Neválí se náhodou někomu jedny hodiny na starou stovku,ketý by byl ochotnej za rozumnej peníz pustit? Myslím že to bude stejný aji s nějakejma starejma silničníma dvouventilama,ale nenapadá mě nikdo,kdo by ho v okolí měl,nebo ho porcoval. Jde mě o ty kompletní hodiny,co mají svůj vlastní obal/držák a montujou se na držák blinkrů vedle tachometru. Na druhé straně mám otáčkoměr,tak bych to chtěl mít komplet.
Tak to je draha zalezitost.Je po tom hodne poptavka a na eBay jsou docela casto.Ceny ale kolem 150eur.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No budu muset sledovat inzerce a čekat na nějakou rozborku starýho baworáka,kerej to bude mít. U některejch věcí na ibeji mě zustavá rozum stát,kolikrát se to tam prodává dráž,než origo věci,viz třeba ty origo nálepky na nádrž,kerý mě nakonec v BMW nechali udělat(ano,opravdu vyrobený letos,origo,včetně krásně vykrojené přenosové folie,aby je člověk dal na správný místo) za polovinu peněz co chcou na ibeji za neorigo. Víc jak 2000 bych za ty hodiny nedal,to bych to rači projezdil
Každopádně,kdyby je někdo měl nevyužitý,rád se jich ujmu.
Hodím to sem,ať nezakládám nové vlákno.Zajímá mě funkce hodin,jak mají fungovat,mám orig.budíky,ale nejdou.Raději se napřed zeptám,zdejších odborníků. Dum spiro,spero.
Ze spodu je takovej čudl na štelování těch hodin.A tuším,že když ho povytáhneš,tak hodiny přestanou jít.Někdo to dělá,aby pres zimu nežrali baterku.Doufám,že se nepletu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Ze spodu je takovej čudl na štelování těch hodin.A tuším,že když ho povytáhneš,tak hodiny přestanou jít.Někdo to dělá,aby pres zimu nežrali baterku.Doufám,že se nepletu.
Tak ten spodní čudl je jenom na seřízení hodin,vedou tam tři dráty,kostra a plus pro žárovku a pro hodiny,tak si myslím,že je to pod šťávou pořád a mě tam šťáva neteče,zkusím to napojit napřímo z baterky,jestli se rozběhnou,pokud jo,tak je chyba někde na cestě.Nebo se mýlím?
Dum spiro,spero.
Zdarec vespolek, tak ty hodiny mám na mé R100/7 rok 76, ano tem čudl
vespod je jenom na štelování hodin, vypnout se nedají....vytahuji konektor...
jinak do týdne je baterka KO.....(
R 80 GS, R nineT Urban
Biker755 napsal:
Tak ten spodní čudl je jenom na seřízení hodin,vedou tam tři dráty,kostra a plus pro žárovku a pro hodiny,tak si myslím,že je to pod šťávou pořád a mě tam šťáva neteče,zkusím to napojit napřímo z baterky,jestli se rozběhnou,pokud jo,tak je chyba někde na cestě.Nebo se mýlím?
Koukni jestli tam nemáš někde vypínač. Dost lidí si ho tam do kabeláže k hodinám dodělává, aby mohli při delší odstávce hodiny jednoduše vypnout. Jestli tam nic nenajdeš a hodiny přímo z baterky pojedou, tak pak už hledat jedině v kabelech - což bude sranda - je tam pár drátů.
Upravil Tonda dne 06.02.2017 12:55
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Biker755 napsal:
Tak ten spodní čudl je jenom na seřízení hodin,vedou tam tři dráty,kostra a plus pro žárovku a pro hodiny,tak si myslím,že je to pod šťávou pořád a mě tam šťáva neteče,zkusím to napojit napřímo z baterky,jestli se rozběhnou,pokud jo,tak je chyba někde na cestě.Nebo se mýlím?
Koukni jestli tam nemáš někde vypínač. Dost lidí si ho tam do kabeláže k hodinám dodělává, aby mohli při delší odstávce hodiny jednoduše vypnout. Jestli tam nic nenajdeš a hodiny přímo z baterky pojedou, tak pak už hledat jedině v kabelech - což bude sranda - je tam pár drátů.
Díky Tondo,zkusím je napřímo jestli vůbec jdou a pak budu pátrat po kabelech.
Dum spiro,spero.
tak věc se má tak,šťáva tam jde,po mechanické stránce fungují bezvadně,otáčím vteřinovkou po směru a jde minutovka i hodinovka,takže problém je v el.části,moc tam toho není,tak jsem je kuchnul a zkusím je odnést nějakému šikovnému elektrošťouralovi a nebo možná i některý hodinář by to mohl zvládnout,je to jenom strojek s el.napájením.Uvidím jak to dopadne,Když to nepůjde opravit,tak holt seženu jiné,nebo možná voltmetr.
Moje jsem měl taky takhle otevřený, hlavně abych je vyčistil a tak... Zkusil bych proměřit dva kondenzátory, který tam jsou,jestli jsou v pořádku. Pak natvrdo připoj nastavitelný zdroj na pohon hodin a uvidíš jestli se pohne, když ano a kondíky budou v pohodě problém bude v krystalu. Krystal i kondenzátory vyměníš v pohodě sám i je seženeš například v GME... Jinak podle mě každý lepší hodinář ti je zprovozní