Zdravim ve spolek. Zjistil jsem, ze kdy zmacknu spojku a ostre pridam plyn, tak se mi motorka docela prudce nakloni na pravou stranu. Cim vic zatahnu za plyn, tim je naklon rychlejsi a vetsi. To my nejede pravej valec, nebo cim to muze byt? Divny je, ze pravej valec byl po jizde stejne rozpalenej jako levej a pri akceleraci se nenaklanim, pouze na neutral nebo pres spojku.
Zetore ty jsi jouda,to přece není vůbec normální.To dělat nemá,já bych to viděl na šišatou kliku,nebo setrvák.Možná taky na nesouměrně sjeté uhlíky v alternátoru.Každopádně doporučuju nejezdit a vyčkat rady mechanika z Inveltu.
Když je hlad,je i husa dobrá.
maxipes napsal:
Zdravim ve spolek. Zjistil jsem, ze kdy zmacknu spojku a ostre pridam plyn, tak se mi motorka docela prudce nakloni na pravou stranu. Cim vic zatahnu za plyn, tim je naklon rychlejsi a vetsi. To my nejede pravej valec, nebo cim to muze byt? Divny je, ze pravej valec byl po jizde stejne rozpalenej jako levej a pri akceleraci se nenaklanim, pouze na neutral nebo pres spojku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Právě kvuli tomuto efektu by měl být v pravém válci lehčí píst než v levém.Možná to montoval brigádník v sobotu a písty prohodil.Já bych to na lehkou váhu nebral.
Když je hlad,je i husa dobrá.
mě do dělá taky , dal jsem na každou stranu kolík z plastu a obě kamarádky si to vychvalují, mají co potřebují, já se nepotím , sedím u toho na motorce a poslouchám MP3....
všude dobře.....doma GSA