Myslím si, že to stáčí kluci, co prodávají Čechům auta, motorky. Tím mám namysli Němce resp.: dlouhodobě žijící Čechy v Německu... Němci by si to nedovolili..
Prostě se ví, že My všichni rádi nakupujeme u našich sousedů. Kvalita, cena, stav.. atp
Upravil VojtechPolicky dne 24.11.2013 13:38
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
A čemu se divíte vopičáci ? Stáčí i čistokrevný Němci, o polských, tureckých, jugošských atd Němcích ani nemluvě. Dost let jsem vozil auta, většinou ze servisů, od ctihodných Němců,. autorizovaný...a stáčej, až na výjimky všichni. Najdete fakturu zaštrachanou pod sedačkou, km o 50 tisíc větší, a když mu to říkáte, tak ten pravej árijskej typ, modrovokej blond se jen uculuje..." Dasist normál kamarádn "
A že je to trestnej čin ? Pche, co na tom, dokaž to.. Serviska ? Daj se přece koupit. Razítka ? Dětský blbinky...Ale je fakt, že to s nima líp vypadá.
Stáčí celej svět, kluci v kravatách, kluci přičmoudlý...dá se na tom prostě vydělat
Moje auto ma stocenej tachometr z puvodnich 160tis. na 80tis.
Bylo koupeny novy v BMW Mnichov, tam i kompletne servisovany, 14 dni pred prodejem udelanej velkej servis vcetne tlumicu, kotoucu apod. a na prodej slo se stocenym tacho a padelanou serviskou.
Neni co k tomu dodat.
Ja kdyz kupoval auto tak jsem to neresil jelikoz stacej vsichni. Jen sem dukladne prossel auto i na zvedaku atd. a proste odjel to ze melo urcite o 50tis vic mi nevadilo jelikoz 1.9tdi vydrzi hoooodne a prezije tu kastli Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
před 12 lety jsem si koupil nový auto, rovnou ze salůnu, mělo výbavu co jsem chtěl, skla co jsem chtěl, barvu co jsem chtěl, auto objednané někým jiným, ale prý nevyzvednutý.
Po 2 letech jsem dělal větší úklid a našel jsem pod tapecírunkem množství kostiček okenního skla. Jak se tam ocitlo, jsem raději nedomýšlel.
červenej Elf
Jedna věc mě nejde do hlavy. Každej mele,jak ho stav tacho nezajímá,že je smířenej že je stočenej atd a když potom člověk prodává třeba dodávku s přiznanejma 400 000km,která je v naprosto top stavu,včetně čistýho interiéru,tak se toho nedá zbavit. A lidi si dou do bazaru koupit vo rok starší,komplet vybydlenou se 170 000km na tacho a sou zarytě přesvědčeni,že zrovna je nikdo nenatáhl a "prostě jen kápli na dobrej kus" :-) Stejně tak kdyš sem prodával varadero s 80 000km,v plné výbavě včetně ohlinsu a kufrů,koupenou tady v brně,nikdy nepadenou a za cenu čerstvě doveženejch varader z německa po tom nikdo ani neštěkl. Bejt svině,stočil bych ho na 25000km a druhej den by byla pryč. Stejně tak s těma dodávkama. Takže by se lidi měli nad sebou zamyslet.
A ten,kdo si myslí žejeho TDI kombík z německa je stočenej vo 50 tisíc km ať si k tomu jednu nulu přidá,dneska není vyjímka,když auta jezdí 150 000km ročně a dodávky už dávají 250-300 000km za rok,což je celkem masakr,ale potkávám se s nima dnes a deně:-)
Já v roce 2008 koupil pasata B5.5 1.9 tdi 74kw 2002...vypadal hezky...180 000km najeto...když jsem ho v roce 2009 prodával, tak se zjistilo, že poslední servis v D měl v roce 2005 s 360 000km...
před 12 lety jsem si koupil nový auto, rovnou ze salůnu, mělo výbavu co jsem chtěl, skla co jsem chtěl, barvu co jsem chtěl, auto objednané někým jiným, ale prý nevyzvednutý.
Po 2 letech jsem dělal větší úklid a našel jsem pod tapecírunkem množství kostiček okenního skla. Jak se tam ocitlo, jsem raději nedomýšlel.
Vikec napsal:
Jedna věc mě nejde do hlavy. Každej mele,jak ho stav tacho nezajímá,že je smířenej že je stočenej atd a když potom člověk prodává třeba dodávku s přiznanejma 400 000km,která je v naprosto top stavu,včetně čistýho interiéru,tak se toho nedá zbavit. A lidi si dou do bazaru koupit vo rok starší,komplet vybydlenou se 170 000km na tacho a sou zarytě přesvědčeni,že zrovna je nikdo nenatáhl a "prostě jen kápli na dobrej kus" :-) Stejně tak kdyš sem prodával varadero s 80 000km,v plné výbavě včetně ohlinsu a kufrů,koupenou tady v brně,nikdy nepadenou a za cenu čerstvě doveženejch varader z německa po tom nikdo ani neštěkl. Bejt svině,stočil bych ho na 25000km a druhej den by byla pryč. Stejně tak s těma dodávkama. Takže by se lidi měli nad sebou zamyslet.
A ten,kdo si myslí žejeho TDI kombík z německa je stočenej vo 50 tisíc km ať si k tomu jednu nulu přidá,dneska není vyjímka,když auta jezdí 150 000km ročně a dodávky už dávají 250-300 000km za rok,což je celkem masakr,ale potkávám se s nima dnes a deně:-)
Vikec napsal:
Jedna věc mě nejde do hlavy. Každej mele,jak ho stav tacho nezajímá,že je smířenej že je stočenej atd a když potom člověk prodává třeba dodávku s přiznanejma 400 000km,která je v naprosto top stavu,včetně čistýho interiéru,tak se toho nedá zbavit. A lidi si dou do bazaru koupit vo rok starší,komplet vybydlenou se 170 000km na tacho a sou zarytě přesvědčeni,že zrovna je nikdo nenatáhl a "prostě jen kápli na dobrej kus" :-) Stejně tak kdyš sem prodával varadero s 80 000km,v plné výbavě včetně ohlinsu a kufrů,koupenou tady v brně,nikdy nepadenou a za cenu čerstvě doveženejch varader z německa po tom nikdo ani neštěkl. Bejt svině,stočil bych ho na 25000km a druhej den by byla pryč. Stejně tak s těma dodávkama. Takže by se lidi měli nad sebou zamyslet.
A ten,kdo si myslí žejeho TDI kombík z německa je stočenej vo 50 tisíc km ať si k tomu jednu nulu přidá,dneska není vyjímka,když auta jezdí 150 000km ročně a dodávky už dávají 250-300 000km za rok,což je celkem masakr,ale potkávám se s nima dnes a deně:-)
Lidi proste chteji videt ty KM, jinak moje TDI neni z nemecka a o kolik bylo stazeny je celkem dolozitelny, alespon u me Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
zetor napsal:
Já v roce 2008 koupil pasata B5.5 1.9 tdi 74kw 2002...vypadal hezky...180 000km najeto...když jsem ho v roce 2009 prodával, tak se zjistilo, že poslední servis v D měl v roce 2005 s 360 000km...
Na mne bohužel padla výměna snad všecho...
Proto kupuju WV koncern kde nemam problem zjistit kdy byl nebo nebyl servis posledni v autorizaku.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
no kdysy jsem pracoval v jednom, dnes již neexistujícím autorizovaném servisu BMW. Přivezly se nová auta z fabriky a ty byly zavoskovaný na přepravu. S autama se jezdilo na odvosk do jedné ruční myčky, kde měli chemii na odvoskování tohoto vosku. Ukrajinec, kterej tam pracoval a auta si z placu vozil do boxu vohobloval celej bok takovým způsobem, že to bylo všechno na výměnu. Ukrajinec poté vzal dráhu a už ho nikdy nikdo neviděl a v servisu byla práce na 3 neděle.. Zákazníkovi se řeklo, že se zdrřela dodávka vozu a o tři týdny si přebíral s úsměvem "fungl nový" nikdy nebouraný vůz..
dokážu si představit, když ho po pár letech prodával a v bazaru mu řekli: "jooo pane, co to na nás zkoušíte, tady se měnil bok od předu dozadu.." jak se asi tvářil..
upozorňuji, že to je cca 15 let zpátky ale pochybuji, že by se tyto praktiky neděly dodnes..
Upravil jezek dne 25.11.2013 10:11