Závada nalezena a opravena.Měřil jsem snad všechno než jsem na to přišel. Byl to mikrospínač startéru na pravém ovladači.Ta elektrika je dost komplikovaná a nepřehledná. Mikrospínač měl naštěstí doma Shrek. Jinak dík moc za rady. Cat
Neni zac doufam ze microspinac vydrzi dele a uz vim co dalsiho brat na delsi cesty k antene a vicku chladice pribude microspinac
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Viz. toto vlákno o fontáně pre BMW. http://bmwgs.cz/f...rowstart=0BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Trošku tu oživím toto téma startérů 800gs . Nemáte někdo povědomí jestli se dá někde samostatně koupit ta deska s uhlíkama -popř samotné uhlíky do startéru? Foto je stejné(staré) jako to výš v mém příspěvku -tudíž dnes po 6ti letech jsou uhlíky o dost kratší -sice vše funguje jak má(zatím) ale rád bych to preventivně vyměnil.
kim přiložený následující obrázek:
Začíná i u mne zlobit startování . A proto by mne zajímalo kde se dají koupit náhradní díly do startéru . Podle všeho je startér původní rok 2011.
Popřípadě celý startér . Pokud nepůjde opravit .
Upravil task dne 13.06.2021 19:19
task napsal:
Začíná i u mne zlobit startování . A proto by mne zajímalo kde se dají koupit náhradní díly do startéru . Podle všeho je startér původní rok 2011.
Popřípadě celý startér . Pokud nepůjde opravit .
Rozeber ho a vyčisti -viz mé foto výše -pokud jsou uhlíky ještě ok tak tam není moc co by se mělo posrat
Mám jiný problém.
Motorka - zejména za studena špatně startuje. Otáčky volnoběhu kolísají až to chcípne, občas na displayi naběhne, že je zařazená dvojka nebo trojka, i když fyzicky je neutrál. Po několika pokusech se pak motorka chytí a za jízdy ok, ale tento problém se startováním mám skoro vždy. Moto bylo nedávno v servisu, kde se měnily i svíčky. Nemáte někdo tip, čím by to mohlo být??? Nějaký senzor, vedení???
problémy s volnobehom môžu spôsobiť aj zle nasadené či popraskané hadičky volnobežného vzduchu + krokový motorček - môže to mať súvis aj s posledným servisom
Muže mi někdo poradit jak změřit dobíjení baterky ???
Jak postupovat ??
Po výměně startéru .
Po měsíci se problémy se startováním objevili zas .
Dával jsem nový startér . V původním byli již uhlíky KO .
Motorka má již najeto 81000 km .
Chystáme se na Slovensko na dovolenou .
task napsal:
Muže mi někdo poradit jak změřit dobíjení baterky ???
Jak postupovat ??
Po výměně startéru .
Po měsíci se problémy se startováním objevili zas .
Dával jsem nový startér . V původním byli již uhlíky KO .
Motorka má již najeto 81000 km .
Chystáme se na Slovensko na dovolenou .
Co tím myslíš uhlíky ko v 81000km ? Já mám 120500 a (jsem trochu postižený prevencí) tak jsem koupil nový startér -namontoval. Ten starý sem rozebral a zkontroloval uhlíky (dělám cca co dva roky) a jsou tak v polovině délky (od lanek -tedy činné plochy) -předpokládal jsem už větší opotřebení proto ta výměna ale fungoval by ješte ,,tisíce mil". Proto se ptám že v 81000 se mi zdá moc brzy na ko.
Upravil kim dne 18.07.2021 22:25
Uhlíky nebyli stejně opotřebený . Jeden byl i vyštípli . A na rotoru byla drážka skoro 2 mm hluboká .
No a co jsem naměřil .
Při volnoběhu 12,3 v a při 4000 otáčkách 12,65 až 12,81 v.
Takže bych řekl že dobíjení postupně odchází .
task napsal:
Uhlíky nebyli stejně opotřebený . Jeden byl i vyštípli . A na rotoru byla drážka skoro 2 mm hluboká .
No a co jsem naměřil .
Při volnoběhu 12,3 v a při 4000 otáčkách 12,65 až 12,81 v.
Takže bych řekl že dobíjení postupně odchází .
To je zvláštní to opotřebení startéru na tyhle km. Dobíjení máš ko -stator regulátor nebo oboje
Upravil kim dne 19.07.2021 16:54