čau,nevím jestli je to normální ,u 650 2V se mi při podřazování ozve docela znatelné klapnutí,musím nechat hodně nízko klesnout otáčky a pak je to OK,ovšem před rozjezdem při zařazení jedničky se ozve klapanec jak kdybych do převodovky klepnul kladívkem, trochu pomohlo přitažení spojky,ale nijak výrazně,přemýšlým o hustším oleji,setkal se s tím někdo????????
strogas napsal:
čau,nevím jestli je to normální ,u 650 2V se mi při podřazování ozve docela znatelné klapnutí,musím nechat hodně nízko klesnout otáčky a pak je to OK,ovšem před rozjezdem při zařazení jedničky se ozve klapanec jak kdybych do převodovky klepnul kladívkem, trochu pomohlo přitažení spojky,ale nijak výrazně,přemýšlým o hustším oleji,setkal se s tím někdo????????
delaji to mokre spojky.. funguje to podobne jako menic momentu u automaticke prevodovky.. olej mezi disky.
je to ruzne u ruznych motorek... porovnej s nejakou jinou.
btw: je to u NOVE?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
strogas napsal:
čau,nevím jestli je to normální ,u 650 2V se mi při podřazování ozve docela znatelné klapnutí,musím nechat hodně nízko klesnout otáčky a pak je to OK,ovšem před rozjezdem při zařazení jedničky se ozve klapanec jak kdybych do převodovky klepnul kladívkem, trochu pomohlo přitažení spojky,ale nijak výrazně,přemýšlým o hustším oleji,setkal se s tím někdo????????
Naopak -hustší olej by to ještě zhoršil -jde o unášeníse lamel při vypínání spojky;neřeš to, BMW je tím známé že má humpolácké řazení a to je 650-800 ještě dobrý u dakara při zařazení na křižovatce se sousední řidiči ohlídli njn není to Honda
tak tak, vůbec bych si s tím nelámal hlavu. Motor chrastí když se ohřeje, převodovka hlučí, spojka ševelí když sepne, na jedničku volnoběhu jedeš dvacitkou, prostě motorka má charakter BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
tak tak, vůbec bych si s tím nelámal hlavu. Motor chrastí když se ohřeje, převodovka hlučí, spojka ševelí když sepne, na jedničku volnoběhu jedeš dvacitkou, prostě motorka má charakter
to chrasteni zahrateho motoru budou pravdepodobne pozvolna odchazejici pisty
mne treba osmikilo az na ten "sici stroj" moc divnejch zvuku nevydavalo.
Rozhodne to chce imho sledovat.
btw: razeni na novym LC... straslivost. Rany jak z dela 1-3 :/ ale uz se to snad zlepsuje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dík,mam 32000 km,asi to tedy řešit nebudu,udělal jsem si kryt motoru,jen tak zkušebně (před doděláním )jsem do tam dal bez silentbloků a málem mě trefilo,co všechno se přenáší za zvuky přes ten kryt je jak amplion