Na dvouventilu jsou seřízeny ventilové vůle a axiální vůle vahadel,vše je OK ale sací ventil na pravém válci klepe.Znovu zkontrolováno a při jednom měření má ventil vůli 0,20 a po otočení o dvě otáčky kliky a následném měření má vůli 0,10.Po dalších dvou otáčkách má opět 0,20 a pak zase 0,10 a pořád dokola.Vyčerpal jsem veškeré možnosti.Ví někdo něco o tomto problému
Tak už to vrčíbylo to za 30000ale trochu to trvalo páč mne ADV1 tahalo za nos skoro 3 měsíce(kdyby se to stalo v Mongolsku tak už bych byl Mongol.....ale to vlastně jsem)2.1.2013 jsem to co BMW údajně nedodává objednal u MI v DE a 10.1. jsem měl vše domatakže to dobře dopadlo...no co,chybami se člověk učí...
Upravil 3axap dne 28.01.2014 07:18
Vikec napsal:
Tak když je to tak velký tajemství,cos na tom za tři pětky dělal,popřípadě co bylo problém sehnat,tak nechápu,proč to sem vubec dáváš....
Tusim ze byla po smrti minimalne vačka.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vikec napsal:
Tak když je to tak velký tajemství,cos na tom za tři pětky dělal,popřípadě co bylo problém sehnat,tak nechápu,proč to sem vubec dáváš....
Také to nechápu...proč Ti vadí že to sem dávámale už se stalo...
Upravil 3axap dne 28.01.2014 07:17