Panove, nasel jsem tu spoustu vlaken o tvrdsich pruzinach, hustejsich olejich atp. Mate nekdo zkusenost s uplne jinejma vidlema? Honza Zlabek ma na svym HPN z X Country, je tu jeste nekdo, kdo to resil? Dozadu je moznosti spousta, ale predek jich zas tolik nenabizi...
Sadílek má teďka dvouventila s nějakou USD. Myslím,že by tam šlo téměř cokoliv,jen by bylo ideální to mít komplet,včetně kola,třmenu,kotouče a brejlí. Max by se musela udělat nová trubka do krku,se správnou délkou pro dvouventilovej krk a průměrem na naše ložiska. Volit něco s podobnou hmotností....
Pokud vim,tak nejcasteji se tam davaji z KTM 690.Ale vyzada si to vice uprav.Pak HPN davaji tusim marzochi,WP atd.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Teleskopy môžeš použiť v podstate z čohokoľvek ale budeš ich musiet preladiť na vyššiu hmotnosť. Ideálne by boli teleskopy z LC8, tá sa v sérií blíži k 200kg.
Začni listovať advrider fórum, sú tam také prestavby rozpísané.
Může mi někdo kdo konverzi má,či dělal nastínit jak vyřešil dorazy rejdu?
Napadají mě gumové silentboky našroubované přímo do výztuhy krku.
Má někdo jiné řešení které by neomezovalo dramaticky rejd?
Nevím,mám origo... No nejsu momentálně u motorky,ale nedalo by se to udělat jako na silničních motorkách,do spodních brejlí vrtnout díry,vyřezat závit a našroubovat imbus M8,jehož hlava vyčuhující nad brejle dělá doraz,kterej se opírá o návařek na rámu.... Ale myslím,že tvá varianta gumovejch špalků na rámu udělá uplně stejnou službu,možná ještě lepší,protože nebude hrozit ustřižení toho dorazu při pádu. Co máš v plánu z toho udělat za bestii? :-)
Nějak takhle.Většinu chci řešit sám,jelikož tolik peněz nemám,abych to kupoval jako skládačku.Chci se jenom snažit aby se z toho dal udělat z5 originál.Záleží mi spíš na funkci než na image.Chci na tom stejně jezdit v terénu.