Dovezl jsem uz 6 dvouventilu a vzdy bez problemu.Ale vim,ze se obcas vyskytne problem s chybejicim homologacnim cislem v technickem prukazu a pak se prihlaseni muze zkomplikovat.To ze cislo neni vyplnene,neznamena ze motorka homologaci nema,ale vetsinou uz nema puvodni technicak,kde cislovyplnene bylo,ale uz ma novy EU technicak(vice majitelu,ztrata puvodniho TP atd.)a tam ho urednici nekdy nevyplni,protoze je to pro ne absolutne nedulezity udaj.Bohuzel pri prihlasovani auta nebo motorky,ktere se v cesku jako nove neprodavali je to udaj zasadni!Problem s chybejicim ABE nummerem se tyka treba i starsich obytnych aut.
Takze nez pro dvouventila pojedete,tak se nemce radsi zeptejte,jestli ma motorka puvodni,nebo jiz novy Fahzeugbrief a jestli je cislo vyplneno.
Ja se konkretne ptam takto:
Hat Motorrad original alt Fahrzeugbrief oder schon neuen EU Fahrzeugbrif?In alt ist sicher auf Seite 4 ABE Nummer(Algemeine Betriebserlaubnis unter Nr.).In EU Fahrzeugbrief ist dieses Nummer unter Buchstabe K schreiben.(Nummer der EG-Typ-genehmigung oder ABE).Können Sie bitte kuken,ist Nummer dort schreiben?In EU Fahrzeugbrief ist manchmal nicht und das ist Komplikacion für CZ Registracion.Danke
Prikladam foto puvodniho nemeckeho technicaku,kde je cislo zakrouzkovane.
vevis přiložený následující obrázek:
[172.23Kb]
Upravil vevis dne 27.07.2013 20:37
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis, vyborny. ja teda privez (zatim) jenom dva, ale tohle lidem hodne pomuze. tohle vlakno bysme mohli vyuzit na zkusenosti s dovozma a jak pripadne na uredniho simla (viz to tema kluciny s dakarem ze svajcu)
Ahojte,
chcem sa opýtať ak ten ABE číslo nemám ani v starom ani v novom ani malom, budú po mne žiadať DEKRU? Nechce sa mi moc platiť za jeden vpis 2500 kč...
Pri Honde z 80 rokov sa mi to podarilo obísť kvôli ochotnému a zrejme motorkám naklonenému komisárovi na STK.. "budu delat co je v mých silách" povedal ale upozornil ma, že problém môž byť na registri..
Vie niekto poradiť v tomto? Budem prihlasovať v Prahe BMW 100 GS PDčko, 1991
Čau chlapi,
jsem tu nový a jsem rád, že v Čechách a tedy i na Slovensku existuje takovéto fórum, kde se řeší věci k věci a ne hovadiny kterými jsi určitá část chudáku léčí svoje komplexy a ega.
Jelikož nemám s dovozem zkušenosti, tak se Vás ptám, zda-li je tu někdo kdo by byl schopen a ochoten mi dovést mašinu z Reichu. Pokukuji po R 100 GS, ale ne PDčko. U nás je prd výběr.
Já řešil koupi R100GS z D letos koncem zimy. Vždy, když už jsem si nějaké které se dalo koupit našel, tak mi Němec nepočkal do víkendu (kdy jsem měl čas si pro ně zajet) a prodal je. Toto se mi stalo dvakrát po sobě. U posledního kusu, který jsem si našel už jsem nic neriskoval a zavolal ze staré známosti Boba, jestli by mi ho nepřivezl. Bob ochotně "skočil" do auta a motorku přivezl. Můj dobrý kamarád se za pár týdnů rozhodnul pro "dvouventila" taky - našli jsme další pěkný kus a opět oslovili Boba ohledně dovozu a opět to klaplo na výbornou. Oslov ho, určitě se domluvíte - http://www.bmwgs....lookup=285.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak moje zkušenosti s přihlášením dvouventilu. Dovozová stk v Plzni stojí 2000 kč. ABE nummer po mě nechtěli.Měl jsem od pána z Německa dva velký techničáky a nebyla tam zapsaná ani barva.Tak to technik zvlád sám.Délku,šířku a výšku taky vyřešil,ale zatížení náprav a hlučnost potřeboval od Dekry z Prahy. cena dvou údajú z Prahy 2200kč. No a hurá na inspektorát a tam to bylo ještě 500kč a milý dvouventil je na CZ značkách.