Takhle musím rozvážet báwa,když mám svou pracovni omegu na cestě v cizině.Poznáte co je to za vůz sen všech řezníků a zelinářů v 70 letech jsou pouze 2 vozy v čr s 2L motorem.Tento je v originálu s novým lakem a mám ho rád jako svou adventůru.Přeji hodně štěstí v hádance.
Poznáte co je to za vůz sen všech řezníků a zelinářů?
Přidané 23.07.2008 08:19
Příspěvků: 4914 Registrace: 24.10.07
Bingo Bohušu i Mojmíre:Bohůšu není to okurek a klobásek a proto se chrysler píše s tvrdým ,,y´´ a Mojmíre 180 bylo označení 1.8 co se vozila do československa do tuzexu toto je chrysler 2l a dovezenej echt od frantíku,ale potěšilo mě,že jste ho poznali.
Bob*
Poznáte co je to za vůz sen všech řezníků a zelinářů?
Přidané 23.07.2008 12:26
Příspěvků: 169 Registrace: 11.02.08
Jo,jo. Nasi ho meli,kdyz jsem byl malej. V te same barve, vnitrek modra kuze+drevo. Pamatuju si, ze jsem vzadu zapad do sedacky tak, ze sem nevidel z okynka. Dobra kara.
R1100GS
Poznáte co je to za vůz sen všech řezníků a zelinářů?
Přidané 23.07.2008 15:53
Příspěvků: 386 Registrace: 06.03.08
Krásný to auto tenkrát i teď. Ale byla to prvá liga, stejně tak Med 190 z Tuzexu co měl snad jen Strýček Jedlička a Kája. Lehce méně movití , ale i tak preminati, měli z Túzu: Sierry 1,6.. Fiat 127a pak Una ..Escort 1,3... Austin Alegro..Renaulty 7+9...Simca 1307...pak Talboty atd.
Ale Chrysler vyčníval.....vzpomínky na staré káry se vloudily
Poznáte co je to za vůz sen všech řezníků a zelinářů?
Přidané 23.07.2008 18:11
Příspěvků: 1497 Registrace: 04.02.07
Základní model Chrysler 160 byl vybaven moderním motorem s rozvodem OHC o objemu 1 639 ccm o výkonu 80 koní, který dosahoval maximální rychlosti 155 km/h. Výkonější modely 160 GT a 180 (1 812 ccm) měly shodně 97 koní a dosahovaly největší rychlosti 170 km/h. Vozy byly vybaveny plně synchronizovanou čtyřstupňovou převodovku, což se oproti původnímu britskému návrhu ukázalo jako krok zpátky neboť například konkurenční Fiat 125 použival pětistupňové ústrojí již od roku 1968. Na druhou stranu byly do typů 160 GT a 180 standartně montovány kotoučové brzdy na všechna kola. Konečně roku 1973 byla na trh vržena vrcholná varianta 2 litres. Vůz byl vybaven motorem o objemu 1 981 ccm a byl k mání výhradně s americkou třístupňovou automatickou převodovkou a luxusnějším interiérem. Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Poznáte co je to za vůz sen všech řezníků a zelinářů?
Přidané 23.07.2008 19:42
Příspěvků: 883 Registrace: 30.05.07
Jééé se 180-kou jsem najezdil fůru spokojených kilometrů... Měli jsme s bratránkem červenou - moc pohodlné svezení a klasická koncepce pohonu slibovala fůru zážitků - zvlášť za deště a v zimě BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz