Mám Dakara 2004 krátce a přesedlal jsem na něj z RF 900 R. Dakárek je super ale přeci jenom mi schází koníky na který jsem byl zvyklej suzka měla 152k a Dakar 50 takže teď pokukuju po R1200GS abych zůstal věrnej stylu ale aby jsem taky trochu svezl. Zajímá mne spotřeba týhle motorky takže prosím o vaše zkušenosti. Hlavně žádný přehánění Díky
Upravil Milos dne 03.08.2008 07:30
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Zajímá mne prostě rodíl vůči jednou tak silnýmu motoru. Ale jinak se ti omlouvám že mne to zajímá
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Vcera jsem se vratil z cesty, ve dvou, plne nalozenej kombinace vsech typu silnic a vysledna spotreba 5.0 l/100km.
Taky jsem mel maly GSo takze muzu srovnavat:
lepsi komfort, snadnejsi predjizdeni, kultivovanejsi chod motoru, lepsi ovladatelnost jakmile tu mrchu rozjedes, oproti klasickym vidlicim je trochu horsi prejizdeni pricnych nerovnosti ale zato daleko lepsi pri podelnych a v zatackach (muj pocit), atd...
Jsou to uplne jiny motorky a je tezky je srovnavat. Kdyztak se ptej na konkretni veci.
M.
Měl jsem tu možnost povozit se na 1100. předpokládám že to bude obdobný. Dakara jsem si pořizoval jako že budu blbnout po lesích a tak ale protože to byla naprostá voňavka tak jsem měl strach abych to neodřel takže bych chtěl jezdit převážně silnici a lehkej terén. K tomu potřebuju pohodlí a výkon. Mám se něčeho vyvarovat??
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
152k neměla RF 900 nikdy, a to ani v letákách, tak max 125kolo a to jestli, ale to není podstatné . Gsa12 4,7-4,9 při záběhu, při stálé 150kmh na dálnici 6,2-6,3. Stálý prúměr na 7tkm 5,2l/100km ale to i tak si na cestě nejrychlejší....
Novej napsal:
Měl jsem tu možnost povozit se na 1100. předpokládám že to bude obdobný. Dakara jsem si pořizoval jako že budu blbnout po lesích a tak ale protože to byla naprostá voňavka tak jsem měl strach abych to neodřel takže bych chtěl jezdit převážně silnici a lehkej terén. K tomu potřebuju pohodlí a výkon. Mám se něčeho vyvarovat??
... vyvaruj sa hlavne jazdeckých chýb , nad 12-tkou není čo riešiť ...
Wing napsal:
152k neměla RF 900 nikdy, a to ani v letákách, tak max 125kolo a to jestli, ale to není podstatné . Gsa12 4,7-4,9 při záběhu, při stálé 150kmh na dálnici 6,2-6,3. Stálý prúměr na 7tkm 5,2l/100km ale to i tak si na cestě nejrychlejší....
V techničáku 132,8 koní (99kw) Laděný svody + viper + dynojet + KaN. Nebylo to na brzdě jen jsem si připočetl co výrobce na jednotlivejch krabicích udává ale máš pravdu nejni to podstatný. jinak odpověď vyčerpávající díky
Upravil Novej dne 03.08.2008 15:24
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
[quote]Novej napsal:
Měl jsem tu možnost povozit se na 1100. předpokládám že to bude obdobný./quote]
Tak to priatelu nebude urcite obdobny, ja som presedlal z 11tky na 12tku a je to niekolkogeneracny skok, a to v kazdom slova zmysle - vykon motora, prevodovka, ovladatelnost na ceste i v terene, brzdy (ktore na BMW od cias prvych 11xx neboli nikdy zle)...porovnatelny je snad len komfort cestovania - plne nalozena 11tka bol tak trosku autobus a menej na nej fukalo (s turist plexi samozrejme). V terene je to neporovnatelny rozdiel. Nemas sa coho bat, smelo do nej, je snou velka sranda!!! A-ha, a ta spotreba je tak ako pisu kluci, do 6 ltr.
PS: nechces toho Dakara vymenit za moje Geeso 1200 v plnej palbe BMW a Touratech?
Upravil marek321 dne 03.08.2008 18:25
marek321 napsal:
[quote]Novej napsal:
Měl jsem tu možnost povozit se na 1100. předpokládám že to bude obdobný./quote]
Tak to priatelu nebude urcite obdobny, ja som presedlal z 11tky na 12tku a je to niekolkogeneracny skok, a to v kazdom slova zmysle - vykon motora, prevodovka, ovladatelnost na ceste i v terene, brzdy (ktore na BMW od cias prvych 11xx neboli nikdy zle)...porovnatelny je snad len komfort cestovania - plne nalozena 11tka bol tak trosku autobus a menej na nej fukalo (s turist plexi samozrejme). V terene je to neporovnatelny rozdiel. Nemas sa coho bat, smelo do nej, je snou velka sranda!!! A-ha, a ta spotreba je tak ako pisu kluci, do 6 ltr.
PS: nechces toho Dakara vymenit za moje Geeso 1200 v plnej palbe BMW a Touratech?
Nooo a kolik by jsi chtěl doplatit?
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Predajna cena, ktoru som dal do inzeratu je 10,500 EUR - inzerat s popisom najdes tu, fotky v mojom fotoalbe, pripadne dodam dalsie detaily.
Ohladne ceny, samozrejme som ochotny o nej diskutovat vramci korektnej dohody - navrhni a uvidime. Kolko chces za Dakara a v akej je vybave a stave?
Ma napr. ABS?
Viděl jsem tvůj inzerát. Je to mimo mojí platovou třídu počítal jsem tak 220-230. Vím bude to v základu ale bohužel. Jinak mám 12/2004 13000 najeto měsíc laďáky creptus a tejden KN jinak vůbec nic ale za to garantuju že nenajdeš jedinej škrábaneček:-) ABS ano
Upravil Novej dne 03.08.2008 22:53
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
O.K., ak chces, tak ti ju odstrojim, nie je to pre mna problem, lebo tie veci znova pouzijem, az si ZASE KUPIM R1200GS. Momentalne potrebujem prachy a kvoli rodine nemam cas na dlhe cestovanie - a skoda krasnej masiny, co stoji v garazi. Do 2-3 rokov by som znova chcel 12tku.
Ak ju odstrojim, a necham ju len vo vybave BMW origo (TOPCASE BMW) bez Touratechu, tak mozeme hovorit o 220-230 TCZK
Upravil marek321 dne 04.08.2008 09:36