17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Už se těšíš, co. Další ku.vítko na motorce. Za pár let se bude jezdit motorku BMW a KTM jenom kolem servisu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Už se těšíš, co. Další ku.vítko na motorce. Za pár let se bude jezdit motorku BMW a KTM jenom kolem servisu.
nechci to zakriknout, ale fakt mas pocit, ze jsou majitele novych modelu porad v servisu?
ja teda ne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja mylsim ze dnes to maji celkem vychytane. Spis je problem ze pokud se ti neco pokazi tak to uz neopravis doma na koleni. To ale v 99 procentech pripadu nevadi, protoze 99 procent lidi co si kupuje NOVE BMW si proste zavola odtah. Dobu nezastavime (nastesti?), predpokladam ze zaryti jawaci taky nechteji 4 takty a tvrdi ze se to porad kazi Mel jsem BMW auto, dvojity vanos a za celou dobu 280 000km to bylo jen: potenciometr na skrtici klapce v 250 000, ve 230 000 snimac vacky na sani, ve 275000 snimac "vyfukove" vacky. Tak pokud motorka vydrzi i jen pulku bez vymeny, tak je to supr Mit ted na uctu tolik penez tak si r1200rt LC koupim - s vanosem, samo 11GS si necham v garazi abych se mel v cem vrtat a na cem vyrazit do terenu Dobu proste nezastavime a mame realne dve moznosti - bud se prizpusobime a proste vanos a podobne elektroveci akceptujeme, nebo budeme porad jezdit na nasich starych masinach. Kazdemu podle gusta
Mne se "klapka neklapka" poroučela u vanosu cca v 80ti. BMW se ale chytlo za nos a bylo to i po záruce na 100% kulanci a ještě mi dal tehdy Autec zadara na týden náhradní auto. Takže sice opruz, ale vyřešeno perfektně.
Maiali nel Fango!