Ahoj všem,
přetrhl se mi jeden z kabelů vedoucích od spínače zapalování. Chtěl jsem kabely a spínač sundat, abych se ke spojum lépe dostal, ale zaboha nemůžu přijít na to jak to odmontovat. Myslel jsem že bude stačit povolit dva šrouby ze spodu (šroub 10 http://www.realoe...&fg=15), jenže nepasuje mi tam žádný imbus ani torx klíč. Můžete prosím někdo poradit jak demontovat tu část 6 (Vedení adaptéru spínač světel a zapalov.) abych to mohl opravit neo vyměnit?
Díky moc za rady
landert přiložený následující obrázek:
Tyhle šrouby nepovolíš.Mě se je horko těžko podařilo odvrtat.Ale zespoda jsou dva malý šroubky a pak by to plastový mělo jít ven.A nebo to sundej i s brejlema.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ahoj, šroub č. 10 je takzvaný šroub nepovolitelný, když ho chceš dát pryč musí se odvrtat. Ale to Ty nebudeš potřebovat. Kabeláž se dá vyndat jak píše Toli, sundej celé brýle.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Brýle se mi kvůli takový prkotine sundavat nechtělo Nakonec jsem našel schovanej jeden šroubek z pravý strany a pak už to šlo v pohodě vyndat. Ale šroubek byl fakt důkladně ukrytej, byl zalitej v takový dirce nějakou tmavě červenou barvou
TOLI napsal:
Tyhle šrouby nepovolíš.Mě se je horko těžko podařilo odvrtat.Ale zespoda jsou dva malý šroubky a pak by to plastový mělo jít ven.A nebo to sundej i s brejlema.
Taky jsem měl přetržený drát, stačí za něj zatáhnout a ovysuneš ho i s konektorem který je speciální, ale místo něj jde dát normální FASTON teď nevím velikost, ale když to budeš mít rozdělaný, tak si to změříš, na fotce je konektor a spínací skříňka (šipky ukazují na šrouby které jsem oddělával aby šla sundat a kroužek místo přetržení), na druhé straně je speciální konektor, u něj jsem původní kabel přestříhl a spojil s novým dutinkovou spojkou kabel takto najeto cca 3tis km a funguje to
DAGR přiložený následující obrázek:
[124.38Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Mam asi první model toho spínače, protože vypadá úplně jinak než co si sem dával ty a co jsem našel na netu Můj vypadá viz. foto. Drži to jeden šroubek ze strany a dost blbě se k němu dostává. Jinak dráty jsou připájený. Vyřešim to tak, že všechny odpájim, o 2-3 cm zkrátim a připájim znovu. Dráty jsou dlouhý až až a nechce se mi ten přetržený nějak v půlce pájet (jak už to dělal první majitel) a čekat kdy se to v tom spoji znovu přetrhne. Nicméně od spínače vede 5 kabelů a jeden ústí do speciálního konektoru, který nebyl nikam zapojeden a byl obalenej izolačkou. Docela by mě zajímalo k čemu tam je
D-A-G-R napsal:
Taky jsem měl přetržený drát, stačí za něj zatáhnout a ovysuneš ho i s konektorem který je speciální, ale místo něj jde dát normální FASTON teď nevím velikost, ale když to budeš mít rozdělaný, tak si to změříš, na fotce je konektor a spínací skříňka (šipky ukazují na šrouby které jsem oddělával aby šla sundat a kroužek místo přetržení), na druhé straně je speciální konektor, u něj jsem původní kabel přestříhl a spojil s novým dutinkovou spojkou kabel takto najeto cca 3tis km a funguje to
zkus juknout do schématu http://www.bmwgs....p?cat_id=6, ale myslím, že fialový drát (jestli je to ten na obrázku) ve schématu nikde není, ani já tam fialovou neměl, když jsem to rozdělal a celou spínačku měl venku všechno šlo do čtyřkového konektoru co je na obr. vlevo, ale mám model 2004 takže to může být trochu jiný, ale to schéma co jsem dal do odkazu je na ročníky 01-03 takže tobě by to mělo sedět
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad