Nemáte někdo kolegové zkušenosti s přeprogramovanou řídící jednotkou Ignitech? Má to nějakej vliv na výkon nebo dynamiku motorky?
Upravil hall9000 dne 18.10.2013 14:36
Power commander lll. umí korigovat palivové mapy, tj dobu vstřiku pro každé otáčky a otevření plynu zvlášť
Power commander V. už umí korekci pro každý válec zvlášť a k tomu umí i korigovat předstih zážehu. Samozřejmě oba PC pouze u motorů se vstřikováním.
Jednotka ignitech umí (opravte mě jestli se pletu), korigovat předstih, např pro změnu komprese anebo paliva, zvýšit omezovač, a je použitelná i u karburátorů.. ale bacha, při nastavení moc velkého předstihu není problém oddělat ojniční ložiska, takže nastavovat s měřením...
Upravil Melizoy dne 18.10.2013 16:42
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy napsal:
Power commander lll. umí korigovat palivové mapy, tj dobu vstřiku pro každé otáčky a otevření plynu zvlášť
Power commander V. už umí korekci pro každý válec zvlášť a k tomu umí i korigovat předstih zážehu. Samozřejmě oba PC pouze u motorů se vstřikováním.
Jednotka ignitech umí (opravte mě jestli se pletu), korigovat předstih, např pro změnu komprese anebo paliva, zvýšit omezovač, a je použitelná i u karburátorů.. ale bacha, při nastavení moc velkého předstihu není problém oddělat ojniční ložiska, takže nastavovat s měřením...
Pavle neprestavas me udivovat v tom jak se vyznas v tydle problematice. Uz jsem cumel jak mas zmaknuty vsemozny cipovani na 11. Podle toho co si vypravel tak travis moc casu na nemeckejch strankach o ladeni motoru ... Jinak dekuji za vysvetleni.
F 650 GS (00)
Melizoy napsal:
Power commander lll. umí korigovat palivové mapy, tj dobu vstřiku pro každé otáčky a otevření plynu zvlášť
Power commander V. už umí korekci pro každý válec zvlášť a k tomu umí i korigovat předstih zážehu. Samozřejmě oba PC pouze u motorů se vstřikováním.
Jednotka ignitech umí (opravte mě jestli se pletu), korigovat předstih, např pro změnu komprese anebo paliva, zvýšit omezovač, a je použitelná i u karburátorů.. ale bacha, při nastavení moc velkého předstihu není problém oddělat ojniční ložiska, takže nastavovat s měřením...
Pavle neprestavas me udivovat v tom jak se vyznas v tydle problematice. Uz jsem cumel jak mas zmaknuty vsemozny cipovani na 11. Podle toho co si vypravel tak travis moc casu na nemeckejch strankach o ladeni motoru ... Jinak dekuji za vysvetleni.
Je to cvok...nebav se snim ) jinak zachvíli máš na tej 650, 80 koní )
Tom
Jezdil sem s tím dakar tak by to možná mělo něco vydržet ale 130tkm jako u mýho bejvalýho F650GS D by to asi nedalo
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
.... klucí nepřehánějte pls.., jen se hrabu ve své 11tce a lezu na německý fóra, kde se řeší motory, páč mě to baví.
K Rotax 650 je celkem zajímavý popis v češtině tady a za úplně jiné ceny: http://www.cernoh...lech-jawa/
Jde ale koukám o karburátorovou verzi, tedy asi motor shodný se starším provedením F650 do r.2000...Myslím, že 75PS v jednobuchu musí být nehorázný mazec.
Jinak Toli, koukal jsem na tvůj odkaz, PAMI TEAM a prošel si co nabízejí a je to pěkný, to budou dobrý pacienti. Ty kity jsou zase pro první verzi motoru s karbecem od r.95. Nabízejí tam ale i úpravy hlav a motorů pro F650GS od 2000, ale bez udání parametrů. Co bude určitě zajímavý jsou převrtání na větší průměry vrtání a odpovídající písty...ale jsou to celkem řachy.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy: mel jse moznost se svest na JAWA 650 Dragstar a byl to mazec jak krava http://rmk.rajce....133003.jpg
Upravil schrek dne 20.10.2013 22:46
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček