Někdo zazimoval, někdo zazimuje a někdo se bude bránit "zuby nehty" aby nezazimoval. Co si myslíte o zimním obutí motorky (GSA)? Máte s tím zkušenosti? Myslíte, že to má cenu?
Oslovil jsem dodavatele pneu a dostal jsem následující tip. Nejde o gumy vyloženě zimní, ale celoroční, tedy M+S. Conti TKC80
sada/ 110/80 B19 59Q TL M+S +150/70 B17 69Q TL M+S Cena: 4 998 CZK
odkaz na pneu: http://www.moto-p...0-chr.html Heidenau K60 Scout
sada/ 17 110/80-19 59T TL M+S + 150/70-17 69T TL M+S Cena: 4 792 CZK
odkaz na pneu: http://www.moto-p...-K60S.html
Co vy na to?
Kuba
Upravil MOJA dne 09.10.2013 21:58
GSA = skutečná radost z jedné stopy!
MOJA napsal:
Někdo zazimoval, někdo zazimuje a někdo se bude bránit "zuby nehty" aby nezazimoval. Co si myslíte o zimním obutí motorky (GSA)? Máte s tím zkušenosti? Myslíte, že to má cenu?
Oslovil jsem dodavatele pneu a dostal jsem následující tip. Nejde o gumy vyloženě zimní, ale celoroční, tedy M+S. Conti TKC80
sada/ 110/80 B19 59Q TL M+S +150/70 B17 69Q TL M+S Cena: 4 998 CZK
odkaz na pneu: http://www.moto-p...0-chr.html Heidenau K60 Scout
sada/ 17 110/80-19 59T TL M+S + 150/70-17 69T TL M+S Cena: 4 792 CZK
odkaz na pneu: http://www.moto-p...-K60S.html
Co vy na to?
Kuba
M+S je Mud & Snow vole, a je to oznaceni (pokud vim) aby mohl byt nizsi rychlostni index.
Nac zimu obuj neco FAKT mekkyho. Scouty bych nebral, mozna ostry Karoo?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na Scoutech jsem loni na GSA byl na Elefantech. Cesta pod nulou, misty led, vetsinou nasoleno. Zadnej problem, led samozrejme s citem. Na miste u budky na snehu se sterkem zadnej problem, dolu samo tragedie, bo cistej led z kopce a v nedeli do kopce. To ale bez hrebu nebo retezu nedala zadna guma. Takze obecne, jak pise Hixik, mekka guma vede, s rozumem si myslim ze jakakoliv guma na tezky enduro ok. Je to o palici, vzdycky to bude mit jen dve kola. Sajdy a druhovalecnej NSU polopas nepocitam
Pink Floyd - Coming Back To Life
bystricke napsal:
jezdil jsem na TKC,žádná hitparáda
... můžeš to nějak upřesnit? Co ti nesedělo a tak?
proc jezdit po snehu s necim, co ma vylozene velky spalky?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Za posledni dve zimy jsem zazimoval dohromady asi tri tydny.
Jezdil jsem v zime tourance, anakee2, karooT, ostrou karoo.
V zasade vse slo (na suchu, oslizlu a pri lehkem snehovem poprasku), oboje karoocka na tom byly lip. Urcite mekci smesi, mozna i temi spunty. Jinak jak pise kaca, chce to s rozvahou a pokud je snih a led, pocitat se znacnou setrvacnosti a ani s abs moc nebrat za predni brzdu...
Scout bych nebral, mel bych strach z toho stredovyho plnyho pasu, kterej tam je.
TKC ma trvdsi smes nez KarooT, takze pokud gumu tohoto typu, radeji Metzeler (lepe kdyz se driv ojede, nez ze sebou clovek driv rizne).
Zalezi na podilu teren/silnice, ale ja bych tedy doporucil (ehm, kdo by to ode mne cekal, ze?!), bud tedy prave karooT, nebo pri vyssim podilu offiku ostrou karoo.
Upravil morabo dne 10.10.2013 10:31
Maiali nel Fango!
Nikdy jsem neslyšel o tom, že by se dělaly zimní motorkový pneumatiky (lamelovaná) na velký motorky. Dělají se na skůtry, kde to je celkem asi logický - kurýři jezdí nonstop v létě i v zimě.
Rozdíl mezi zimní pneumatikou a ostatníma je v lamelování - ne v hrubosti vzorku. Kolega si slušně užil v zimě s Toyotou Landruiser obutou na vyloženě MT pneumatikách. Myslel si, že když ten vzorek má 2.5cm mezery mezi špalky, že to v zimě půjde. Nešlo! Vůbec se s tím nedá zastavit. Rozdíl mezi zimní a letní není v hrubosti ale v lamelách. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tohle je hodně zajímavý téma. Není od věci se o tom pobavit. Když jsem ještě jezdil MČR v motoskijoringu tak nám Mitas dělal gumu se zimní směsí. Šlo o normální motokrosovou gumu, špalky normální ale směs byla opravdu jiná. Volal jsem chlapům, kteří to ještě jezdí a odpověď je, že to tak bylo. Pokusej se mě zjistit o co konkrétně šlo. Letos však už používali zimní Savu. Myslím, že tady je někdo kdo pro Mitas něco testuje a mohl by se na to taky poptat. Myslím, že je hodně chlapů, kteří jezdí celoročně a možná by se nějaké imfo hodilo.
Já myslím, že je zásadní, jestli se jezdí po tvrdém sněhu nebo po silnici plné zmrazků nebo po čerstvé vrstě atd. Měkčí směs má asi nějaký vliv na adhezi při jízdě na studené silnici ale pochybuju, že má vliv při jízdě na silnici která je fakt promrzlá a pokrytá sněhem ve vrstvě. Ty lamely u trakčních zimních pneu jsou alespoň u auta naprosto zásadní a myslím, že u motorky to bude stejný. Před časem jsem měl v ruce hroty do MX pneumatik, které jsou asi jediné, co může pomoct na zmrazkách nebo zmrzlém sněhu. Ale jezdit s tím normálně po silnici bude o život.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
morabo napsal:
Za posledni dve zimy jsem zazimoval dohromady asi tri tydny.
Jezdil jsem v zime tourance, anakee2, karooT, ostrou karoo.
V zasade vse slo (na suchu, oslizlu a pri lehkem snehovem poprasku), oboje karoocka na tom byly lip. Urcite mekci smesi, mozna i temi spunty. Jinak jak pise kaca, chce to s rozvahou a pokud je snih a led, pocitat se znacnou setrvacnosti a ani s abs moc nebrat za predni brzdu...
Scout bych nebral, mel bych strach z toho stredovyho plnyho pasu, kterej tam je.
TKC ma trvdsi smes nez KarooT, takze pokud gumu tohoto typu, radeji Metzeler (lepe kdyz se driv ojede, nez ze sebou clovek driv rizne).
Zalezi na podilu teren/silnice, ale ja bych tedy doporucil (ehm, kdo by to ode mne cekal, ze?!), bud tedy prave karooT, nebo pri vyssim podilu offiku ostrou karoo.
V Práglu se ti to jezdí, tam je sníh tak týden do roka. Já mám co dělat v zimě vyjet k baráku autem mnoho týdnů.
Je to jak píše Tomáš o lamelách, ne o směsích. Dělají se speciálky s měkou směsí s lamalami a ještě k tomu hroty navrch. Posílají to na sever (nejsou to gumy na cestovní endura). Už vidím ty fronty zájemců o zimní jízdu. Hromada lidí tady s fóra už ani nejezdí, aby si nezašpinila stroj. Kdyby udělali měkčí směsi na E-10 tak se dostávají do problémů s neustálími stěžovateli, že to nic nenajede. Už tak je jich dost. Jezdil jsem na ledu a sněhu na E-09 i E-10, samozřejmě občas se staženou p...lí.. Je to jen o citu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží