Zacalo to pekne. S pritelkyni jedeme na dovcu. Mame namireno na Korsiku. Bohuzel nam ale prijemny pobyt zkurv. rozlita nafta v zatacce. / bylo to ve stinu a nebyla vubec videt /. Jdeme okamzite k zemi. Nastesti jedeme jen 50km/h. Odnasi to padak, hlinikovy kufr a ohle riditko. My jsme pekne podreni. Sanitka nas veze 100km do nemocnice . Kdyz nas vykopnou z nemocnice, resim jak se dostat k motorce. Nakonec to nejak zvladam. Motorka je nastesti pojizdna. Po nekolika dni hojeni vyrazime domu. Draha polovicka leti z Pisa do prahy a ja pokracuju sam domu na GS. Aby toho nebylo dost, tak kousek za mnichovem se mi rozletel ve 140km/h kardan. Vysledek je na fotce. Mel jsem stesti, ze se mi to nesprajclo. To bych byl uz asi prodrenej az na kost. Dva dny pak cekam u dalnice na odvoz. Fuj doufam, ze uz to nikdy nezaziju...
Remarko přiložený následující obrázek:
A to ti udělalo z ničeho nic? Aspoň u náklaďáků z práce sem zvyklej, že to odnese křížek a to se mi chlapi dokážou většinou vrátit, křížek se vymění a jede se dál, ale aby se u mašiny roztrhly obě oka kardanu, to čumim.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
A to ti udělalo z ničeho nic? Aspoň u náklaďáků z práce sem zvyklej, že to odnese křížek a to se mi chlapi dokážou většinou vrátit, křížek se vymění a jede se dál, ale aby se u mašiny roztrhly obě oka kardanu, to čumim.
Od zacatku co motorku mam / mela najeto 10 000 a ted 46 000 / byla citit malicka vule. Hlavne se projevovala pri uplnem zavreni plynu ve vetsi rychlosti. Nepatrne skubnuti s cca pul vterinovym zpozdenim. Posledni dobou to bylo citit vic. Chtel jsem to nahlasit pri servisu, na ktery jsem mel jit hned po dovolene . Po oprave - vymene celeho kardanu, vule a skubani uplne zmizelo.
nenca napsal:
A to ti udělalo z ničeho nic? Aspoň u náklaďáků z práce sem zvyklej, že to odnese křížek a to se mi chlapi dokážou většinou vrátit, křížek se vymění a jede se dál, ale aby se u mašiny roztrhly obě oka kardanu, to čumim.
Od zacatku co motorku mam / mela najeto 10 000 a ted 46 000 / byla citit malicka vule. Hlavne se projevovala pri uplnem zavreni plynu ve vetsi rychlosti. Nepatrne skubnuti s cca pul vterinovym zpozdenim. Posledni dobou to bylo citit vic. Chtel jsem to nahlasit pri servisu, na ktery jsem mel jit hned po dovolene . Po oprave - vymene celeho kardanu, vule a skubani uplne zmizelo.
No tak to muselo bejt ono, nikdy nic neodkládej na potom, pak, zejtra, to se nevyplácí, tím spíš, že si měl před dovolenou. Hlavně že si zdravej.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
hlavně že se nestalo nic vážnějšího...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
nenca napsal:
A to ti udělalo z ničeho nic? Aspoň u náklaďáků z práce sem zvyklej, že to odnese křížek a to se mi chlapi dokážou většinou vrátit, křížek se vymění a jede se dál, ale aby se u mašiny roztrhly obě oka kardanu, to čumim.
Od zacatku co motorku mam / mela najeto 10 000 a ted 46 000 / byla citit malicka vule. Hlavne se projevovala pri uplnem zavreni plynu ve vetsi rychlosti. Nepatrne skubnuti s cca pul vterinovym zpozdenim. Posledni dobou to bylo citit vic. Chtel jsem to nahlasit pri servisu, na ktery jsem mel jit hned po dovolene . Po oprave - vymene celeho kardanu, vule a skubani uplne zmizelo.
No tak to muselo bejt ono, nikdy nic neodkládej na potom, pak, zejtra, to se nevyplácí, tím spíš, že si měl před dovolenou. Hlavně že si zdravej.
jojo . Ted uz to vim. Ta vule prichazela velice pomalu a proste to nevyslo. Kdyz se rozletel ten kardan, tak jsem si myslel, ze se rozsekala prevodovka. Byl to neskutecny kraval. Vnitrek kyvky je pry slusne vybrousen. Jsem ale ubezpecen, ze nerupne a vydrzi. sileny
Ufff, dobre, ze jste oba dva v poradku. Mam za sebou bourani na dovolene ve Francii a vim, jak je to na ho*no. Good luck a hodne stesti s 650
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Ufff, dobre, ze jste oba dva v poradku. Mam za sebou bourani na dovolene ve Francii a vim, jak je to na ho*no. Good luck a hodne stesti s 650
I presto, ze striktne dodrzuji zasadu - vzdy a vsude jezdit na motorce poradne oblecen, tak pri nehode na korsice jsem si pred jizdou sundal moto bundu / bylo 35 /. Mel jsem motoboty, motokalhoty, rukavice a paterak. Odneslo to jen odrene rameno a trosku bok. Kdybych mel bundu, tak jsem ok.
Pritelka je trosku palicata a nechtelo se ji pres moje vyhrady jezdit v moto hadrech. Dost jsme zastavovali na koupani a stvalo ji neustale oblekani do munduru. Mela tedy lehke botky, kratasky, a tricko. Zadne rukavice. Vysledek. Odreny bok, dlane, koleno a ruka . Je to zkusenost, na kterou clovek nezapomene. Fuj.
No do háje... a já myslel, že 1150 na kardan tak netrpí... stalo se to ještě někomu???? A nebo jsi jediná "kapka" v moři?
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Vypadá to dost podobně jako u 1200, což se stalo kamarádovi v Maroku asi 100km od civilizace.. Myslíme si, že se mu smekla manžeta a dostal se mu tam písek nebo kamínek. Nejspíš to bylo načnutý, nevěřím že by se to rozletělo jen tak únavou materiálu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
nenca napsal:
A to ti udělalo z ničeho nic? Aspoň u náklaďáků z práce sem zvyklej, že to odnese křížek a to se mi chlapi dokážou většinou vrátit, křížek se vymění a jede se dál, ale aby se u mašiny roztrhly obě oka kardanu, to čumim.
Od zacatku co motorku mam / mela najeto 10 000 a ted 46 000 / byla citit malicka vule. Hlavne se projevovala pri uplnem zavreni plynu ve vetsi rychlosti. Nepatrne skubnuti s cca pul vterinovym zpozdenim. Posledni dobou to bylo citit vic. Chtel jsem to nahlasit pri servisu, na ktery jsem mel jit hned po dovolene . Po oprave - vymene celeho kardanu, vule a skubani uplne zmizelo.
No to je teda radost
BTW už se tady hodněkrát řešilo, že vůle v kardanu je normální, takže je otázka, co je ještě normální a co může skončit takovýmto průserem. Obligátní "Neřeš a jezdi" nemusí být vždy nejlepší návod.
...Mám tam vůli taky. Bojím, bojím...
taky mám vůli, snad jen v soukolí, podle mě vysypaný ložiska v křížkách kardanu nepoznáš jinak, než se se na něk podíváš a zakvedláš jím.
Pokud to není těsně před roztržením, pak to asi bude šíleně mlátit.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal:
taky mám vůli, snad jen v soukolí, podle mě vysypaný ložiska v křížkách kardanu nepoznáš jinak, než se se na něk podíváš a zakvedláš jím.
Pokud to není těsně před roztržením, pak to asi bude šíleně mlátit.
Já jsem si preventivně v zimě vyndal kardan - zajímal mě jeho stav a (také jsem při tom dotahoval ty kuželíková ložiska na čepech...)
Tak jsem byl zvědav jestli na těch ložiskách něco poznám a nic jsem tam za problém neviděl.
Je mi jasné, že určitá vůle bude na soukolí... Takže kardan byl v pořádku. A co tady koukám tak to není častá závada u 1100, 1150, 1200 co vím tak na to spíš trpěla stará 100-ka (néé to auto) a tam byl prý problém v poddimenzování toho gumového tlumiče rázů (kardan se vůči sobě pootočil) Mám teď doma jeden ze 100-ky a je to na něm pěkně vidět (kamarád před cestou dával nový a tak mám starý ještě funkční v záloze na poslání, kdyby něco...)
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
mám 1100GS, najeto 100tis km, nevěřím, že by to nemělo dalších 100tis km vydržet
Myslím, že panika je zbytečná a příčina asi byla, že byl z dob minulých z nějakýho důvodu "načatej" ...
U 1200 se taková závada vyskytuje, u 100GS taky chcípal kříž kardanu,ale u 1100 nebo 1150 jsem tohle fakt neslyšel,čili to bude asi nepříjemná vyjímka, jinak by to bylo profláknutý a všeobecně by se o tom vědělo.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
TomasTT napsal:
Vypadá to dost podobně jako u 1200, což se stalo kamarádovi v Maroku asi 100km od civilizace.. Myslíme si, že se mu smekla manžeta a dostal se mu tam písek nebo kamínek. Nejspíš to bylo načnutý, nevěřím že by se to rozletělo jen tak únavou materiálu.
V Carservisu na to celkem nevericne koukali. Pry je to celkem ojedinele. Zadny bordel se tam nedostal. Nic tam nebylo. Pry je to ale dlouho pred "rupnutim" slyset celkem dost hlasity randal. Poslednich 1000km jsem jel po dalnici cca 140km/h s obutejma 09, takze jsem
slysel tak akorat randal od gum.