojky... uplne rozsypaná klietka,,, podla manuálu len rozpojenie motora a vytlačenie ložiska z polky bloku... ale podla mechanika, a toho si musis nájst sám ... na to stačil selský rozum... vymyslel prípravok, jedna čast pevná na hriadeli a druhá časť pohyblivá cez páku bodovo privarená na ložisko a podarilo sa mu to vytiahnuť von bez rozpolenia bloku... sranda čo? použil sa len mozok totok tí sudruhovia v mojom prípade japonskí a v tvojom nemeckí...nedomysleli..hihi želám úspech...
Ten moj mechanik je z TN --- SR
Upravil bobycrow dne 11.04.2013 22:41
Po Afrike prišlo na poctivé železo...a po železe mladší lahší stroj
bobycrow napsal:
VOSI : poviem ti moje skusenosti s vyťahovaním ložísk... vlani sa to riešilo na mojej bývalej Africe Twin... ložisko na hriadeli spojky... uplne rozsypaná klietka,,, podla manuálu len rozpojenie motora a vytlačenie ložiska z polky bloku... ale podla mechanika, a toho si musis nájst sám ... na to stačil selský rozum... vymyslel prípravok, jedna čast pevná na hriadeli a druhá časť pohyblivá cez páku bodovo privarená na ložisko a podarilo sa mu to vytiahnuť von bez rozpolenia bloku... sranda čo? použil sa len mozok totok tí sudruhovia v mojom prípade japonskí a v tvojom nemeckí...nedomysleli..hihi želám úspech...
Ten moj mechanik je z TN --- SR
Problém je ten že myslím ani u afriky by jsi ložisko za řetězovým kolečkem nedostal a musel bys pulit
Bohužel tohle na ROTAXU nejde to ložisko se musí vytáhnout dovnitř do převodovky ven nejde tam dostaneš jen gufero
... servis a diagnostika BMW Motorrad
na podzim jsem to taky řešil a bylo mi doporučeno sehnat nejaký jiný motor, třeba kouslej na válci, ale aby zůstaly zachovaný převody. Vyšlo mě to na cca 8000 kč...