Ahoj nevím co to znamená ale když nastartuju moto tak mi na palubovce bliká indikátor Brake Failure nebo tak nějak. Jakmile se rozjedu tak to zhasne. Motorka by mněla mít ABS, na předním kole je čidlo i s ,,zubatým kotoučem" co snímá otáčky kola. Na řídítkách mám tlačítko ABS ale když ho zmáčknu tak mi nikde nic nesignalizuje. Motorka je GS 1200 Adventure 2006. Je to normální nebo je něco špatně? Díky
V momentě kdy se roztočí kola tak jednotka zjistí že opravdu všechna čidla fungují a kontrolka zhasne. Takže je to naprosto v pořádku
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
V momentě kdy se roztočí kola tak jednotka zjistí že opravdu všechna čidla fungují a kontrolka zhasne. Takže je to naprosto v pořádku
Právě co jsem koukal na netu na obrázky tak sem si všiml že některý motorky tam mají místo nápisu Breake Failure nápis ABS. Tak sem trochu znejistil jestli tam to ABS vůbec mám aby to nebyl nějaký mezitip. Tak to sem rád Díky
Prosím o radu na podobné téma včera se mi rozsvítila kontrolka na abs.Abs je nefunkční prošel jsem čidla (pouze vizuálně)rozpojil konektory na čidlech na modulátoru nic jsem nenašel po zapnutí klíčku a následném rozjeti kontrolka zhasla abs funkční ale při podržení páčky brzdy se opět rozsvítila.Byl jsem v BMW na diagnostice abs to vůbec nenašlo.Mám jet za 3 týdny na dovču vše naplánované a teď tohle.Mohu jet i s tímto hlášením.Jedná se o 1200gs s abs modulátorem 2 od r.v.2006.Dík za případné věcné tipy a rady
To tě prostě musí bavit
Novej napsal:
Já to řešil před dvěma týdny. Je to celkem pohoda.
Prosím tě a můžeš mi napsat, co přesně jsi s těmi uhlíky udělal? Já už to mám jednou za sebou a po roce je problém zpátky, takže budu muset rozebírat podruhé. Potřebuji ale vědět co udělat jinak a lépe než posledně.
Tak třeba se mi to taky zase objeví, mám to jen chvilku.
Když jsem to rozebral, nebylo tam co čistit, vše bylo čistý jako by to bylo včera vyrobený, Uhlíky se taky nezasekávali tak jsem to jen prostříkl čističem a konzervantem na elektrický součásti a přidal kapku WD40. Je to jen pokus, ale zatím to funguje.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Já jsem před chvílí kecal, protože ve skutečnosti jsem motůrek rozebíral už dvakrát. Poprvé jsem na to šel stejně jako ty. Po rozebrání nebylo vidět nic, tak jsem pouze prostříkal, pohejbal uhlíkama a dal zpátky. Fungovalo to asi tak 500 km. Podruhé už jsem sundal i ložisko aby jsem mohl odendat plastovej bazmek a tím se lépe dostat k uhlíkům. Uhlíky jsem trošku z boků opiloval aby byly pohyblivější a dal jsem dohromady. Fungovalo to cca rok. Nevím co víc udělat při třetí rozborce, aby už to bylo na pořád (na dýl)
laická úvaha: jelikož na 1200 r.2009 ABS vypínám tím, že držím brzdu a přitom podržím tlačítko ABS, tak kdyby bylo tlačítko ABS špatné (trvale sepnuté), tak by to při podržení brzy ABS vypnulo...