Caues, tak ja jsem dnes juknul na benzince do motorradu a byl prekvapen, u hodne vyfuku je pokles vykonu. Zrovna gpr snad minus 8 procent. No to je dost... Tak ja zustavam u serie
Neee, kone, nebo dva nepoznam, ale zas ne kazdy 'ladak' je fakt hodny sveho jmena... tedy pokud to neni odvozeno od Lada, ktera stejne mela vykon kus od kusu jiny myslim proste ze dat penize do neceho co prida zvuk a ubere vykon je nesmysl. Ale mozna se pletu
Za mě SR Racing / M-tec Twinshot.
Na německých boxerfórech jsou co se týká přírůstku výkonu nejlépe hodnocené výfukové sestavy SR Racing, Bodis, Laser, Steintune, (Akrap v kombinaci se svodem Laser, ev. Siebenrock, ale ten už se týká jen starších modelů). Pro výkonový tuning je ale nezbytné vestavět kompletní sestavu od svodů až po koncovku spolu s odladěnou palivovou mapou. Částky za nejlevnější sestavy začínající od ca 900 EUR. Dodatečné odladění (protože málokdo zůstane pouze u změny výfukku) a vypálení programu na Epromku (pro DME 2.2 a 2.4 - R11XX) a zapsání mapy do Motronicu (12GS) v německu dělá spousta firem. Třeba LASER dodává k sestavám svoje čipy jen pro výfuk, ale odlaďuje je dál např. Roesner und Rose.de na konkrétní stavby. Bodis má zase zastoupení skrze Rehcing.de, stejně tak M-Tec ladí zase SR Racing sestavy. Slibovat si ale u samotné koncovky zásadní výkonový přírůstek jen osazením na motorku je sázka do loterie. Kdybych někdy volil samotný laďák, chtěl bych model, ke kterému se dodává rovnou palivová mapa (kvůli zamenzení propadů a pozic s chudou směsí). Dál už bych se řídil nejspíš tím, co se mi líbí... a taky bych to chtěl napřed slyšet, abych se pak nedivil, že to dělá kravál .
Upravil Melizoy dne 27.08.2013 23:09
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Za mne serie. Kdyz jezdim nekde po lese, nechci pripadne kolemjdouci houbare, pejskare atd. nasirat jeste vejfukem. Jakkoli se mi ladaky i jejich zvuk libi, neni to uplne pro mne. Max hodne utlumeny a to zase tak uplne nestoji za ty prachy (leda ta vaha, no...)...
Maiali nel Fango!
já bych stebou morabo asi moc nesouhlasil,že to za ty prachy nestojí,ono si to,aspoň v mém případě na sebe vydělá,já mám s ý svodem a laďákem o litr menší spotřebu,takže do dvou let bych mohl mít investici zpět,můj problém,je,že nemám homologovanou koncovku(Z Technik),proto zde číhám na nějakýho jetýho rééémuse abych to nemusel měnit vždy,když jedu někde ven za originál
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal:
já bych stebou morabo asi moc nesouhlasil,že to za ty prachy nestojí,ono si to,aspoň v mém případě na sebe vydělá,já mám s ý svodem a laďákem o litr menší spotřebu,takže do dvou let bych mohl mít investici zpět,můj problém,je,že nemám homologovanou koncovku(Z Technik),proto zde číhám na nějakýho jetýho rééémuse abych to nemusel měnit vždy,když jedu někde ven za originál
přesně... v tom případě jsem hned za tebou ve frontě https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
zetor napsal:
A že tam neni Zach Auspufftechnik...
Zach není podle Němců moc vhodný k ladění, ale je krásnej a to platí i o zvuku. Jeden jsem měl, a zpracování bylo pěkný.
Upravil Melizoy dne 28.08.2013 11:15
Wer später bremst, fährt länger schnell.
bystricke napsal:
já bych stebou morabo asi moc nesouhlasil,že to za ty prachy nestojí,ono si to,aspoň v mém případě na sebe vydělá,já mám s ý svodem a laďákem o litr menší spotřebu,takže do dvou let bych mohl mít investici zpět,můj problém,je,že nemám homologovanou koncovku(Z Technik),proto zde číhám na nějakýho jetýho rééémuse abych to nemusel měnit vždy,když jedu někde ven za originál
To nezni spatne. A kleslo ti to fakt o litr plosne, nebo v prumeru?
Ja mam docela rozptyl. Pri klidnejsi jizde, treba ale i po dalnici mi 1150 zere 5l . Neumim si v tom pripade teda predstavit, ze by to jelo za 4....
Na druhou stranu v offiku, nebo v zime po meste uim jezdit i za 9, nejcasteji kolem v nejakym mixu rezimu za 6,5 - 7.
Maiali nel Fango!
morabo:já jezdím s originálem za 6,5/100,při stejné jízdě s ýsvodem a laďákem o litr míň
za 4 litry asi jezdit nebudeš,to bys musel do motoru nacpat víc elektronikyHliníkové kufry BEGR - www.begr.cz