Je mi jasné,že mi napíšete,že už se to tady 100x probíralo,ale já tu opět nic nenašel.Teď k mé otázce.K čemu slouží tato zásuvka a co do ní zapojujete?Předpokládám,že je hlavně pro udržovací zdroj napětí při zimním spánku GSa.Koupil jsem si malý kompresor,ale dokáže na tuto zásuvku běžet,tak 3 vteřiny a vypne.Má tato zásuvka nějaký limitní odběr proudu??????
ta zásuvka je připojená přes canbus, který jí při odběru a nenastartované motorce odpojí, aby se ti náhodou nevybila baterka. Jinak je to normální plnohodnotná zásuvka.
Díky.Kokám,že musím udělat ještě jednu zásuvku s pojistko přímo na baterku.Jinak je mi kompresor k ničemu.Nikdo tady nepoužívá malý kompresor přímo na motorce?Pokud ano,řešili jste taky zásuvku přímo na baterku,nebo vám kompresor bere menší proud?
Určitě ohledně těchto spotřebičů (zmiňovaný kompresor) u R1200, K1200,1300,1600, F800(650) dát zásuvku /přes pojistkové pouzdro/ přímo na baterku.
Upravil Tonda dne 23.05.2013 21:13
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já to nakonec vyřešil koupí několika komponent (nechtělo se mi to vyrábět a cena dílů by se blížila nákupu hotových) od Optimate.
Nejprve připojení k baterii s očky a pojistkou TM71.
To končí "univerzálním" vodotěsným konektorem, který mám schovaný (ale přístupný) pod sedlem.
A k tomu jsem dokoupil TM78 - DIN zásuvka a TM68 - zásuvka pro zapalovač. Jsem tedy připraven na nejčastější varianty konektorů (preferuji DIN ale někdy je třeba i na zapalovač). Ty vozím v kufru, nepřekáží ale zapojené dosáhnou celkem daleko.
A k tomu jsem dokoupil TM78 - DIN zásuvka a TM68 - zásuvka pro zapalovač. Jsem tedy připraven na nejčastější varianty konektorů (preferuji DIN ale někdy je třeba i na zapalovač). Ty vozím v kufru, nepřekáží ale zapojené dosáhnou celkem daleko.
Taky to chci vyřešit obdobně, jen nevím, jaký je rozdíl mezi tou DIN zásuvkou a zásuvkou na zapalovač ? Osvětlí mi to někdo?
Upravil Mesik dne 23.05.2013 22:08
F 650 GS *2002
DIN 12V je taková ta menší... byla např. u Žigula, a BMW jí má jako zásuvku na boku motoru...
Zapalovačová většinou bývá také kompatibilní (většinou z ní lze sejmout čepičku a tím se změnší a lze ji použít)
když zajdeš do nějakých autodílů "alá mototechna" a řekneš že chceš zásuvku jako do žigula tak jí určitě budou mít Taky jsem to tak už asi 2x dělal :-)
Upravil HonzaGS-SV dne 23.05.2013 22:13
DIN je ta, co je originál na BMW. V principu má lepší kontakt a tedy i zatížitelnost.
Takže i kompresor jsem předělal z té zapalovačové zástrčky na DIN. Přece jen 15A je už dost, což u DIN není problém, u zapalovače to slibují jen některé (a těm stejně nevěřím).
DIN je prostě lepší, ale bohužel na zapalovač je častěji používaná.
Ale tak to je nejen u zásuvek...
PavelDR napsal:
Díky.Kokám,že musím udělat ještě jednu zásuvku s pojistko přímo na baterku.Jinak je mi kompresor k ničemu.Nikdo tady nepoužívá malý kompresor přímo na motorce?Pokud ano,řešili jste taky zásuvku přímo na baterku,nebo vám kompresor bere menší proud?
Tohle mi vyresila zasuvka presne jak rikas. Dal jsem ji pres pojistku primo na baterku a natahl dopredu k budikum. I to misto je samozrejme na hodne dalsich veci lepsi.
http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/usb-2-0-adapter-dualni-pro-malou-bmw-zasuvku-p264
tady je varianta zahnuté zástrčky s USB, dá se sehnat i zahnutá zástrčka obyč pro připojení nabíječky. mohlo by se to hodit do origo zásuvky, která je za spojkovým lankem blbě přístupná. dnes jsem si dělal adaptér k nabíječce s rovnou zástrčkou a je to nepohodlný, budu shánět taky tu zahnutou.
nějak už to dopadne. ještě se nestalo, aby něco nějak nedopadlo.