Nazdar GS-áci!
včera jsem si domů dovezl z druhé ruky R 1100 GS, u prodejce všehno OK, udělal jsem 170km domů bez problému, ale 400m před barákem motorka chcípla.
Nejede nastartovat, startér přetáčí, ale nejde ani roztlačit...
čeho jsem si všimnul, po sepnutí spínačky u předchozího majitele bzučelo čerpadlo (takové elektrické bzučení) teď to jenom dvakrát zacvaká a motor nenaskočí...
Ja bych se obrátil na prodejce. Kdyz se to stalo pri převozu.. tak je to skrytá vada,janak jak píše marek bmw + zoxidovane kontakty.. a svítí ti neutral ? Kdyz startujes ?
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Mě to dělal chcípák na tlačítku starteru,je tam takovej malej plíšek pod dvěma pérky a ten spojuje(rozpojuje)kontakty.Nepomohlo mi ho vyčistit,pérka trochu vytáhnout,protože už byl ten plíšek ošoupanej,tak vyřešeno klemou,chcípá klíčkem a fertig.
Dej na hlavni sgojan vyndej svicky na prave strane je zatka na prevodovce tu vyndej. Zapni klicek ukostri svicku a pres kvalt toc zadnim kolem motorem a kdyz se v okenku ukaze na setrvaku znacka OT musi preskocit niskra a bzuknout cerpadlo. Jak nee je to HALLUV snimac na remenici.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
To co popisuje servisák se stalo nedávno mě... Už mám objednanej Halluv snimač
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ja jen tak premylsim, kdyz rika ze mu nebzuci cerpadlo, nebude to spis neco jineho? Pokud se nepletu tak po sepnuti klicku cerpadlo bzukne a natlakuje bez ohledu na to zda je hall zivy nebo mrtvy.
radovant napsal:
Ja jen tak premylsim, kdyz rika ze mu nebzuci cerpadlo, nebude to spis neco jineho? Pokud se nepletu tak po sepnuti klicku cerpadlo bzukne a natlakuje bez ohledu na to zda je hall zivy nebo mrtvy.
Pokud řídíci jednotka neví, že se motor "točí", tak nedá impuls dalším el.součástkám. Tak mi to vysvětli Servisák...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Když je vadný Hallsenzor, tak jednotka neví, kdy má "dát" jiskru - pak ani nedá impuls vstřiku, aby "dal" palivo.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ano to vsechno chapu , ale puvodni prispevek rika, ze po sepnuti klicku mu to uz ani nezabzuci:
čeho jsem si všimnul, po sepnutí spínačky u předchozího majitele bzučelo čerpadlo (takové elektrické bzučení) teď to jenom dvakrát zacvaká a motor nenaskočí...
Já jel, najednou mi motorka chcípla a už jsem jí nenatočil... Po zapnutí klíčku mi jen cvakne start.relé a to je všechno, čerpadlo ani nevrkne. Motor točí, ale nesepne čerpadlo. Halluv snímač mi odešel do věčných lovišť.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
tak jak píše Kubrt: taktéž jsem jel, motka chcípla a nenatočila... Po sepnutí spínačky cvakne relé, ale čerpadlo už nesepne, motor točí normálně...
Doporučíte kde bych to mohl odvézt do servisu v Praze? popřípadě k někomu, kdo tomu rozumí a dokázal by mi pomoci? Kolik ten Halluv snímač stojí? zvládnul bych jej vyměnit doma sám? neastavil by se někdo se svým GSem zkusit prohodit ten snímač a diagnostikovat tak ten problém???
samozřejmě nechci to zadarmo...
Doma ho zvládneš vyměnit sám. A stojí nový cca 8000 Kč ( origo) a neorigo cca 3500 Kč.
posílám PM.
Ohledně servisu se dohodni s členem Servisák ostaně i on Ti muže pomoct jak diagnostikovat závadu
Upravil Kubrt dne 01.12.2013 15:06
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já jel, najednou mi motorka chcípla a už jsem jí nenatočil... Po zapnutí klíčku mi jen cvakne start.relé a to je všechno, čerpadlo ani nevrkne. Motor točí, ale nesepne čerpadlo. Halluv snímač mi odešel do věčných lovišť.
Sorry, jen jsem to nejak nepobral. Zamrzle obvody v hlave
Ahoj a když otočíš klíčkem a zapneš zapalování, rozsvítí se ti FID panel? Pokud se nerozsvítí ani ten tak bych to viděl spíš na ten senzor bočního stojánku, přesně takhle umřel i mě.
Kubrt napsal:
GP : konkretně u mě se FID panel normálně rozsvítí.
Radovant : v pohodě .
U 11ky mi kdyz vyklopim bocni stojanek chcipne motor a vypne FID panel, kdy ho zase vratim tak se zapne a zabzuci cerpadlo benzinu. U 1150 mam pocit muze na bocaku motor bezet ne? Tak tam FID kvuli tomu nezhasne...
Jo jo, u 1150 motor jede na neutral i na bočáku. Teda u mojí jo .
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.