Zkracoval jste někdo na 1150 potažmo na 1100 zadní blikry kvůli držákům na kufry? Jde mi o to jestli to jde vyřešit nějak elegantně s případným navrácením do původního stavu nebo zda je mám prostě uříznout a konec?
Odsroubovat, vyndat gumovej mezikus, koupit 12mm dutou trubku, udelat na jedne strane zavit a zkratit na pozadovanou delku, prichytit a lehce zajistit silikonem.
no mě netrápí ani tak to zkrácení,nevadí mě že jsou blinkry opřený o kufry,ale docela se zamejšlim nad tím že mě kufry krejou zorný pole blinkru a když je někdo za mnou trochu z uhlu tak blinkr není vidět tak přemejšlim nad tím jestli neudělat něco zboku na kufr a připojit to k blinkrům,co vy na to přátelé??
Vůbec jsem netušil že ta tyčka blinkrů je z několika dílů a ta prostřední část se dá vyndat. Ale je to tak jak píše Mosqito takže jsem jen koupil za 60kč trubku a zítra do ní udělám závit a je to.
Co se týká viditelnosti mám ty origo představce touratech co se dodávají k sadě Zega, ale vzhledem k tomu že ještě o trochu rozšiřují vzálenost blinkrů od středu a v originál stavu trčeli jako tykadla, což bylo jak pěst na oko. Proto jsem je potřeboval zkrátit. Takže díky nástavcům jsou blinkry jsou vlastně před kufry a jsou vidět i z úhlu. Když bude zájem dám pak fotku.
Ono mimochodem ty zegy 35/41 nejsou moc estetické, tedy jen při pohledu zezadu. Ačkoli pokud jsou kufry namontované tak je to v pohodě, ale pokud jezdíš bez nich jen s rámem vypadá motorka celá nakřivo
To je ovšem jejich jediná závada, naštěstí jen estetická a nepodstatná, jinak jsou špičkové, pořád nedokážu pochopit jakto že jsou tak lehké a při tom současně pevné. Minulý týden jsem měl kdesi v maďarsku při hledání v mapě krátkou nohu a svalil se s plně naloženou motorkou právě na ten kufr a není na něm kromě téměř neviditelného škrábance naprosto nic
Upravil Selver dne 13.08.2008 22:06
No ja bych ty Zegy zas tak moc nevychvaloval,sam je mam s vykrojenim na vyfuk,kamarad ma Grave a muzu ti rict,ze bych je hned vymenil.Hlinik po case vypada celkove nic moc,ale to je jen estetika a da se to i treba prelestit,ale ramy dela grave i z nerezu,me treba ramy uz reznou,grave ma kufry vystlany takovou izolaci,v zegach neni nic a spinej,grave ma zespodu nozicky,zegy hned dno brousis o sutry kam to polozis....proste zega je normalni hlinikova krabice,grave to casem vychytal a navic jsou levnejsi.Ted kdyz budu chtit dat ladak se svodem,tak budu mit diky kufrum problem...s grave by se mi to nestalo,ale to ani s tim jednim ouzkym,ale to se mi krute nelibi.
Ale s tím vykrojeným kufrem to vypadá vcelku dobře ne? Mě se celkem líbí Begry od Cyrila, možná je taky časem vyměním. Ale to asi až našetřím na 1200ADV...
Grave mají jednu podstatnou nevýhodu, na výrobu nosiče kufrů musíš přistavit motorku, k Zegám si to prostě koupíš a namontuješ. To samý kufr, zničíš spodek kufru a u Zeg si koupíš jen ten spodek nebo jen víko a seženeš ho i jinde, než v ČR. Grave ti to sice opraví, ale zase jen na 1 místě v ČR. To jsou pro mne dost důležité rozdíly.
Nebo se mýlím a už je to jinak?
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Grave pošle kufry i poštou,nebo u mně to tak bylo na 1150 a rozbité de taky poslat poštou,ale doba výroby je měsíc.Dopňky posílá normálně poštou,mřížka,plotna a atd.
U mě si to blinkr vyřešil sám. První delší cesta s kufry po výměně koncovky (foceno v Rakousku), kdy se sklíčko rozhodlo podívat se na frišný luft z toho věčného smradu a horka pod kufrem... Už mám krátké LEDy
moods přiložený následující obrázek:
Mosquito napsal:
Odsroubovat, vyndat gumovej mezikus, koupit 12mm dutou trubku, udelat na jedne strane zavit a zkratit na pozadovanou delku, prichytit a lehce zajistit silikonem.
A ted do me ze se to nema
Taky jsem to udělal takhle. Trubku jsem někde našel už nevím jsou to 2 roky