pisou tam o tom tlumici rizeni?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zminuji, ze jde ted o nejprodavanejsi model, coz ale asi bude tezko novinka. Zvysujou cenu o 300E. V serii ale bude ten tlumic rizeni, ASC a mody Road a Rain. Za priplatek ty zbyly, jako jakejsi "novej" PRO paket. Moznost vzit esu uz nevazou na mody.
Maiali nel Fango!
hele pro tebe je to zbytečný..ty jsi tlumič sám o sobě
ses nejakej drzej
koukam, zes u melnika nezabloudil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
100bubu napsal:
tu je asi vysvetlenie prečo bude tlmič riadenia v zaklade
YouTube Video
to muze bejt klidne i guma, nerovnosti na asfaltu imho.
mne to nedela.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
100bubu napsal:
tu je asi vysvetlenie prečo bude tlmič riadenia v zaklade
YouTube Video
to muze bejt klidne i guma, nerovnosti na asfaltu imho.
mne to nedela.
To klidně být guma může ale pochybuju že by BMW dávalo ten tlumič řízení v sérii bezdůvodně
no pokud vim, tak to kmitani ktereho se na LC bojime.. tedy nejen na LC... je ponekud vetsi intenzity
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takhle se mě rozkmitávali řídítka na Triumphu a na TDM a pokaždý s naloženým topcasem. Jak jsem kufr sundal,bylo vše O.K.
Zajímavý,že GS 1150 mě to nedělá ani na gumách který jsou ojetý.
Že by novej model měl horší vlastnosti?
Jedu? Tedy žiju!