Zdar,už jste měl někdo možnost se na tom svézt.Zatím jsem na netu nikde nic kromě nicneříkajícího testu nenašel.Myslím,že to bude dost slaboučký.Dělaj z toho pomalu závoďáka na ralye,ale suchá váha okolo 180kg a výkon 48hp mi připadá dost málo.Mavíc zdvih 210 a 200 taky žádnej zázrak.Chtěl bych si to porovnat s Gs800 na který jsem se už vozil.Zajímal by mě terén,páč na silnici tomu musí ujet kdeco.
Vim,že je to mimo mísu.Jsem hrdý majitel GS už dlouho,ale ještě jednu lacinku na prasení bych zvládl.
sadilek napsal:
Zdar,už jste měl někdo možnost se na tom svézt.Zatím jsem na netu nikde nic kromě nicneříkajícího testu nenašel.Myslím,že to bude dost slaboučký.Dělaj z toho pomalu závoďáka na ralye,ale suchá váha okolo 180kg a výkon 48hp mi připadá dost málo.Mavíc zdvih 210 a 200 taky žádnej zázrak.Chtěl bych si to porovnat s Gs800 na který jsem se už vozil.Zajímal by mě terén,páč na silnici tomu musí ujet kdeco.
Vim,že je to mimo mísu.Jsem hrdý majitel GS už dlouho,ale ještě jednu lacinku na prasení bych zvládl.
...já na tom teda ani neseděl, ale líbí se mi ...dokonce jsem o ní uvažoval, ale nakonec jsem koupil 11GS a jsem happy
...minulý týden jsem jednu funglovku Teneré okukoval pod Buchlovem a zaujalo mne množství plastu a loupající se koncovka výfuku
...no a kdyby jsi chtěl něco lacinějšího i na ofík, tak mám na prodej XT600E r.v.2002 za nějakých 79 000,- ...a s tím by jsi si užil srandy kopec
Nedávno ( 1 - 2 čísla zpět ) byl v MOTOHOUSE test nebo spíše porovnání ( dělal to Tomáš Kocanda s někym ) a tu novou Teneré tam co se řízení týče chválily, ale ten motor v kombinaci s váhou to je opravdu zoufalost.
Robert přiložený následující obrázek:
[64.92Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Nevím ale s tím výkonem bych to nedémonizoval. Prostě to není dálniční typ, jinak dobrá endurovka. Výkonnější BMW jsou zase kompromisem v terénu. Je to věc priorit - kvalitně přejet / dobře se vyblbnout.
Dakar 650, HusaberG
no já sem se už na nový tenerce povozil a nenatchla mě teda ani malinko,jel sem i na F800GS a tyhle dva stroje se prostě nedaj srovnávat,je to jako kdyby se srovnávala oktávka s felicii
Myslím že v tom článku v motohouse je to napsaný docela objektivně. Rozhodně to není motorka dělaná na naložení kuframa a vyrazit ve dvou do Alp. Musí se řadit a řadit a řadit. V terénu perfektní, ovladatelná a hodná ale nemá výkon odspodu (řetězovka to asi vyřeší ale za cenu ještě horších vlastností a maximálky na silnici) a je to udělané očividně "levně". Prý to je záměr, každopádně vypadá jako 450ccm a ne jako 660. Mohla by být o 20kg lehčí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
testik kde srovnávají 800gs tenere a transalpa je na motorkarich http://www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=12445 a snad je všem jasný kdo vyhrál. a kdyz uz jsme u srovnávacích článku, udělali tam taky test velkých endr v alpách viz: http://www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=12682 a hádejte kdo vyhral. sakra nebýt tý elektroniky a někdy zlobícího kardanu, je to bmw prostě dokonalý
jo jasně že sem se svez na týhle tenerce,a pořád nechápu proč se ji všude snažej srovnávat s F800GS,já bych to přirovnával spíš k F650DAKAR ale každopádně bych to nepřirovnával k dvouválci kterej má koní docela hodně,a taky ceny jsou uplně někde jinde,ale když si ji někdo bude kupovat na to na co je dělaná tak asi bude spokojenej
Přesně tak. Je to jiná kategorie, výkonově i cenově. A i jiné určení. Podle mě je ale F650GS nebo Dakar (jednoválec) na cestování pohodlnější než ta Tenere.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
shimi napsal:
no já sem se už na nový tenerce povozil a nenatchla mě teda ani malinko,jel sem i na F800GS a tyhle dva stroje se prostě nedaj srovnávat,je to jako kdyby se srovnávala oktávka s felicii
Bylo by dobrý to konkretizovat.Co je nahovno.Motor?pérování?ergonomie?
Mě třeba na 800 vadí absence všech ochranných prvků,jak řidiče tak motorky.
Trochu ucukaná,ale jinak v terénu dobrý.Jen bych si zvýšil řidítka.
Přečti si ten test v Motohouse. Podle mě tam je napsaný všechno a od tří různých lidí.
Motor je slaboučký, pérování nenastavitelné ale v praxi to nevadí a funguje příjemně, ergonomie lepší než na 800GS ale horší než na Dakaru F650GS. Všechny řídítka na všech motorkách jsou v sérii moc nízký a ochranné rámy nemáš v sérii taky asi od nikoho ale většina výrobců něco alespoň nabízí. Na tu Yamahu se taky budou díly dělat, akorát to chlapci holandský nechtěli řešit před zahájením sériové výroby (tedy úplně jiný přístup než třeba KTM nebo BMW) a tak se teprve teď testuje a vyvíjí a bude to trvat. V okamžiku uvedení F800 na trh jsme jak my, tak BMW měli fůru věcí na skladě, protože se to vyvíjelo dva roky souběžně s vývojem motorky. To je trošku rozdíl. Yamaha europe má prý dojem, že díly a doplňky jiných výrobců jsou pro ně konkurence a nikdo nepotřebuje nic jiného, co by oni nenabízeli nebo neměli jako příplatkové vybavení. Takže třeba jejich kufry že jsou zázračné a nikdo na světě nebude potřebovat jiné apod. Prý s nima doslova nebyla řeč. Každopádně ochranné prvky v sérii neexistují stejně jako na jakékoliv jiné motorce, pokud nepočítáš ty šedé plasty, které prý slouží jako "padák" apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
těm šedejm plastům se ms e právě docela zasmál,jelikož když to padne na bok tak právě tenhle plast podle mě skurví nádrž která je plastová a ten šedivej plast drží právě na ní,no kufry co jsou k tomu dodávaný tak sou taky docela k smíchu,je to celí plastový a potažený hliníkovim plíškem o síle 0,5mm a uchyceny jen tříbodově a držej na takovym divnym plastovym mechanismu a dokonce v manuálu u těch kufrů je že není doporučeno vozit vrchní topkejs kterej je stejně tzak na šminky protože helma se do něj nevejde ani skůtrovka a není doporučeno vozit zároveň boční kufry,prostě buď boční a nebo vrchní kufr, vše dohromady není doporučeno,padáky se ktomu daj dokoupit ale z jejich bytelnosti sem trochu na pochybách,ale to ukáže čas až se někdo vrátí s padenou tak hned poreferuju jak to padáky ustáli anebo ne,zatím se dělaj jen garance a žádná závada,ten motor je slaboučkej,je to klasický XT660 kterej je oskoušenej a nijak moc se neserou ale prostě koně to nemá,ale zase spotřeba bude slušná,co sjem se bavil s jedním majitelem řikal že jezdí pořád tak kolem 4l na sto,a ucukaný v koloně to je taky,ale to je prostě uděl jednoválcový stříkačky která musí ještě ktomu splńovat emise