Ahoj BMW-áci, omlouvám se že jsem se takhle k vám vetřel, ale žádám vás o radu. Příští rok chci koupit nějaké cestovní enduro. Zvažoval jsem KTM 950 r.v. 2005, nebo BMW 1150 GS (ted jsem spíš pro to báwo). Jen nevím jaký rok u té 1150 zvolit co se týče poruchovosti a tak. Děkuju všem Mirek
Cau,to je jednoduché jestli chces víc terén kup ktm, jestli chces spíš cestovat kup bmw. A nejlíp si obě projed na každý se jezdí jinak....Ktm bych bral do 05 a bmw do modelu 1200 ten bych nechtěl už ani zadarmo
Takovou divočinu nebudu jezdit, takže .......bude to bmw, myslím že nějakej ten lehčí terén zvládne taky (šotolina atd.)
Bude to pravděpodobně 1150 Adventure, jen nevím o to na jaký rok se zaměřit a na co dát bacha. U prvních typů KTM byly docela problémy, ale rok 2005 to už bylo docela vychytaný. Nevím jestli to takhle nebylo i BMW, tak abych věděl jestli se nějakýmu ročníku vyhnout a po kterých koukat.
U 1150 je naprosto jedno, který ročník vybereš, nebylo tam myslím nic problematického. Hlavní rozdíl byl v tom, že první byly jednosvíčkáče a neměly ABS částečný integrál. Ale nic, co by se kazilo, alespoň si to neuvědomuji.
....vím že u KTM byly problémy se spojkou, nějaký závady na elektroinstalaci atd. Šlo mi o to jestli se to takhle postupně vychytávalo i u BMW. Myslel jsem že takovej ročník 03 by mohl mít takový ty dětský nemoci za sebou.
Peacemaker napsal:
ktm620> neres, kup a jezdi. ja bych uz jenom kvuli tomu posilovaci a zbytecne ctyrsvicce sel spis do starsiho rocniku. treba 2002 je moc hezky cislo.
....však už po nich taky koukám, jen to bude asi až v průběhu léta, příštího.
Ahoj kuci na váš web jsem přišel náhodou jsem z vysočiny tenhle problem jsme tady s klukama řešili taky spoustu diskuzí pro a proti 1150,1200,nebo KTM a já se jednoho krásnýho dne naštval a koupil jsem zbouranou 1150 na předek zpravil jsem ji měl jsem před tím Diverziona 900 Yamahu najel jsem na ni kolem 60000 km ale po cestě na Korsiku jsem uznal že BMW GS.Jezdím na ní 2měsíce a ten podvozek se prostě nedá s ničim srovnat maj to vychytaný soudruzi z německa na tom se dá dovolit uplně všecko, do zatáček sedí jak přibitá jak na novým asfaltu tak na rozbitý bundesce.Trošku mi naskakuje husí kuže s těch závad co tady čtu ale ještě nebylo tak špatně aby nemohlo být ještě huř. Muj verdikt neřešit nekecat,vzít love a tu vysněnou si koupit nějak to dopadne. PS díky za radu s tím resetem ABS já jsem totiž strašně lakomej a nerad platím v sesvisech a už vubec ne ve značkovej.!
smazak73 napsal:
Ahoj kuci na váš web jsem přišel náhodou jsem z vysočiny tenhle problem jsme tady s klukama řešili taky spoustu diskuzí pro a proti 1150,1200,nebo KTM a já se jednoho krásnýho dne naštval a koupil jsem zbouranou 1150 na předek zpravil jsem ji měl jsem před tím Diverziona 900 Yamahu najel jsem na ni kolem 60000 km ale po cestě na Korsiku jsem uznal že BMW GS.Jezdím na ní 2měsíce a ten podvozek se prostě nedá s ničim srovnat maj to vychytaný soudruzi z německa na tom se dá dovolit uplně všecko, do zatáček sedí jak přibitá jak na novým asfaltu tak na rozbitý bundesce.Trošku mi naskakuje husí kuže s těch závad co tady čtu ale ještě nebylo tak špatně aby nemohlo být ještě huř. Muj verdikt neřešit nekecat,vzít love a tu vysněnou si koupit nějak to dopadne. PS díky za radu s tím resetem ABS já jsem totiž strašně lakomej a nerad platím v sesvisech a už vubec ne ve značkovej.!
... mezi KTM a BMW sem se taky rozhodoval. Původně to měly být KTM ale je dost problémová, na to aby stála furt na stojanu a já se v tom hrabal, nebo v servise na to ji nechci. Proto jsem se ptal jestli nebyly nějaký závažný problémy u BMW, ale jak jsem se dočetl tak to jsou drobnosti. Koukám po rocích 2002-2004, tak doufám že vyberu dobře.
pro Pavlags,nemám rád silnice prvních tříd samej kamion naleštěny osobáky co neuměj jezdit eurolidi na benzínkách,zlatý bundesky pekný okolí lesy to já mužu