Prosím o rady a informace.Mám v úmyslu koupit si F650CS na ježdění do práce do hospody a na krátké výlety po asfaltových cestách (vše bez spolujezdce).Zajímají mne jakékoli recenze a zkušenosti s tímto strojem,nejvíce ergonomie,jestli je reálné na tom jezdit při mírách 193/100.Děkuji všem.
vlastimile, scarvera jezdim do prace (cca 8 km prazskym provozem) a sem tam si strihnu dalnici a okresky domu na moravu (zrovna vcera 300 km)
nejdriv na co ses ptal - ja mam cca 170 cm a 66 kg a je mi tak akorat malej. obema nohama krasne dosahnu (mam je dokonce mirne pokrceny), posez je v pohode, ze na nem dokazu ujet vcelku dost. ale byt vetsi, tak nevim nevim. v tomhle jsme kazdej jinej, ale myslim, ze na tuhle kolobezku, jak ja ji rikam, budes asi moc velkej kus chlapa rad pujcim na vyzkouseni, ale jsem bud na morave v rakvicich nebo v praze
motor vybornej, zere to fakt malo, podvozek na nerovnostech mirne nekomfortni, brzdy dobry, ale lepsi predek by neskodil. remen vybornej, ovladatelnost skvela. protoze asi budu chtit jeste trochu vetsiho univerzala, tak nejspis vymenim za gs/dakara/sertao, se kteryma se budu moct podivat i do terenu. ale ceny scarveru jsou tedka prijemne dole a pokud chce clovek motorku vylozene na silnici, tak vybornej kup. designove sileny ufo, ale velmi prakticky a chytre postavena motorka
Scarver má sice hodně nadčasový design, ale pro tvé proporce vhodný moc není.. to spíš velké GS nebo Dakar, tam se budeš cítít mnohem líp. Já třeba rok jezdil na malém obyč GS 650 a i při mých 182 cm mi ta motorka moc neseděla ..
když se ti líbí,tak se na ní složíš.Je to neuvěřitelná ještěrka,na ovládání.Sice nemá podvozek jako 1200 gs ale,je jednoduchá bezudržbová prostě pro holky.takový větší moped do města.je to moje srdcovka i když jezdím většinou jiné moto,vždy se k němu rád vrátím.super spotřeba,lehká,na poslední chvíly dokážeš,uhnout před autem nebo mezi autem(zatím se to povedlo).Když budeš chtít scarvera,nějakého ti postavím na míru.
"Žij svůj sen"
jo a na tom se nezatáčí ale klopí.!!!! je lepší že máš skoro dva metry než 150cm.sice asi nebudeš brát spolujezdce ale dopravní předpisy, taky porušíš(vícekrát denně)
"Žij svůj sen"
Ahoj, némate náhodou někdo z Prahy nebo okolí scarvera? Přítelkyni se libí a chtěla by jí omrknout naživo, případně zkusit se posadit jestli došáhne na zem V Praze teď žádná na prodej není tak nemáme kde vyzkoušet..
Upravil raider dne 27.03.2014 13:56
raider> bohužel teďka pojedu do Prahy na Twinovi, ale kdyžtak si dám vzpomínkovou jízdu na Scarverovi a můžete vyzkoušet - ale dřív jak za cca měsíc to asi nebude...
ale jinak zkuste kontaktovat někoho na http://scarver.bl...
pokud máš dotazy, ptej se. po tom, co jsem tu minulej rok psal, jsem musel neočekávaně na třítýdenní dovču místo na 12 GS Adv na Scarverovi
No ja mam klasicke GS takze necekam ze by to po motoricke strance nebo co se tyce jizdnich vlastnosti bylo o moc jine, spis jsme to chteli omrknout jak to je velke-vysoke a jak se na tom bude sedet.
Proc vzpominkova jizda, koncis v Praze nebo se scarverem?
Upravil raider dne 28.03.2014 19:09
jasny, no ja na tom sedim uplne kralovsky se 170 cm (na twinovi je to tak tak), jeste o pul hlavy mensi holcina na tom sedela taky v klidku
rozluckova proto, ze minulej rok jsem s nim drandil prahu pravidelne, tedka uz ji obudu jezdit na twinovi. jestli bych ho prodal zatim nevim, spis ne, narval jsem do nej velkej servis plus novy gumy, nejakou slusnejsi cenu bych za nej nedostal. pojistka 500 rocne, tak si ho nejspis necham doma, kdyby mi zase nejaky moderni bmw udelalo papa a potreboval bych zachranit dovolenou
Koukal jsem na Scarvery co jsou na prodej a jsou to asi jednosvíčky (r.v. 2002 - 2003),dělal se ten Scarver i ve dvousvíčce?A jaká je spotřeba u těchto typů Scarvera?
Spotřeba je lepší než u GS vyrobených do začátku výroby scarverů. Oproti GS z roku 2000 je spotřeba o 0.5-1l nižší. Dá se jezdit i pod 3.5.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
vlastimil napsal:
Prosím o rady a informace.Mám v úmyslu koupit si F650CS na ježdění do práce do hospody a na krátké výlety po asfaltových cestách (vše bez spolujezdce).Zajímají mne jakékoli recenze a zkušenosti s tímto strojem,nejvíce ergonomie,jestli je reálné na tom jezdit při mírách 193/100.Děkuji všem.
hele ale pozor aby to byla fakt jen silnice - ten remen odletujici kaminky vysloveně miluje :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)