Zdravim,než se v motorce začnu hrabat,ptám se zda někdo neporadí. Motorka od spodu jde cca do 100km/h dobře,ale pak je to do 140km/h přemlouvání a víc ani hovno.Skusil jse vzduch.filtr a bez rozdílu.Napadli mě šoupátka,ale na vykvalt vytočit na max.otáčky jde.Podle mě to musí být v karburátorech.Nebo ELEKTRICE???Chová se jako zavřená.Benzínem ani opotřebením válcu to neni.Najeto 120tis.Dík za nějakou zkušenost
Ja se k papirove maximalce na 80 g/s taky nedostanu ani nahodou.Pisty,valce taky v poradku,karburatory pretesnene.Taky si myslim,ze je to opotrebenim karburatoru.Ale u tebe je divne,ze se to zhorsilo tak vyrazne behem chvile.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Kdyš sem koupil moji stovku,tak se chovala naprosto stejně. Byly ko membrány v karbecách a maximálka byla taky někde na hranici 140km/h. Po výměně membrán to v porovnání s tím puvodním stavem letí jak raketa. Dneska vyzkoušeno ve dvou,porovině,já vyžranej a roztočilo se to nádherně na 160km/h a ještě by kousek šla. Sólo z mírnýho kopce udělá 170 vcelku bezproblémů. A to mám nejspíš standartní krátkou pětku.
vlastimil napsal:
Já se ve dvouventilech vůbec nevyznámjak jsem již napsal zkus Emana
nooo,ja teda nevim jak mu to jede,ale kdyz me dal Vlastimil duveru,tak zkusim něco napsat.....
dal bych nove svicky za 35kc a pri to pro sychr zmeril komprese valcu,vycistil bych karburatory a seridil+synchronizace. ....
novy vzduchovej filtr snad pripominat nemusim....
nezapomen vyndat kohouty na benzin a koukni na ne.....oba
seridit ventily,stooktanovej benzin a jel bych to projet,po navratu bych odpojil vyfuk,jen ten tlumic dat pryc a znovu projet.....
v urcitem useku si v obouch variantách pamatuj tah a rychlost.....
taky tomu nemusi nic byt a chce to jen tzv rozjezdit.....jak jsme rikali drive VYPALIT KARBON.....
tak co Vlastimile,do zacatku by to mohlo stacit...neeeee?
A až bys udělal fšechny ty ****iny,tak bys šel koupit ty dvě membríány,aby to konečně jelo správně. Šoupátka na dvouventilu sou hodně těžký a stačí malá netěsnost a už je ten malej podtlak nezvedne...
vlastimil napsal:
Já se ve dvouventilech vůbec nevyznámjak jsem již napsal zkus Emana
nooo,ja teda nevim jak mu to jede,ale kdyz me dal Vlastimil duveru,tak zkusim něco napsat.....
dal bych nove svicky za 35kc a pri to pro sychr zmeril komprese valcu,vycistil bych karburatory a seridil+synchronizace. ....
novy vzduchovej filtr snad pripominat nemusim....
nezapomen vyndat kohouty na benzin a koukni na ne.....oba
seridit ventily,stooktanovej benzin a jel bych to projet,po navratu bych odpojil vyfuk,jen ten tlumic dat pryc a znovu projet.....
v urcitem useku si v obouch variantách pamatuj tah a rychlost.....
taky tomu nemusi nic byt a chce to jen tzv rozjezdit.....jak jsme rikali drive VYPALIT KARBON.....
tak co Vlastimile,do zacatku by to mohlo stacit...neeeee?
Neeee nestačilo,děda říkal že jsi zapoměl na seřízení předstihu
Vikec napsal:
Kdyš sem koupil moji stovku,tak se chovala naprosto stejně. Byly ko membrány v karbecách a maximálka byla taky někde na hranici 140km/h. Po výměně membrán to v porovnání s tím puvodním stavem letí jak raketa. Dneska vyzkoušeno ve dvou,porovině,já vyžranej a roztočilo se to nádherně na 160km/h a ještě by kousek šla. Sólo z mírnýho kopce udělá 170 vcelku bezproblémů. A to mám nejspíš standartní krátkou pětku.
OT: Kdyz tady ctu o rychlosti 11tky kolem 160-170km/h.. v Nemecku na dalnici jsem na 11tce jel pres 200km/h tachometrovych, coz teda podle pana Garmina bylo presne 192km/h. Najeto 90000km. To muzou bejt az takovy rozdily?
Alda napsal:
OT: Kdyz tady ctu o rychlosti 11tky kolem 160-170km/h.. v Nemecku na dalnici jsem na 11tce jel pres 200km/h tachometrovych, coz teda podle pana Garmina bylo presne 192km/h. Najeto 90000km. To muzou bejt az takovy rozdily?