jak jste na tom se startovanim v zime pri teplotach okolo nuly?
Dneska rano prijdu k moto, cela pokryta namrazou, sundam plachtu nad sedlem a nastartuju az na treti pokus + musel jsem si pomoci mirne otocenym plynem. Po ustaleni na volnobeh, kdyz jsem chtel pridat, tak mela tendenci spise chcipnout. Nechal jsem ji teda vrnet na volnobeh asi minutu nebo dve a pak uz slo vsechno v pohode... BC ukazoval -2st. pana Celsia.
Jak jste na tom vy?
P.S.: Pak to bylo nadhernych 70km od cca 6:00 do 7:00...
Mám ročník 2008 a chová se to stejně. Kamarád co měl stejný ročník, stejný problém. Od roku 2010 neznám nikoho, kdo by měl tento problém. Jaký máš ročník ty?
Roman Jakub napsal:
Mám ročník 2008 a chová se to stejně. Kamarád co měl stejný ročník, stejný problém. Od roku 2010 neznám nikoho, kdo by měl tento problém. Jaký máš ročník ty?
2009, cili stejny model... Ze by to byla vlastnost techto modelu? Jsem si rikal, jestli tam nejde spatna smes nebo je treba uz neco vymenit (svicky apod). Ale nejak extremne to neresim, nemam v planu takhle jezdit porad...
Ale je to blby pocit, ze u motorky za bambilion penez to neni osefovane...
Problém muže bejt v tom že nemáme u 1200 "sytič" jako u 1150 a proto to muže huř chytat . řešení je pří prvním startu trošku přidat plyn.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jest tak, žádný problém to není, přidat plyn a startovat. Když nechytne hned, chvilku počkat a znova...Nakonec se to povede - když máš dobrou baterku
Pink Floyd - Coming Back To Life
servisak napsal:
Problém muže bejt v tom že nemáme u 1200 "sytič" jako u 1150 a proto to muže huř chytat . řešení je pří prvním startu trošku přidat plyn.
Je to normální, navíc na to, aby nešlo přidavat hned po nastartování plyn nemusí být ani taková zima. Ale kdo by chtěl hned po nastartování vytáčet motor že..
Každopádně pokud nechytá na první pokus, což se mi v zimě a po dlouhým stání taky stávalo, stačilo mi před startováním vypnout a zapnout zapalování, aby čerpadlo proběhlo 2x a bylo po problému. Benzín po tý době vyschne tak se není čemu divit.
Koncem září jsem byl v Dolomitech. Přes noc nám v kempu krapítko mrzlo a když jsem ráno šel přesvědčovat GSA k dalšímu výletu, narazil jsem na stejný problém. Když už jsem na po4 nastartoval, tak se na mě rozblikala kontrolka ABS jak šílená a nefakalo ABS. Tak jsem nechal ohrát motor, vypnul zapalování a znova natočil. Pak už to zase šlo v pohodě.
GSA 1250 Rallye 2024
Se startama v zimě problém nemám ale dlouho to točí když přes noc stojí třeba u potoka nebo rybníka to se jí pak moc nechce.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.