Zdary. Tak jsem dnes prohnal své nové GS 1150 v terénu a paráda. Jen se ta motorka pak sakra blbě myje (to abych si na to vždy vzal celej den dovolenou) Příště asi nebudu jezdit bahnem a brodem Vim, že už se tu ABS mockrát řešilo, ale nějak jsem nenašel co potřebuji. Mám model 2003 a když otočim klíčkem a nastartuju-bliká mi kontrolka ABS a svítí baterka. Jakmile přidám plyn, tak baterka zhasne a ABS až po rozjezdu a docela to chrochtá. Je to OK? Jo a kontrolku na ABS mám jen jednu a pod ní je kontrolka s vykřičníkem, ale ta vždy po nastartování zhasne. Jinak se chci zeptat na otáčky-mám kolem 1000, a správně má být 1100. Dá se to někde štelovat? Ta motorka je jinak perfektní-v zatáčkách budu určitě časem rychlejší než na svym ex XX Dík za rady!
jak stará je baterka?
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Baterka je originál (původní)-motorka má najeto pouze 11000km a i gumy jsou ještě z fabriky. To ABS ale asi funguje, páč jsem to zadupnul natvrdo na štěrku a neupadnul jsem Jinak se chci ještě zeptat, kdy se má používat ten sytič? Přijde mi trochu divný, že motorka se stříkačkou má sytič. A poslední dotaz-mám kapky vody v předním - tom větším světle, dá se to nějak šikovně odvětrat nebo to musim rozebrat? Díky
sytič jako auta, při nastartování a postupně ubíráš, podle zahřívání motoru, v podstatě já na 1150 jenom startoval se sytičem a potom se pomalu rozjel a na dvojku (nepřetáčet studený motor) již sytič vypnul
asi baterka..... (to .... "originální"..... kolik je to let konkrétně?)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
ano, to je pravda, možná to jenom přidává plyn, každopádně bylo vždy pohodlnější startování se sytičem...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jo jo-sytič má polohy dvě. Taky jsem to s nim startoval, jen jsem se tomu trochu divil.
Baterka je origo gelovka BMW a r.v. 2003, takže 5 let. Nicméně to točí fakt dobře. V Blackovi jsem měl gelovku taky min 4 roky, přes zimu jsem jí nenabíjel, jen vždy 1x za měsíc nastartoval a nechal prohřát motor a slouží stále. Jen mě zarazilo, že ta kontrolka svítí a po přidání plynu zhasne a i když spadnou otáčky, tak už se nerozsvítí. Mám báwo teprve 3 den, tak jsem z toho ještě trochu vyjukanej
Zdar,
to, že po nastartování svítí dobíjení a po vrknutí plynem zhasne mi dělá taky.
To, že po rozjetí v ABS zarachotí je normální BMWPAZVUK.
Sytič je vlastně jen omezenej ruční plyn.
Volnoběh nevím ale mám strach že se to pak musí sesinchronizovat a to je asi potřeba podtlakoměry.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra