Tady je pár fotek z víkendového Travel Eventu v Niedereschachu, tedy v centrále Touratechu v Německu.
Byla to mega akce - víc než 10 tisíc lidí, 50 vystavovatelů (partnerů), testovací jízdy BMW, Yamaha, Triumph, Husqvarna, Ducati, Honda, Beta... a naprosto úžasný počasí.
Povedlo se nám projet se na novém BMW F800GS Adventure a řadě dalších motorek (1190 Adventure normální i R, 1200GS LC, Ducati Multistrada s novým podvozkem i mega zábavným HyperStrada motardem, 1200GS s novou generací elektrického podvozku ACE (ve finální předprodukční verzi) atd...
Mám fůru detailních fotek F800GS Adventure (přidám do diskuze o téhle motorce) a viděli jsme jí v akci v offroadu, co to dělá po relativně malých pádech.. Řídítka jsou snad vyrobený z másla, neuvěřitelný..
TomasTT napsal:
motorce) a viděli jsme jí v akci v offroadu, co to dělá po relativně malých pádech.. Řídítka jsou snad vyrobený z másla, neuvěřitelný..
...
jako jeste horsi nez na normalnim osmikile?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já nevím co si o tom myslet. Viděl jsem osmikilo po docela slušných pádech třeba před měsícem v Maroku, kdy s tím lidi mlátili o zem docela solidně a ve vysokých rychlostech. Tady borec třeba najel na asi 80cm vysokou houpačku a chcíplo mu to, spadnul s tím do boku do hlíny (ne do kamení, ne na asfalt). Řídítko se zkroutilo o 90 stupňů. Nikdy jsem nic takového neviděl. Jinak všem 20 startujícím ve finále všechny tři motorky neustále v offroadu chcípaly. Nám se to na projížďce po silnici stávalo taky, když jsme zkoušeli přejíždět obrubníky apod - v nízké rychlosti na jedničku. Nemám na normálním F800 najeto tolik abych to mohl víc komentovat a tak jsem myslel, že je to naše chyba ale 20 dalších mělo naprosto stejné problémy v minimální rychlosti jim to chcípalo. Jinak všechny motorky po pádech na tom "hřišti" kde se odehrávalo finále GS Challenge byly pobitý úplně šíleně. Po prvních třech jezdcích byly dvě motorky mimo provoz, tak museli dodat další na které se jezdily demo ride. Ty první dvě byly fungl nové stroje. Po pádech rozmaštěný řídítka, domečky, zaseklý plyn, rozhadrovaný plasty v nejšírším místě nádrže (v místě chladiče) ale co jsme se dívali potom, tak chladiče utrhaný nebyly. Prasklá stupačka...
Každopádně s řídítkem do písmene L se jezdit nedá a když to vyměnili, tak zjistili že nefunguje plyn, takže jednu motorku neopravili během finále vůbec.
Dívalo se na to asi 5 tisíc lidí a i komentátor z Hechlingenu říkal vtipný poznámky jako že "na materiálu řídítek by BMW mělo asi ještě zapracovat" nebo že se "nic nestalo, jen je motorka nepojízdná" apod
Jinak mě se na ní jezdilo pěkně, sedlo je rozhodně lepší než na staré F800GS, to nejde srovnávat. Vyšší plexi nejde nastavovat, mě fučelo naprosto přesně do obličeje, takže pro mě nepoužitelný. Ale design té nádrže se mi líbí, rámy a kufry z toho dělají mnohem větší motorku než je a líbily se mi detaily třeba to logo GS, to je hezky udělaný.
to je dost tragediozni story
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
1. ANO F800GS pokud na ni nejezdis tak ty nizky otacky jsou problem a me to dela dodneska casrtecne problem např. pri klickovani mezi gumama atd , proste takova ta jeman prace a pomala, musi se s tim plynen a spojkou clovek naucit, ALE kamarad co sme ho o vekendu potkal rikal , ze prave vy v TT jste mu doporucili zmeni retezovyho kolecka a dost to pry pomohlo, ted si musim spomenout jestli o jeden zub min nebo vic , ale chystam se na to tak
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
1. ANO F800GS pokud na ni nejezdis tak ty nizky otacky jsou problem a me to dela dodneska casrtecne problem např. pri klickovani mezi gumama atd , proste takova ta jeman prace a pomala, musi se s tim plynen a spojkou clovek naucit,
mne to nic na malo plynu nedela.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No každopádně tlumiče vpředu jsou absolutně identický s "obyčejnou" verzí. Čekal jsem alespoň jiné pružiny nebo tak...
Jo a moc se mi líbila integrace mlhovek, myslím že se je nepodaří jen tak snadno rozbít. A vypadá to hezky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
hicks: ty mas nalitano ted uz mozna 150 tis takze s tebou se porovnavat s ovladani plynu nemuzu
Paul: nevim jak ty moc jezdis v terenu, ale dle tveho obuti asi moc ne , popripade klickujes v malych rychlostech na jednicku , me to dela problem jen pri klickovani , pri pomale jizde konstatnim smerem nic , ono je to vsechno o cviku
Upravil schrek dne 17.06.2013 16:19
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Off nejezdím, nikde jsem nepsal, že jo, ale s manipulací ať už ve stoje nebo v sedě na jedničku při pomalých rychlostech problém nemám. Nebo respektive udělám chybu já, že třeba ztratím rovnováhu, že si musím šlápnout, ale nepamatuji si, že by mě to někdy při podobných manévrech chcíplo.
na silnici mi to nikdy nechciplo, ono je neco jinyho asfalt nebo podonej povrch a neco jinyho hlina a jakakoliv nerovnost, ale vsechno jde naucit, pomohla trochu plaivova mapa a ted zkusim kolecko, jinak me se to stalo ted o vekendu jen asi dvakrat zacelej den, chce to cvik
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
To chápu, ale nepřijde mi, že by s tím osmikilo mělo větší problém než ostatní motorky, ale třeba se mýlím. Pro tvoje potřeby to změna převodu určitě vyřeší, otázka co to udělá při cestování na delší cesty.
no jelikoz nesnasim dalnice a pochybuju ze se v neblizsi dobe podivam nekam dal a nejezdim vic jak 130 tak si myslim ze je to bude oki
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Schreku, chci udělat to co ty. V Alb. na šutrech mi pŕišla1ka moc pŕemotorovaná, hrabala a 2ka zase moc rychlá, tak jsem musel spojkovat a měl jsem strach, abych spojku neznič?l.Takže budu měnit kolečka.
KUKY se vrací
Neznicis to neboj , hlavne si tam hod tu nejnovejsi palivovou mapu ta tu rychlost resi jelikoz tam dava pri zavrenym plynu vice benalu, ale to uz sem tiu kdesi popisoval. Ted mi to v sobotu dost pomahalio pri dlouhym sjezdu.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Lehce nestíháme v práci, jsme tu s kolegou sami, takže nebyl čas na to video ale co jsme viděli, tak ti jezdci ve finále jezdili skutečně krokem - trať byla spíš takový trial - a chcípalo jim to třeba 5x za jednu jízdu. A některým to chcíplo na každé disciplíně, takže třeba 8x nebo 10x za jízdu. Kdyby to dělalo jednomu ale 20ti? To je divný. Mě to chcípalo během rozjezdů třeba z křižovatky na stopce, při pokusu o výjezd na obrubník z nulové rychlosti nebo při zajíždění do stánku na konci jízdy. Prostě všechno za jedničku s minimálním plynem. Asi na tu motorku fakt nejsme zvyklí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...