Vážení, rád bych koupil GS od firmy Marty moto,ale nikde jsem se nedočet referenci ani negativum na tuto firmu. Takže pokud máte néjaké zkušenosti s touto firmou jak kladné nebo záporné PIŠTE...
Upravil vevis dne 02.11.2013 09:15
Tys mě kápl do noty, už několikrát jsem koukal na stránky a píšou..že vykoupí moto za hotové..chci prodat 12ADV a pořídit něco mladšího, jestli to bude 12GS, nebo GSA nevím a taky by mě zajímalo jak si Marty vede a jestli o něm někdo něco ví? Viděl jsem že vozí z Anglie a občas se objeví i moto z DE. Je tu teda někdo kdo od něj koupil, třeba se to tady už řešilo???
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
Osobne znam 3 motorky od Martyho a celkem vpohode , jsou to vsechno anglicanky vetsinou meli do 20tis najeto , jediny co sem zaregistroval tak trochu rzi u uchyceni zadnich madel nebo zadniho nosice a srouby na prednich kotoucich ale nic zasadniho proste Anglicanka, jsem na tom taky stejne
Myslim, ze se ted nekdy prestehoval nekam jinam nez kde sem byl naposledy, kdyz sem byl pro masinu od Pariho, kdyz to jeste mel u neho. Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Nejsem si na 100% jistý,ale člen Pypa,má myslim od Martyho koupenou KTM 950 Adv.
Pošli mu PMku a uvidíš. Nebo s ním budu dneska kalit,tak mu řeknu,ať Ti sem odpoví...
Upravil Kubrt dne 02.11.2013 10:12
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nechci pomlouvat, takže jen fakta. Mám od Martyho GSA1150 r.v.2005. S ohledem na cenu a stav motorky (nijak zvlášť udržovaný stroj, samozřejmě na řadě míst nějaká ta koroze, cca 55 tis.km) mě vadí, že:
-jsem dostal servisku vedenou jen asi 2 roky, dál nic
-pár věcí bylo na výměnu, což při prodeji nebylo řečeno
-zůstalo anglické světlo
-motorka asi párkrat upadla a kromě kosmetických vad nějaká rána mohla způsobit změnu jízdních vlastností (pořád táhne do strany)
Když to shrnu, pak zpětně vím, že tohle všechno prodávající ví nebo má vědět a kupující, který může být jouda jako jsem byl já, má tyhle informace dostat. A hlavně bych příště čekal, že např. výměna světla bude v ceně nebo prodávající o cenu světla sleví.
Na druhou stranu musím konstatovat, že Marty drží slovo a všechno dohodnuté ohledně vlastního prodeje (technická, papíry, termíny) dodržel. Navíc je zřejmé, že novější stroje z Anglie jsou v lepší kondici, než ta moje.
Můj závěr je takový, že bych sám další motorku nejdřív hledal tady na fóru.
souhlas s Krizusem, já jsem se tam byl na motorky dívat s několika kamarády a nikdy jsme nevybrali ani jeden kousek, na každé mi něco vadilo, žádná taková, která by tě vzala za srdce, ale na druhou stranu to není nic proti Martinovi Šteflovi, spíš o to jaké tam má stroje. Několikrát jsem od něj kupoval použité díly z bouraček atd. a nikdy s tím nebyl problém (třeba i vrátit ten díl nebo vyměnit za jiný kus), to byla pohoda i co se domluvy časově týče. Ale motorku už bych já u něj nejspíš nehledal...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Krizus-> Na druhou stranu, to ze byla serviska dva roky jsi asi pri prodeji vedel ne? To ze to tahne do strany si vsimne kazdej kdyz moto pred prodejem projede a nakonec to nejlepsi, zadne anglicke svetlo na 1150gs neexistuje, je v objimce a da se otocit pro pravo/levo-strany provoz, viz. prirucka.
Rád se podělím o svoje zkušenosti s tímto prodejcem.Kupoval jsem od Mártyho motorku letos v únoru a mohu jej s klidným svědomím doporučit.Jednání po tel. i osobně bylo na jedničku a i když jsem kupoval moto v zimě (bylo půl metru sněhu)nechal mě projet, vše vysvětlil ,ukázal poškození,doložil serviskou a dokonce účtenkama ze servisu,doklady jsem měl za dva dny doma. Já za sebe spokojenost .
Ja se mužu přidat, kupoval sem letos angličana 1200 GSA a vše v naprostym pořadku. Jednání, stav moto jak byla inzerovana, možnost projed atd. veškery papiry v pořadku, zařízená technická, možnost výměny svetla kdybych chtěl, prostě v pohodě. Pokud bych kupoval zase jetou klidně se po první zkušenosti na něj obrátím znovu.
Moje zkušenostohodl jsem se s nim na vymnene moji stare za novou.Cena dana po prijezdu trosku zmnena ale budiz opet odjezd domu a po nechani projiti hlavou jsem od toho upustil presto po koupi jiné motorky jsem zjistil ze mi chybi naradi a blbne pocitac vse opravil a naradi dodal i když vedel ze jsem s nim zadny kseft neudelal u mne teda seriozni kazdej jinej by mne poslal do pr...e když jsem koupil jinde takze asi tak zlej nebude cooo
vojta napsal:
Krizus-> "" a nakonec to nejlepsi, zadne anglicke svetlo na 1150gs neexistuje, je v objimce a da se otocit pro pravo/levo-strany provoz, viz. prirucka.
atom napsal:
Rád se podělím o svoje zkušenosti s tímto prodejcem.Kupoval jsem od Mártyho motorku letos v únoru a mohu jej s klidným svědomím doporučit.Jednání po tel. i osobně bylo na jedničku a i když jsem kupoval moto v zimě (bylo půl metru sněhu)nechal mě projet, vše vysvětlil ,ukázal poškození,doložil serviskou a dokonce účtenkama ze servisu,doklady jsem měl za dva dny doma. Já za sebe spokojenost .
Toš to by ňa teda zajímalo, kde v Prahé majó přes zimó půl metra sněha? Co já vim, tak rekord je u Muzea pět centimetró...
vojta napsal:
Krizus-> Na druhou stranu, to ze byla serviska dva roky jsi asi pri prodeji vedel ne? To ze to tahne do strany si vsimne kazdej kdyz moto pred prodejem projede a nakonec to nejlepsi, zadne anglicke svetlo na 1150gs neexistuje, je v objimce a da se otocit pro pravo/levo-strany provoz, viz. prirucka.
O servisce jsem věděl, ale měli k ní být faktury. Dostal jsem ale jen pár dokladů, které o pravidelném servisu nesvědčily. Tohle bávo je moje první, takže Ti garantuju, že po pár kilometrech bych na jízdních vlastnostech poznal prd. A světlo, jistě, jde pootočit, dokonce jsem přišel na 2 způsoby. Jeden nepadá v úvahu, protože parabola je zalisovaná tak, že jí z futra nikdo nedostane. Druhý je easy, jenže pak je vidět na skle reflektoru, že je otočené. Chceš tvrdit, že všechny evropský nebo anglický motorky mají světlo jen natočené do správné polohy? Já bych ovšem čekal, že pokud to jde řešit jen natočením, udělá to prodávající, ale Marty mi tvrdil, že s tím nic nejde dělat a když to budu chtít řešit, pak jedině novým světlem.
Mozna jsem to napsal spatne, mozna jsou dva druhy svetel, anglicky a evropsky, ale podstatny je to, ze se daji oba dva typy otocit pro provoz v dane zemi. Vadi necemu ze je videt ze je to pootocene, nebo je dulezitejsi to, jak to sviti? Proste to otoc a neres, mam to tak taky a je to ok i pro STK
Hranicar napsal:
[quote]atom napsal:
Rád se podělím o svoje zkušenosti s tímto prodejcem.Kupoval jsem od Mártyho motorku letos v únoru a mohu jej s klidným svědomím doporučit.Jednání po tel. i osobně bylo na jedničku a i když jsem kupoval moto v zimě (bylo půl metru sněhu)nechal mě projet, vše vysvětlil ,ukázal poškození,doložil serviskou a dokonce účtenkama ze servisu,doklady jsem měl za dva dny doma. Já za sebe spokojenost .
Toš to by ňa teda zajímalo, kde v Prahé majó přes zimó půl metra sněha? Co já vim, tak rekord je u Muzea pět centimetró...
Však ja tam bel zrovna, kdež tam belo na těch rovnéch střechách sněho kope a já tam verazel na nákope a přikópil.Tož bať.
Měl jsem zájem o F 800 GS (2013) motorka byla vizuálně v dobrém stavu, motor zněl dobře. Pán se nejprve trochu cukal na zkušební jízdu, kvůli tomu, že bylo po dešti, a že to bude muset zase mýt a kecy v kleci, tak jsem mu vysvětlil, že nehodlám kupovat motorku skoro za čtvrt míče bez toho, aniž bych se na ní svezl, tak pán svolil a nechal mě, proti složení zálohy v ceně motorky (215 000,-) se svézt.
Motorka odpovídala popisu (opotřebení odpovídající stáří, doložená servisní historie, nebyla bouraná atd.), nicméně motorka měla na svůj věk strašně hodně rzi (asi slaneček, byla z Edinburghu a stále celé ty 4 roky na větru a dešti). Všechny šroubky byly chycené nebo zoxidované.. k tomu rezavé brzdové destičky a rezavé olejové potrubí..
Pán mě následně přesvědčoval že "to je normální (u 4 roky staré motorky!!!) a že se už dneska nedělají motorky co dlouho vydrží", že to jsou vlastně jen kosmetické věci atd... Autobazar MonteCarlo jste viděli, ne? :c)
Následně při porovnání se srovnatelně starými (i staršími) kusy jsem shledal, že pán pěkně kecal.
TAKŽE BACHA! Nevěřit ani slovo a prověřovat! Prověřovat! Prověřovat!
Jak píše Bohumil.. Téměř všechny motorky z Anglie co jsem viděl byli jak popisuješ celé orezlé.. A to i novější kusy. Takže bohužel spíš tvoje neznalost..
Upravil kubas dne 02.05.2017 15:15
per aspera ad astra
hele vy dve jelyta... a) Edinburgh NENI Anglie, kazda moto neni vorezla. I .. svete dif se... DEUTSCHLAND ma pobrezni oblasti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2