Kamarád se právě vrátil z Francie od Mont Blancu ? a tam mu zhebla motorka zase imobilizér a nemohl to natočit. po cca 4 hodinách telefonování na všechny možný asistence, kde se na něj vykašlali, se mu to povedlo natočit, tak to vzal rovnou domů a bez vypnutí motoru i tankoval, dojel včera večer domů. motorka je v plné výbavě s doplňky za 470 tkč a Bychl na něj hodil bobek. To mi hlava nebere vždyť auta za cca 230tkč mají celoevropskou asistenci?
to je teda hnus velebnosti.
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Ahoj,
mě už to ani nepřekvapuje, potom co jsem prodělal pár reklamací v Autecu si říkám, že já blbec nezůstal pouze u kola nebo u jednoduché motorky. V kontextu s cenou a kvalitou jsem názoru, že BMW motorky jsou o cca 100.000,- Kč předražené, když k tomu připočtu dosti katastrofální jednání Autecu, absurdně předražené doplňky od TT, tak asi opravdu příště budu volit jinak. Ono řádově veškeré výrobky jdou s kvalitou dolů, proto asi není od věci, zda není lepší udržovat staré poctivé záležitosti. Otázkou je, jak dlouho to bude možné? Nemůžu říci, že mám nějak problémy co se týče financí, spíše jsem prozřel a uvědomil si některé souvislosti. Tom
Baltazar napsal:
Kamarád se právě vrátil z Francie od Mont Blancu ? a tam mu zhebla motorka zase imobilizér a nemohl to natočit. po cca 4 hodinách telefonování na všechny možný asistence, kde se na něj vykašlali, se mu to povedlo natočit, tak to vzal rovnou domů a bez vypnutí motoru i tankoval, dojel včera večer domů. motorka je v plné výbavě s doplňky za 470 tkč a Bychl na něj hodil bobek. To mi hlava nebere vždyť auta za cca 230tkč mají celoevropskou asistenci?
to je teda hnus velebnosti.
to je jeden z duvodu, proc jsem si koupil osmikilo.
Pri mych financnich moznostech mi to prislo jako prilis velkej luxus... 470k je docela ranec penez, i kdyz pak odpoctu DPH a zaplatil bych to jen s trochu jinejma sluzbama.
Ted jsem smirenej s tim, ze jsem si koupil krasnej stroj za 240k + DPH a cekam souboj se servisama, imobilizerama atd.
U GSA bych byl silene nasranej...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj Baltazare, navim jake mas informace, ale shodou okolnosti jsem to by ja, kdo tvemu kamaradovi behem cca hodiny ve spolupraci s Autecem po telefonu sehnal telefon na BMW asistenci ve Francii, tam jsem zavolal a bez vetsich problemu me anglicky poradili kontakt na nejblizsi BMW servis u Val d Isere, ktery ma hned v sobotu rano otevrino. Pak uz bylo na nem, jestli tam rano zavola a domluvi se s nima na nejake oprave. Nejblizsi servis byl cca 100km. Jinak neni uplne od veci rict, ze zavada se zacala resit v patek ve ctvrt na sest odpoledne. Takze zas tak cerne bych to nevidel. Nejsem zadny fanda Autecu ani BMW CR, jsou to paka, ale i kdyz to nebylo jednouchy, tak jsem z nich dostal alespon telefon na asistenci ve Francii...
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Ahoj Baltazare, navim jake mas informace, ale shodou okolnosti jsem to by ja, kdo tvemu kamaradovi behem cca hodiny ve spolupraci s Autecem po telefonu sehnal telefon na BMW asistenci ve Francii, tam jsem zavolal a bez vetsich problemu me anglicky poradili kontakt na nejblizsi BMW servis u Val d Isere, ktery ma hned v sobotu rano otevrino. Pak uz bylo na nem, jestli tam rano zavola a domluvi se s nima na nejake oprave. Nejblizsi servis byl cca 100km. Jinak neni uplne od veci rict, ze zavada se zacala resit v patek ve ctvrt na sest odpoledne. Takze zas tak cerne bych to nevidel. Nejsem zadny fanda Autecu ani BMW CR, jsou to paka, ale i kdyz to nebylo jednouchy, tak jsem z nich dostal alespon telefon na asistenci ve Francii...
mozna by nebylo od veci hodit sem na web index BMW asistenci po evrope a svete.
Uz jsem pred casem koukal na BMW bulharsko./..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BMW asistance book jsem dostal s novou motorkou, je tam seznam BMW po celé evropě s telefoníma číslama a adresama, brožuru mam doma - jestli je to to co si představujete.
zítra to zkusim vzít do práce a nascanovat (jestli na to nezapomenu) nebo jestli to chceš jinou formou?
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
falcons napsal:
BMW asistance book jsem dostal s novou motorkou, je tam seznam BMW po celé evropě s telefoníma číslama a adresama, brožuru mam doma - jestli je to to co si představujete.
zítra to zkusim vzít do práce a nascanovat (jestli na to nezapomenu) nebo jestli to chceš jinou formou?
ono to jde vytahnout i z webu.
Ale ja bych to videl i s kontrolou... jakoze tam zavolame, jestli fakt funguje.
Treba vzdy na jare... mozna to vypada jako legrace, ale jestli mi to klekne nekde v romanistanu a nikomu se nedovolam, zrejme vyprovokuju treti svetovou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
falcons napsal:
BMW asistance book jsem dostal s novou motorkou, je tam seznam BMW po celé evropě s telefoníma číslama a adresama, brožuru mam doma - jestli je to to co si představujete.
zítra to zkusim vzít do práce a nascanovat (jestli na to nezapomenu) nebo jestli to chceš jinou formou?
ono to jde vytahnout i z webu.
Ale ja bych to videl i s kontrolou... jakoze tam zavolame, jestli fakt funguje.
Treba vzdy na jare... mozna to vypada jako legrace, ale jestli mi to klekne nekde v romanistanu a nikomu se nedovolam, zrejme vyprovokuju treti svetovou
jinak je se hlasim, ze alespon cast obvolam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JohnyT napsal:
Ahoj Baltazare, navim jake mas informace, ale shodou okolnosti jsem to by ja, kdo tvemu kamaradovi behem cca hodiny ve spolupraci s Autecem po telefonu sehnal telefon na BMW asistenci ve Francii, tam jsem zavolal a bez vetsich problemu me anglicky poradili kontakt na nejblizsi BMW servis u Val d Isere, ktery ma hned v sobotu rano otevrino. Pak uz bylo na nem, jestli tam rano zavola a domluvi se s nima na nejake oprave. Nejblizsi servis byl cca 100km. Jinak neni uplne od veci rict, ze zavada se zacala resit v patek ve ctvrt na sest odpoledne. Takze zas tak cerne bych to nevidel. Nejsem zadny fanda Autecu ani BMW CR, jsou to paka, ale i kdyz to nebylo jednouchy, tak jsem z nich dostal alespon telefon na asistenci ve Francii...
Jak jsem koupil tak jsem to přednes
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Ta věc s EWS je dost provařená a známá, a probírala se i tu. Nechci dělat chytrýho, ale tu tému " když klekne EWS" jsem založil nedávno sám, neboť v nejbližších dnech odjíždím dost daleko na 12tce, a servis tam rozhodně čekat nemohu. Detajly si každý múže přečíst v té téme. Jak jsem měnil šrouby ze spínačky / jen preventivně/ tak z plezíru jsem si otestoval jinou věc. Měl jsem náhradní EWS / cena 600KCZ nebo 30 Euro, jak kde/ tak jsem si nasimuloval poruchu, jako že nejde EWS. Stačilo odšroubovat dva malé torxy zepředu na spínačce a vyjmout konektor z EWS. Motorka nenačítala a nestartovala, jak při poruše imobilizéru. Vzal sem nový rezervní EWS, přilepil na něj izolačkou ten plastový servisní klíček, co se dává k motorce, a nacvakl na EWS konektor. Púvodní originální klíč však zústal v zapalování. Jím sem otočil, proběhla normálně diagnostika a moto nastartovalo. Já dal rezervní EWS i s nalepeným klíčem do krabice a mohl odjet. Nebo-li, nemusí se nic preventivně odvrtávat, stačí rezervní EWS ,servisní klíč , mini torx T9 a izolačka. Nové EWS se pak dá buď přivázat páskou na horní brejle, nebo startovat vždy s ním, a pak dát do tankvaku, či jinam . Není to nic světoborného nebo objevného, na okruzích se bez spínačky, ale s HISS či jiným imobilizérem a nalepeným klíčem jezdí roky. Zkusil jsem to i na 12 GSA a funguje to a není třeba odvrtávat nic, a člověk se pak dostane domú v pohodě a startovat se múže kdy chce .Pak nesere, že asistence nefunguje. Ano, taky mám telefonní čísla ze všech státú co jsou asistence BMW, jsou napsaná v knížečce, co byla k motorce. Ale , dle mě, je lepší problémúm předcházet, třeba i takto a poradit si na místě sám, a nebýt odsouzen na pomoc jiných..... Jestli je to trochu mimo témy, tak soras .
Upravil W dne 11.08.2008 20:59
že sa ty dederoni nehambia taka doležita vec a neurobili zvolavačku a vymenu toto im k dobremu menu asi nepridava a ked vidim že na to klaknu ročniky 08 tak tomu už fakt nerozumiem....ano ak to takto funguje tak nezostava nič ine len nošit tu antenu s klučom sebou.....som zvedavy kedy to necha mna mam 04 57t km
kua tak som to na seba privolal včera počas jazdy zrazu motorka prestala ist na displeji sa objavil znak motora naštaštie som chvilu počkal parkrat otočil klučom pomykal riadidlami až kym mi prestalo ukazovat chybu a moto ide zas ako predtym ....musim navštivit diagnostiku nech viem čo tomu nevonia
když jsem byl na garančce v Německu tak mi na mém modelu 2007 preventivně spínačku vyměnili, že prý se mohly vyskytnout problémy...stejně tak ji měnili na kamarádově Káčku též model 2007...jak to je u modelu 2008 netuším
Možná je to kravina co teď napíšu: Mám osobní dojem, že v tom EWS neodejde elektronická část čtečky nebo do něj nateče voda, ale kabel s konektorem co vede k EWS, je chycený plastovou páskou na ocelové trubce pod ním dost natěsno. Ta trubka je součástí přední kontrukce tzv"parohú" a kabel je uchycen dost blízko a natěsno u spínačky. A spínačka se při pohybech řidítky do stran pohybuje, ale kabel je dost napevno a skoro bez vúle. Alespoň na mé gsa 08, to tak bylo. A jak se spínačka pohybuje do krajních poloh, zřejmě dojde uvnitř k vylámání kontaktú, či přerušení přiletovaných vodičú uvnitř EWS. Tomu by i odpovídalo i někdy možné a náhodné nastartování stroje i při kolapsu EWS, při vytočení řidítek do rejdu. Když se trefí správný rejd, tak se obnoví kontakt uvnitř EWS a elektronika pak načte kód z klíče. Spíš než chybu vlastního EWS to vidím na chybu montáže, moc natěsno chycené kabely ke kostře stroje. Na svém báwu jsem tu plastovou pásku uvolnil a dal kabelu větší vúli . Možná by ještě pomohlo přesilikonování konektoru k EWS pevně k tělu snímače, aby tam nedocházelo k pohybúm v bočních rejdech řidítek. V každém případě je to svinská porucha, protože u některého stroje se to múže opakovat stále dokola, a u některých se to nikdy ani neobjeví. Berte to jen jako mou osobní teorii , nevím zda je pravdivá, ale mě se zdá hodně pravděpodobná.
Upravil W dne 13.08.2008 21:23
kdyby si špatný modul dal na jinou moto tak nepojede taky. Je to jen snímač kódu co je v klíči . EWS jsou stejné a záměnné u stejného typu. Nevím jak na Tvé GS, ale na gsa08 je to číslo dílu: 61357705247 název dílu je Ringantenne
a pasuje na všechny gsa, zřejmě i na gs. Nic se neprogramuje ani nekóduje. Normálka pudeš do BMW, podle VIN ti najdou číslo dílu / domnívám se že všechny typy budou mít stejné EWS - viz výše / a do plechový krabičky dáš ten modul, plastový servisní klíček, T9 torx a izolačku a jezdíš. Kdyby něco, na cestě nastaruješ kdykoliv, dle popisu nahoře v diskuzi.
Upravil W dne 13.08.2008 21:17
jestli nemáš druhej zakódovanej klíč k moto, tak je třeba mít vyměněny ty trhací šrouby co drží spínačku zespodu. Odovrtat doma a nahradit je normálními imbusy. Na cestě pak jen povolíš a vyšroubuješ ty dva malinké 9 torxy zepředu, vyndáš tu krytku, a pak vyndáš spodem ty imbusy a vyměníš celé EWS. Práce na 5-10 minut na cestě.
tak mě to ve čtvrtek postihlo cestou na Šumavu. V Milíně vypnu motor na přejezdu a pak už nic jen EWS!
v 7 večer: Bychl mi dal telefon na asistenci BMW Care co mě prej vodveze do servisu. BMW care mi vysvětlil že platí jen pro dvoustopá vozidla. (počítám nejspíš asi vod pětkový řady nahoru)
nakonec mě vezla asistence kooperativy (50 km zdarma) do Autecu
říkám si hurikán
vorel napsal:
tak mě to ve čtvrtek postihlo cestou na Šumavu. V Milíně vypnu motor na přejezdu a pak už nic jen EWS!
v 7 večer: Bychl mi dal telefon na asistenci BMW Care co mě prej vodveze do servisu. BMW care mi vysvětlil že platí jen pro dvoustopá vozidla. (počítám nejspíš asi vod pětkový řady nahoru)
nakonec mě vezla asistence kooperativy (50 km zdarma) do Autecu