Ahoj, nenašel jsem zde nikde podobný problém. Už podruhé se mi stalo že při startu se jakoby na cca pul vteřiny přerušil proud a vynulovalo mi to hodiny. Bylo to vždy když jsem s motorkou déle nejel..déle myslím třeba tam max. 3dny. Napadá někoho čím by to mohlo být. Baterka nevím v jakém je stavu, ale mám jí stále na udržovacím proudu.
Děkuji za názory
Jo baterkou.Udelalo mi to parkrat loni koncem sezony.Kupodivu baterka i pres to vydrzela celou letosni uz 7mou sezonu.
Upravil vevis dne 06.12.2013 18:01
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
DM3555 napsal:
Díky, zkusím startér vyčistit...snad tu najdu někde návod a pak baterku uvidím zda koupit, ani nevím jak je stará.
Ser na starter,je to baterka. Kdyby to byl starter,tak to bude dělat pořád.
Jo ale mám moto krátce a volal jsem bývalému majiteli a na baterku se ptal a prý byla nová ještě je v záruce a mám jí pořád na dobíječce
Upravil DM3555 dne 06.12.2013 21:36
Je to sice trochu něco jinýho, ale mě se jednou stalo, že jsem zastavil, oblek nepromok a že zase pojedu a už sem neodjel. Při mačknutí starteru všechno zhaslo a trada. No verdikt byl pro elektrikáře úsměvný - na + od baterky byla usazená vazelína, takže tam byl přechoďák jak bejk (naprázdno se tam ztrácely 3V).
Takže nejen baterka...ale i její kontakty je třeba udržovat :-)
DM3555 : a co máš za baterku? Gelová, kyselinová ... ?
Irskej : nehrabal se někdo v elektrice? Hodiny mají bejt pod napětím pořád. A nejspíš i přes pojistku, tam by to chtělo oměřit jestli je tam napětí i při vyplým klíčku.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Ja daval baterku loni a kontakty jsou cisty.
kdyz bude pojistka vypalena,tak by nesly vubec.
Kazdopadne my jeste blbne ABS,tak je to mozna spolecnej problem.
Irskej : no to by samozřejmě hodiny jít neměly při spálený pojistce vůbec, ale taky by měly jít pokud spálená není pořád :-) A ABS blbne elektricky? Já takhle z hlavy nevím, ale jestli tam nemůže bejt problém s ukostřením třebas, když toho hloupne víc. Myslím že hlavní bod je na převodovce.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Ja se porad chystam,ze udelam mensi udrzbu pres zimu.
Ta kostra me taky napadla.
ABS vypada,ze je to elektro problem.I kdyz kapalinu jsem menil jak jsem koupil a kdy to kdo delam prede mnou,nikdo nevi.
No nie som mechanik,ale nechapem ako by to mohlo byt baterkou,ked sa mu vzdy podarilo nastartovat,to by sa mu asi s vybitou nepodarilo? Mne sa to stalo tiez,ze som sa snazil nastartovat a nic,hodiny vynulovane,ale to bola baterka k.o a starterom ani neotocila....
Ano podařilo se mi vždy nastartovat, jen to má při točení takový nepravidelný točky, jakoby zadrhává a jak jsem psal 2x to uplně zastavilo na pul sekundy a vynulovalo to hodiny.
Šiel by som po batérii, kontaktoch na baterke, kontakte na prevodovke, štart. relé, poistkách /nielen vizuálne/, bezp. vypínači, spínačke, ...
Ešte ma napadá synchronizácia valcov /podtlaky/, keď vravíš, že má nepravidelné točky pri štarte. Po nastavení bude chytať lepšie /ľahšie/, nebude sa toľko klepať- ukľudní sa, možno pocítiš aj na výkone a spotrebe, ... Buď to v domácich podmienkach obyč. priehľadnou hadičkou s kvapalinou v tvare U, alebo v servise na počkanie na budíkoch. A pri jednom už aj emisie.
Že blbne ABS je chybou elektriky, zablbne vždy, keď buď štartuješ rýchlo po zapnutí alebo pri štarte príliš poklesne napätie na batérii.