Ahoj chlapi , vím že už tu je někde o tomto problému psáno více než dost . Zkusil jsem vyměnit baterii atd. a přesto mi tam ten pitomej nápis svítí . je zajímavý , že po rozjení mi na nějakou chvilku zhasne ( 5-20 vteřin ) pak se zase rozsvítí a samozřejmě přestane fungovat ABS a duál. Brzdy jinak brzdí , ale tím jak jsem zvyklej na vymoženosti , tak je to o hubu .
Chci se zeptat , jestli někdo neví o možnosti diagnostiky někde poblíž Horažďovic - Klatov , případně Plzně ??
Předem díky za jakékoliv rady . Petr
Nepíšeš, který ročník R1200 máš (tzn. brzdy s posilovačem nebo bez něj). Ale u obou to může dělat špatná vzdálenost čidla, zdeformovaný ABS kroužek na př. kole, nebo vadné čidlo.
Diagnostiku má v Plzni člen fóra TomR1. Nebo můj známej u Kdyně (tel .776294207).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Nepíšeš, který ročník R1200 máš (tzn. brzdy s posilovačem nebo bez něj). Ale u obou to může dělat špatná vzdálenost čidla, zdeformovaný ABS kroužek na př. kole, nebo vadné čidlo.
Diagnostiku má v Plzni člen fóra TomR1. Nebo můj známej u Kdyně (tel .776294207).
Kurňa , teď si nejsem moc jistej , ale asi mám rok 12/2006 .Je to Adventure . Ještě omrknu to čidlo a pak dyštak využiju kontaktů, které jsi mi napsal . Díky moc
Ps: nechá se nějak doma "na koleně " zjistit zda čidlo správně čidlí , nebo pouze diagnostika ?
Podobna zavada me postihla pred dvema lety (12GSA´06). Bez posilovace to ovsem bylo na zabiti.
Vymenil jsem baterku, zkontroloval kapalinu, cidla a nakonec sel stejne na diagnostiku. Ta ukazala, ze je na vine vadny spinac na pacce pro predni brzdu. Kdyz se zakvedlalo s kablikem, zavada se objevovala a zase mizela. Doprovodny jev byl, ze trvale zustavalo rozsvicene brzdove svetlo.
Od vymeny spinace je to v poradku.
Tak jsem ještě zkusil vyndat přední čidlo a pořádně zakvrdlat kablíkem - čidlo samotné nejeví známky mechanického poškození . Výsledek je nula , takže zítra budu řešit diagnostiku . Jinak koukal jsem do TP a mám tam napsáno datum první registrace 6.11.2006 - znamená to , že mám , nebo nemám posilovač ? Podle mě brzdy brzdí bez problémů , akorád to je opravdu o hubu , protože se musím dost hlídat , abych kvůli absenci ABS a duálu nešel do smyku
Hlásím podobný problém na mé 12GSA 2007, minulý týden jsem měnil brzdovku, zkušebn jízda a všechno OK, dneska ráno zapnu klíček, zavrčí ABS, po pár metrech zavrčí znova, zhasne kontrolka brake, postavím na bočák, nahodím helmu, pak to chci vytlačit ze dvora a po dvou metrech v tom zase začalo vrčet ABS a rožla se kontrolka Brake(ještě jsem nestartoval) a už zůstala svítit pořád, ABS nefunguje, blinkry při jízdě to nevypíná, brzdové světlo vypíná normálně, ABS kroužek je OK, přední čidlo vypadá bez poškození, odpoledne mrknu na zadní čidlo, až sundám kolo. Doufám, že to bude nějaká blbost a dám to do pořádku ještě před Garmischem. Díky za případné rady
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
[quote]Tomano79 napsal:
..............odpoledne mrknu na zadní čidlo, až sundám kolo.
[quote][b]
Co jsem tu tak na fóru vyčet , tak zadní čidlo ABS je v pořádku , pokud ti funguje tachometr - je na něj napojenej .
Jinak já jsem dnes objednanej na diagnostiku k Tomášovi do Nýřan - Tondo ještě jednou dík za kontakt .
Dám sem pak poznatky z diagnózy - hlavně doufám , že to nenahlásí chybu modulátoru , nebo něčeho podobně drahýho .
Tachometru jsem si popravdě ani nevšiml jestli jde, protože mě tam štvala ta blikající kontrolka , ale nevypínají ty blinkry při jízdě, takže někde něco nesnímá
Upravil Tomano79 dne 03.07.2013 11:42
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Pokud ani nevypínají blikny nepozná moto že jede. takže bud čidlo nebo vedení k němu ale bohužej je to jeden díl a cena je lidových 2,700Kč
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Takže tachometr funguje, kontrolka Brake už pro jistotu svítí pořád a nebrzdí zadní kolo, při zmáčknutí přední brzdy, takže se to houpe jak houpací kůň....další návrhy?
Doma jsem pod to lehl, zadní čidlo je čistý, na předním byl nános velice jemných kovových pilin, tak jsem to očistil, chvíli jsem odpojil baterku, ale beze změny...jdou nějak proměřit ty čidla multimetrem?
Upravil Tomano79 dne 03.07.2013 17:13
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Já mám nepotřebný,ale z 1150 GSA a mám ho připravenej už asi 2 roky na vyhození Odporoučel se mi do věčných lovišť
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Já mám nepotřebný,ale z 1150 GSA a mám ho připravenej už asi 2 roky na vyhození Odporoučel se mi do věčných lovišť
díky za nabídku jen teda upřesním : nemáte někdo funkční modulátor na ročník 11/2006 , který by jste mi byli ochotni prodat ?? Případně budu i rád za užitečné odkazy.
petrvotipka>A nepise ti diagnostika nahodou>Power supply to pump motor faulty?Jestli jo tak si vezmi 300gramove kladivko a lehce poklepej na motor pumpy,to je ten cerny valec na modulatoru.Zasekavaji se uhliky v drzaku,poklepani vetsinou pomuze,pokud ne je potreba modulator rozebrat a drzaky s uhlikama upravit.Vymenil jsem asi 60 iABS2 modulatoru a v drtive vetsine toto byl u nich jediny problem,jinak jsou spolehlive.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal:
petrvotipka>A nepise ti diagnostika nahodou>Power supply to pump motor faulty?Jestli jo tak si vezmi 300gramove kladivko a lehce poklepej na motor pumpy,to je ten cerny valec na modulatoru.Zasekavaji se uhliky v drzaku,poklepani vetsinou pomuze,pokud ne je potreba modulator rozebrat a drzaky s uhlikama upravit.Vymenil jsem asi 60 iABS2 modulatoru a v drtive vetsine toto byl u nich jediny problem,jinak jsou spolehlive.
už nevím co přesně říkala diagnostika , ale majitel diagnostiky říkal , že je to závada , která nelze vymazat , tudíž = se smrt modulátoru . Podle něj a i podle jiných , moduláror nelze nijak opravit , takže jsem si s touto myšlenkou ani nepohrával . Dal jsi mi určitou naději - určitě to vyzkouším . Díky moc