Zdravím pánové
je to tady už probíráno ale většinu rad jsem již vyzkoušel,takže poslední dobu mě trápí na mém GS cvrdlikavý zvuk z válců,ventily jsou dělné,duální vůle vahadel je také OK,Leju tam již 2. výměnu midland s předepsanou viskozitou i specifikací,může to být ono???A daaší věc co pociťuji hlavně při jízdě ve dvou,jakoby při přidání plynu úbytek výkonu v určitých otáčkách.Synchronizace válců je udělaná,plánuji vyměnit svíčky,nevím co dám za značku.Sundal jsem kvůli tomu i lděný výfuk ae rozdíl skoro není znát…je tady nějaký osvědčený vědec z příbramska a přilehlého okolí????hodil bych řeč…
To bude detonační spalování. Základ je použít dobrý benzín s 95 oktany. Udělal bych kontrolu svíček a fajek.
Pokud mají hodně najeto (40 tis a víc) tak bych je rovnou vyměnil.
Můžeš mít i zakarbonované hlavy, tady PRÝ pomůže roztočit na volnoběch motor a stříknou přes vstup na podtlak stříkačkou vodu do válců.
"Parní čištění"
Prý to vyčistí motor, ale osobně jsem to nikdy nezkoušel.
Pája
Tak taky by to chctelo na diagnostiku aby nebyla treba spatna lambda.. a spicky dej NGK co tam patri. Neexperimentuj
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ahoj všem,nechci zakládat nový téma.Mám takovej divnej projev u GS DOHC 2010.Při ustálené rychlosti,při každým kvaltu to jako divně pocukává.Čím je rychlost nižší tím je to víc cejtit a naopak.Leju tam 100 vku + VIF.Nový svíčky,vzduch.filtr,ventily v pořádku,synchro před 3 tis.km.Najeto 33 tis.km.Při akceleraci i dece.Bez problémů,ale tohle je takový nepříjemný.Nemáte někdo nápad co by to mohlo bejt.Dík moc
No jezdím 3000+.Cejtím to i při 4500,ale jak říkám jen při ustálený rychlosti.Mám ten mech.tempomat,tak sem to zkoušel i s tím jestli necukám rukou.Dělá to taky.
Zkontroloval bych snímač škrtící klapky (TPS), jestli není odporová dráha někde přerušená, pak má motorka milné informace o otevření škrtící klapky.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Přes diagnostiku kde je osciloskop nebo vidět odporová dráha v aktuálních hodnotách, nebo samotný osciloskop, nejednoduší je si půjčit od někoho druhý snímač a vyzkoušet.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Zdar kolegové. Nechci zakládat nové téma, proto to dám sem...¨
Mám GSA 07 najeto 27tis (fakt). Při akceleraci od cca 4500-6500otáček jemně pocukává. Né nějak moc ale nejsem si vědom, že by to dělalo dřív. Ano slyším trávu růst, ale dřív takhle nerostla. Není to nic co by mě nějak omezovalo, bo v těchto otáčkách většinou nejezdím, ale prostě by ten nárust otáček pod plynem (za jízdy) měl bejt řekl bych uhlazenější a rovnoměrnej. V těch 4500-6500 si cca 2 krát jemně cukne. Někdy taky ne, je to holt náladová Němka.
Motorka je cca 2tis km po servisu....
Jinak jsem s mašinou strašně spokojenej. Jsem moc rád, že jsem po těch cca 17ti motorkách dospěl a skončil jsem tam kde všichni.... boxer
Děkuji za radu. Co jsem načetl, tak možná cívky...
Fojtik Design napsal:
A v jakých otáčkách teda jezdíš? Díra ve výkonu kolem 5000ot je celkem normální.
Ja ti nevím, mě motorka od 5 tisíc začíná teprve trošku jet. Do ty doby gumový projev TDI jinak u předchozí moto hodně pomohla sw úprava map, delal mi to Milan z enduroskoly (John Řecko) s ladakem to jelo líp jak dvouvacka
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre