Nemá ABS, jinak by to chtělo vidět na živo, nevypadá zle, ale třeba plasty na sání vypadají docela vybledlý a šrouby na předních kotoučích vypadají lehce rezavý, takže jak říkám, chtělo by to vidět.
První dojem - až moc naleštěná, evidentně bazarem, předchozí majitelkou byla údajně žena, ale moc ráda motorku neměla - pokud se bude věřit kilometrům, tak držela řídítka tak křečovitě až rukojeti vymačkala že se musely dát nové, bohužel neoriginální. Airbox zašedlý, vsadím se že piktogramy u ovladačů na černém plastu nebudou skoro vidět, barevné ovladače vyšisované a zdá se že i řídítka, tyhle věci nikdy nikdo neudržoval a motorka často stála na slunci. Na pravém závažíčku je něco jako rez. Nemá vyhřívané rukojeti ani ABS. Cenu nechci komentovat, prezentovaný stav se mi ale nezdá až tak "výborný".
- neverim ze ma 56tkm -> vymenene rucky, plexo vytahane od slnka, vysuchane zavazicka pri ruckach, uplne zosuchane piktogramy pri ovladacich prvkoch (na ilustraciu moja 1150GS pri poctivych 82tkm mala tie piktogramy este viditelne)
- strasne nalestena ale sroby prednych kotucov hrdzave,
live fast, die young be wild, have fun
díky všem za cenné poznatky..., o najetých km si iluze neděláme....jen co říkáte na stav podle fotek.....
a díky jarysovi za přímý odkaz... já se to snad nenaučim....
Upravil dastr dne 17.10.2013 12:21
Je zajímavý jak ty italský motorky rychle stárnou. Když sem vybíral motorku byl sem se podívat v jednom nejmenovaném bazaru na sever od JH a tam měli 2 1150 GS, obě z Itálie a měli kolem 77 tkm a taky všechny ovladače bez popisků. Já mám na svým GSA 86 tkm (a to jsem druhý majitel v ČR ) a všechny piktogramy tam mám, většinu v perfektním stavu.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Dane nic na tom není jen si rozklikneš ikonu URL a doprostřed mezi ty hranaté závorky vložíš vybranou www stránku
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
raptor napsal:
- neverim ze ma 56tkm -> vymenene rucky, plexo vytahane od slnka, vysuchane zavazicka pri ruckach, uplne zosuchane piktogramy pri ovladacich prvkoch (na ilustraciu moja 1150GS pri poctivych 82tkm mala tie piktogramy este viditelne)
- strasne nalestena ale sroby prednych kotucov hrdzave,
Spíš bych řekl, že je to parkováním motocyklu... Ne že by nemohla mít ty km, ale ne každý ital parkuje v garáži jako němec nebo čech...
mao - to mas samozrejme pravdu ale ver mi ze aby si za 50tkm znicil rucky tak by si sa musel drzat obzvlast krcovito ako pokazeny terminator...
..blaboly o tom ze to mala zena by som uveril iba vtedy keby som ju videl a bol by to nejaky taliansky derivat nemeckej vzpieračky menom Ude
Upravil raptor dne 17.10.2013 14:51
live fast, die young be wild, have fun
Jasně...já nevím, kolik má ta motorka najeto, to se podle fotky zjistit nedá... Každopádně, ty gumy můžou být v 50-tis úplně na sračku a nemusíš být zrovna terminátor. Jízda bez rukavic Ti tu gumu zlikviduje než se naděješ. Stačí si v horkém létě vyjet bez rukavic a pak se mrknout na ruce. Podotýkám, že jde o můj názor a osobní zkušenost. Na předchozí motorce kolem 50 tis. v hrozném stavu a na mé současné motorce v 70-ti tis. jakbysmet. Tím ale neříkám, že tam prvotní gumy nemůžou vydržet 100 tis.
Bral sem u tohoto prodejce moju GSA a myslím,že zrovna tenhle člověk tacho nestáčí-leda by mu to takhle chystal někdo venku,protože pomalu nevěděl,jak a kde hledat baterku atd. Navíc těch motorek vozí celkem dost a ani by to nestíhal rozdělávat,protože si ty mašiny sám vozí,sám prodává... Třeba já sem od něho bral mašinu,kterou dovez v noci z itálie,ještě to měl fšecko naházený v dodávce,tak,jak to v itálii někdo vodstavil-blato... Mašiny,který se dostanou u něho na prodej,sou narychlo vopláchnutý,napajcovaný nějakým kokpitsprejem a hotovo,do světa s nima. Jinak mašiny z itálie věčinou nemají výhřev a celkově mají chudší výbavu,ale zase nebývají vohnilý a zoxidovaný jak z německa nebo nedejbože z anglie nebo francie. Ale míveji vybledlý plasty no. Měl sem mašiny už z každé prdele a zrovna italky sou mě nejmileší a nejvíc nesnáším motorky z francie-vořezaný blatníky,nacpaný tuning blinkty a světla,který neblikají,nebo nesvítí,navíc věčinou zapojený pomocí izolačky... aspoň tohle byla moje zkušenost.
Ty rukojeti mohou být opravdu zničené po 50 tis.km, kamarád je velký motorkář, na GSA si driftuje jako by motorka byla pírko a oproti mně měl rukojeti po 50 tis. km "bez vzorku". Není to ale úplně běžné a je to jedna z indicií, že nemusí být vše tak jak je prezentováno. No a jak jsem psal, motorku ve "výborném stavu" si představuji jinak, třeba myslí po technické stránce, ale prodejce by měl vědět co ten termín znamená.
V Itálii, ve Francii, Holandsku se motorky používají často jako skůtry, v létě v zimě stojí na ulici, zaprášené a používají se do vyježdění a vypotřebování. Rozšířený skůtr, třeba na Korsice je R1200GS... ) pro nás je nezvyklé vidět sakáče v kvádru, nebo jen košili s cigárem v jetce, jak vodí GééSa . Jinak vyšisované barvy od slunce, rozpadlý molitan v sedačkách, porézní gumy, bužírky a izolace rozpadlé, ručky od potu a slunce.. moc nesouvisí s kilometry. Chce to prostě vidět jí zblízka a když to bude pěkné, tak i pořádně projet.. podívat na vzduchový filtr a odhadnout, jestli to němělo prase, potahat za plyn, jestli nekouří po oleji, projet pod plynem, jestli neklouže spojka z věčného městského provozu, odřadit si oběma směry všechny kvalty, pojezdit bez držení i zkusit ostré brždění z rychlosti, okoukat všechny hrany, stupačky, páčky jestli se to neválelo, vždyť to není nic nového... koukat a mít čas. Je ale škoda si nevybrat u našich sousedů v německu, nebo Rakousku, kde už za podobné ceny jsou motorky k mání také. Typický němčour poskytne svojí motorce jinačí komfort, než Říman s parkovištěm v průjezdu. O technické kontrole v německu nemluvě. Ale vyjímky jsou na obou stranách a bourá se všude...takže oči navrch hlavy!
Wer später bremst, fährt länger schnell.
No já to tgřeba vidím přesně opačně,němčou,kerej je lakomej jak řezník Krkovička na tom vodjezdí domrtě veškerej spotřebák,jezdí v soli,jezdí v dešti a kdyš přijde nařadu věčí investice,pošle to čechovi-pro toho je to přece ještě dobrý... A taloš,motorkovej fanatik pro kterýho je to koníčkem se může s láskou starat...
Samozřejmě je to vždycky o lidech a o tom,jak se mašina používala a je potřeba ji vidět na vlastní voči,né z fotek.
Melizoy , pěkně napsané . Jen si na ty všechny body vzpomenout na místě . Takže píšu do papírové externí paměti a budu si to postupně odškrtávat. Toto vlákno založil kámoš kvůli mě, ale nějak jsem se zakoukal do R1200ST, je tak ošklivá, až je pěkná a za rozumný peníze. Moje cestování je většinou po asfaltě a když mám roupy, vezmu doma krosku, dám si nějaké crosscountry a jsem minimálně na půl roku vyléčen od nějakých nezpevněných povrchů. Vím , toto je GS fórum, ale pokud nelze jinak, klidně půjdu do stupaček i na zmerzlině , prcina mi bude trčet jako Říp, ale tady jste všichni(skoro ) super.
S italskejma moto je to takovy dvoji. Pokud je ze severu, pristup majitele bude asi podobne peclivy jako u prumerneho germana, mozna i lepsi a bude mit vetsi chut vylepsovat a upravovat, tak jako to delame tady, nemcouri jezdi tak nejak vic v serii.
Ale ten Ital taky oproti nemcourovi casto hodne najezdi, klidne i 80 tisic za rok, 40 zcela bezne, bude s tim proste jezdit misto auta. Doplati leasing a vysle ji bez sentimentu do sveta. Na I foru jsou lidi, co meli klidne 4 novy 12ky po sobe a na kazdy najeli treba 90. A kdyz nekdo takovou dvouletou motorku, co ma namotano kilo doveze, co udela, ocese ji, stoci na 33 i min a hezky si na ni prihodi a jsme doma...
A to se nebavim o popadanejch.
Obecne ale myslim, ze vsude se da najit dobrej i blbej kus. Dobry je se spis orientovat podle inzeratu v dany zemi a porovnat si to s tim, jak u nas prodavany, dovezeny kousek vypada. A, ze vetsinou desive, je bohuzel pravda, ale to svedci spis o nas...
Neni tu holt bohuzel kazdej Bob... Maiali nel Fango!
morabo napsal:
S italskejma moto je to takovy dvoji. Pokud je ze severu, pristup majitele bude asi podobne peclivy jako u prumerneho germana, mozna i lepsi a bude mit vetsi chut vylepsovat a upravovat, tak jako to delame tady, nemcouri jezdi tak nejak vic v serii.
Ale ten Ital taky oproti nemcourovi casto hodne najezdi, klidne i 80 tisic za rok, 40 zcela bezne, bude s tim proste jezdit misto auta. Doplati leasing a vysle ji bez sentimentu do sveta. Na I foru jsou lidi, co meli klidne 4 novy 12ky po sobe a na kazdy najeli treba 90. A kdyz nekdo takovou dvouletou motorku, co ma namotano kilo doveze, co udela, ocese ji, stoci na 33 i min a hezky si na ni prihodi a jsme doma...
A to se nebavim o popadanejch.
Obecne ale myslim, ze vsude se da najit dobrej i blbej kus. Dobry je se spis orientovat podle inzeratu v dany zemi a porovnat si to s tim, jak u nas prodavany, dovezeny kousek vypada. A, ze vetsinou desive, je bohuzel pravda, ale to svedci spis o nas...
Neni tu holt bohuzel kazdej Bob...
kuci není už to trochu ujeté kolik průměrný ital najezdí. I kdyby 50 tis za rok.
Neříkám, že se jich pár najde ale průměrný?
A to taky nejezdí 12 mesícu v roce co myslíte.
No nevím