Možna jste někteří zaregistrovali v jiném vlákně mojí bouračku na báwu.Holka v autě mi na křižovatce nedala přednost, Náraz do boku asi v necelých 50 km/h a letěl jsem přes střechu Chrysleru.Vina je stoprocentně na straně řidičky,která mi nedala přednost-rozhodnutí PČR.Já naštestí ok až na dost oděrků a pohmožděnin ,ale BMW má v ****u předek-vidle, brýle,kabely ,přístrojovka, plasty, chladič, podezření na přední kolo,škráblé padáky, poškozená navigace Garmin 660 s držákem atd.Spíše to vypadá na totálku.
Mašina je už v Cyril Moto-servis BMW, nehoda se stala teď ve čtvrtek, uvidíme jak vyjde nacenění a návrh likvidátora.Na geesu mám dost doplňků Touratech, pak i boční kufry Begr plus Touratech Zega Pro s nosiči a textilni přídavné tašky Lojzo.
Motorka byla v perfektním stavu,vždy pravidelný servis s doloženou serviskou,2010,najeto 58 tis.km.Navíc před 200 km kompletní servisní interval...
Představa je dostat prachy za totálku za cenu obvyklou na trhu, plus škody za navigaci, padáky, koupit jiné ,málo jeté nebo třeba i nové dvouvačkové geeso, přehodit veškeré doplňky a pak ještě pořešit-prodat-vrak.
Nebo moto kompletně opravit do stavu A1?Kamarád-mechanik mi doporučuje spíše totálku,přece jenom to byl velký náraz a další škody se mohou časem projevit jinde,
Tuto situaci-jednání s pojišťovnou -v takovém rozsahu řeším poprvé.
Někdo radí přímo právníka.
Jaké řešení by jste doporučovali?
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
O totalce i penezich za ni rozhodne vyhradne pojistovna..vloni jsem neco podobneho resil ale ve vysledku jsem byl spokojen. Bylo by to na delsi vypraveni..
Tak tam teď hodně záleží na likvidátorovi. Jinak pokud budeš mít totálku.. počítej s tím, že to nebude plná cena, protože podle interních tabulek vypočítají že třeba cena je 250 000, vrak bude mít cenu cca 80 000. tkaže dostaneš jneom těch 170. plus minus.. ale spíše méně. A pak Ti řeknou, oprav a nebo prodej.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Nori napsal:
Právě takto se pojišťovny snaží jednat, ale právo na to nemají.
pastnes foto?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jestli byla cena motorky vcetne doplnku treba 300 tis, tak bych urcite bral pravnika. Mel sem podobny problemy s autem a pojistovna se me snazila neskutecne vodrbat. Nakonec sem po nekolika mesicich dostal minimum, co jsem si predstavoval. Spokojenej sem nebyl, ale bylo to asi o 10% vic nez poprve nabidla pojistovna...
neviem ako to je u Vas, ale na SK zo zakonneho treba pozadovat dat do povodneho stavu a to uz potom poistovna da dost penazi. Minimalne za tie peniaze sa da zohnat adekvatne moto. Poistovaci sa tej ziadosti do povodneho stavu dost boja, kedze podla zakona musia dat poskodenu vec do povodneho stavu. Lenze neriesia to tak, pokial si o to poskodeny neziada. Spoliehaju sa na to, ze poskodeny bude rad ze cosi dostane a potom na ostatne co mu chyba mu poradia, aby sa sudil z vinnikom
To, že odečtou zbytkovou cenu je naprosto standardní. Rozpočet pojišťovny dnes krátí, zvláště pokud necháš moto spravit u nesmluvního servisu. Nemají právo amortizovat cenu poškozených dílů a přesto to dělají.
Je potřeba zvážit zbytkovou cenu motorky a reálnou cenu motky před bouračkou a podle toho zvolit optimální variantu a dohodnout se servisem, zda jít do totální škody či nikoliv.
nori to je tak silene maly, ze z toho nic nevidime...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
F800GS rok stara byla uznana totalka a stacilo, ohly safle, budiky KO, plexi KO, kolo KO a podrenych par veci
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
no jo, uz to vidim dik
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2