Hoj, mam 2 dotazy ... ,,prvni,,2x se mi stalo, ze mi motorka chcipla pri jizde v terenu( neudrzel sem otacky nahore) a pak jsem na FID nasel vynulovane hodiny ...
,,Druhy,,Kdyz startuju motorka nastartuje v pohode ale sviti baterka jakmile byt jen lehonce potahnu za plyn kontrolka zhasne a uz se nerozsviti ...
Ad1) cim to je?
Ad 2)Je v pytli baterka? Nebo je to normalni?
Jestli máš adventuru s posilovačem,tak musíš startovat bez toho, abys mačkal brzdu. Poilovač sežere tolik proudu,že to sotva chytne, proto se vynulují hodiny. Po nastartování na volnoběh je normální,že kontrolka nezhasne. Ta zhasne až po zvýšení otáček, toto je vpořádku.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Mam Adv bez ABS ale jestli je tam posilovac ti nevim .. ale je pravda ze se to vynulovalo vzdycky v takove situaci, kdy me to treba v lese nebo bahne chciplo a urcite sem startoval s brzdou ... kdyz nad tim premyslim tak jsem zvyklej vzdycky startovat s brzdou
No jsem rad . Ze ta kontrolka na volnobeh je ok ... Diky Kasaku .. ty nikdy nezklames
BMW GS 1150 Adventure
Bandit 12OON
Posilovač m ají dvousvíčky od roku výroby 2003. Poznáš to jednoduše,když zmáčkneš brzdu jen se zapnutým klíčkem,tak to pod nádrží kvičí,jak špatně bouchnutý prase.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Měl jsem říjen 2002 jednosvíčku s posilovačem. Další "velká" závada je prasklá brzdová žárovka,to zase svítí kontrolka ABS.
Když je hlad,je i husa dobrá.