Zdravím.
Práve sa chystám na zmenu moto, idem kúpiť bramboru 1100. Rozhodol som sa pre ňu po prečítani spustu príspevkov tu aj inde , ale hlavne preto, že pri mojej výške 170 cm ( doteraz v pohode yamaha XT 600) potrebujem nižšiu moto. ( oproti 1150 gs tam nejaká úspora je ). Taktiež hmotnosť je v prospech 1100 ( aj tak to bude oproti xt poriadny nýrast ). A v neposlednom rade hraje jednu z hlavných úloh cena
Rád by som si nechal poradiť na čo si pri kúpe 1100 GS dať pozor.
Zatiaľ som tu na forku zistil toto :
Spojenie prevodovky s podsedlovkou - slabé miesto 1100, vyrieši TT
skontrolovať vôľu zadného kolesa na hlavnom st.
popozerať tesnosť motora hlavne v zadnej časti
popozerať na rám, hlavne podsedlovku.
Je ešte niečo na čo si dať špeciálne u bramborky pozor ? Budem vďačný za každú radu. Radšej investujem do doplnkov ako do opráv
Rado
Upravil glock7 dne 27.07.2008 17:06
Glock-plastik fantastik :-)
Mám a to priamo z KE. Mala by mať okolo 60.000 km, serv. knižku,, sú tam doplnky od TT . Ak by bola v poriadku tak ju zoberiem.
http://www.akvmoto.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=109:bmw-r-1100-gs&catid=36:-kategoria-enduro&Itemid=57
Videl si ju naživo ?
Glock-plastik fantastik :-)
Mám a to priamo z KE. Mala by mať okolo 60.000 km, serv. knižku,, sú tam doplnky od TT . Ak by bola v poriadku tak ju zoberiem.
http://www.akvmoto.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=109:bmw-r-1100-gs&catid=36:-kategoria-enduro&Itemid=57
Videl si ju naživo ?
Glock-plastik fantastik :-)
Při koupi bawora platí obecné věci jako: při pohledu z předu a ze zadu jestli to neni dvoustopé, kola jakkoliv vychýlena , brzdové kotouče - poškození (elipsa, hluboké probrusy, praskliny), síla kotouče , hrany- minimum napsáno na kotouči, stav destiček- síla, poškození brzd. hadic ,únik kapaliny , zabarvení a mhožství kapaliny. Poškození hran ráfků. Vůle ložisek kol, u zadního horizontální , vertikální.Tlumiče -únik kapaliny, stav uchycení, stav kluzáků, podsedlovka -praskliny, poškození v místě uložení předních vidlic,vůle čepu, Motor- úniky oleje kolem filtru, pod vanou, kolem válců ,hladina oleje , pravidelnost chodu, nadměrné klepání i za tepla.Poškození krytů hlav. Spojka- záběr, klepání.Převodovka - únik oleje , stav hladiny oleje . Kardan- stav manžety , únik oleje po tělese. Stav oleje v koncovém převodu, únik kolem zadního kola, lehkost otáčení při vyřazení rychlosti, chroupavé zvuky . stav laneka pryží.Akumulátor- stav, stáří, kompletnost nářadí, správnost údajů a čísel v dokumentech. Drobmé poškoyení barvy neřeš , motorka je používaná a určená pro cestování a k těm příjdeš ani nevíš.Dobrej prodejce Ti bude nápomocen čim dýl kolem toho polezeš ,tim možná míň tě to bude v budoucnu stát .Nejlepší je si to sepsat a potom jenom odškrtávat a ptát se co nejvíc , znám z vlastí zkušenosti, kolem gs jsem lez 2 hodiny a nějakej kilák najel než jsme si plácli. Určitě bude prodejce chtít celou cenu složit jako zálohu před zkušební jízdou- to je normoš.Při zkušebce jezdi a střídej režimy jízdy a hodně brzdi aby se projevilo jestli někam netáhne , nebo motor nemá hluchý prodlevy při akceleraci, nechcípá a td.Oči navrch hlavy, uši jako rys , trochu zdravé podezíravosti a máš polovinu úspěchu.
glock7 napsal:
Mám a to priamo z KE. Mala by mať okolo 60.000 km, serv. knižku,, sú tam doplnky od TT . Ak by bola v poriadku tak ju zoberiem.
http://www.akvmoto.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=109:bmw-r-1100-gs&catid=36:-kategoria-enduro&Itemid=57
Videl si ju naživo ?
Tusil som to ,vsetky 3 moto poznam a ani jednu by som ztamad nekupil ,AKV nema dobre moto z kazdou je nejaky problem , ked som tam bol prave mali jednu 11rozobratu mala polamanu stupacku a prasknutu prevodovku sla na zvaranie .Inac musim pochvalit motorky maju krasne vylestene ak nechodis na motoride skus kuknut aj tam mas tam nieco o tej firme .Nechapem jak v tej firme mozu chvalit moto ze su super ked ich vozia nahadzane v dodavke a ani sa na nej neprevezu.
Upravil audina dne 27.07.2008 19:53
BMW 1100GS
Nevravím, že ju na 100 % beriem, chcel som sa na ňu len pozrieť. Inak dík za upozornenie . Do Ke to mám na skok a aspoň si vyskúšam ako sa sedí na 1100 aj na 1150.
Glock-plastik fantastik :-)
GLOCK 7: Ak chces kupit dobru, nehavarovanu 1100GS ja uvazujem o predaji mojej, ale nebude to za 140 tis. Dal som za nu pred 2 rokmi 230 tis. ale je v 100% stave, som prvy majitel na slovensku, mam serv. knizku atd. Ma origos kufre, doplnky TT a Wunderlich najazdenych poctivych 60 tis. a nie po terene!!!! Ja som ju kupil od susedovho kamarata a on vo SVAJCI u predajcu. Vsetko je menene, servisovany kardan - premazany a vymena manzety ( robil Tonda , este raz dakujem ) menene naplne za kvalitne , je tam KN vzduchac - vyborna vec, masina sa pri nizkych otackach ukludnila atd. Nenutim iba ponukam, mam 195 cm a pri dlhsej turistyke mam problemy s posedom. Chcem kupit 1200Adv. iba preto by som ju predal, inac ma urcite prezije. Zamysli sa a daj vediet.
pro Martens: nic ve zlym, je videt, ze se fakt v tom vyznas, ale mohl jsi rovnou napsat, ze si ma zkontrolovat vsechno
pro glock7. nechci delat reklamu Bobovi z Prahy, ale ja jsem si od neho prebiral GS na jare v noci za tmy, takze jsem nic poradne nevidel a moto byla rano OK a je do ted. Takze fakt zalezi na prodejci. Kdyz Te bude chtit napalit, tak to udela tak, aby jsi to hned nepoznal a pak se s Tebou bude dohadovat. Preju Ti, at jsi s koupenou GS spokojeny minimalne tak, jako ja
vyky
Je to takovej stručnej návod , sepsanej z vlastních zkušeností protože prostředníky pro koupi moto. nevyužívám. Samo nechá se tuho zkouknout daleko víc.U každýho nepoctivýho prodejce hraje prim nervozita a ta se projeví pokud nespěcháš.
To ktm 620rodávám cest.endura pokud chceš báwo od 650gs po 1200gs adventure tak je nejlepší se stavit nebo zavolat viz osobni zprávy a uvidíš moje mota sám.Pro kupce typu Martens je potřeba si rezervoovat celej den ,protože tam budou kolem mota prolejztat od rána do večera a stejně se jim to líbit nebude popřípadě budou mít sebou paru chytrých kamarádů,kteří mají dominátora ve Znojmě a samo báwům rozumí a nic nekoupí no a potom přijde kupec třeba jako Pepe nebo Marcela sednout pokochaj se podívaj se na tp,servisku,klíče no a za hodinu je obchod uzavřenej druhej den tk + přihlášení no a už se potom jenom kochaj.Je rozdíl vozit mota,které složíž z vozíku a můžeš na nich hned odjet nebo lega bez vidlí naházené v dodávce.Hodně štěstí při koupi.Bob
Určitě máš spoustu vlastních zkušeností s vracením motocyklů, tak sem s nima ať jsme poučeni a pak se to nemusí řešit. Jinak jsem přesvědčen že vracet moto na soukromý prodej v dnešní době neni úplně tak jednoduché. Motorka nejsou boty a soukromej prodej neni makro.Jinak pracuji si pro radost.
Emilio napsal:
martens jen takovej dotaz,možná blbej - nepracuješ náhodou v AAA Auto praha???
jinak na každou ojetou ať motorku auto atd. je podle zákona půl roku záruka a to platí i když podepíšeš ve smlouvě cokoliv,vyjímkou je když se ti vysere třeba převodovka a ve smlouvě je napsáno - horší převodovka potřbná kontrola,oprava možná výměna atd. .....
A věřte,že v dnešní době to jde vrátit tak rychle,že tak rychle nevrátíte ani nové boty.....
Akorat,pokud vim nesmi v ty smlouve byt napsana veticka o tom,ze moto prebiras tak jak stoji,nebo tak neco.Pak asi nevratis nic.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To Bob: ....o sám velký Bob. Ahoj, děkuju Ti mockrát za vyčerpávající odpověď. Během příštího roku, bych to rád zrealizoval. www.cestovníendura.cz - to jsi ty?? pokud ano, tak jsem slyšel hodně dobrejch referencí, ozvu se cca v květnu, počítej s tím. Ještě jeden dotaz bych přece měl. Kamarád chce Buella, umíš to dotáhnout z Anglie, nebo je v tom problém. Děkuji Ti za odpověď.
Mirek