Ahoj, uměl by tady někdo a byl by ochoten se pokusit o opravu tachometru? Proměřuje, zasekává se. Táhlo náhonu by mělo být v pořádku, protože původní tachometr, který jsem měl ale v mílích fungoval normálně.
Dělal jsem léta v PALu na rychloměrech a když se zasekávaly, stříkal se sprejem silikonový olej otvorem pro žárovku do krytu. (Silkal) můžeš to zkusit, nic nezkazíš.
KUKY se vrací
KUKY napsal:
Dělal jsem léta v PALu na rychloměrech a když se zasekávaly, stříkal se sprejem silikonový olej otvorem pro žárovku do krytu. (Silkal) můžeš to zkusit, nic nezkazíš.
To jsem zkoušel aby jsem ho vůbec rozchodil, ale pomohlo jen zčásti, jak jsem psal občas se sekne a proměřuje neustále.
V robote som síce nedávno rozrábal a opravoval asi tri z nových mašín- z 1200 a 800viek tiež sa sekali a to boli motorky s pár km, ale snáď staršie nebude zložitejšie. Len posielať to za hranice pre teba asi nemá význam
...teoreticky by sa to ku mne dostať mohlo a úplne zadarmo, to by si to ale musel hodiť buď do prahy, alebo brna...
DodikPE napsal:
V robote som síce nedávno rozrábal a opravoval asi tri z nových mašín- z 1200 a 800viek tiež sa sekali a to boli motorky s pár km, ale snáď staršie nebude zložitejšie. Len posielať to za hranice pre teba asi nemá význam
...teoreticky by sa to ku mne dostať mohlo a úplne zadarmo, to by si to ale musel hodiť buď do prahy, alebo brna...
Není mi teda zcela zřejmé, jak souvisí tachometr se startérem, ale budiž :-).
Souhlasím plně se servisákem. Pokud už máš startér venku, to nejhorší máš za sebou. Mám to také čerstvě hotovo.
Doporučuju startér rozebrat celý. tj. sundat stator, zkouknout magnety, vyčistit komutátor, zkontrolovat délku uhlíků, promazat a poskládat zpět. Mrkni, zda pevně sedí víčko planetové převodovky.
Pokud víš co a jak, je to celé práce na max. hodinku - ačkoliv napoprvé ti to zabere asi víc.
______________
R1150R 2004
Myšleno hlavně ve smyslu, že neshledávám samotné rozebrání startéru jako složitější úkon, než jeho demontáž.
Popravdě ale Rko má jeden šroub špatně přístupný - je dost možné, že GS má toto řešeno jinak. S minimální výbavou nejde šroub téměř povolit - buďto klíč ani nenasadíš a nebo jím nemáš kam otočit. Napodruhé jsem už byl vybaven menší gola sadou s bezpočtem adaptérů a startér byl venku jedna dvě.
______________
R1150R 2004
ficus napsal:
Myšleno hlavně ve smyslu, že neshledávám samotné rozebrání startéru jako složitější úkon, než jeho demontáž.
Popravdě ale Rko má jeden šroub špatně přístupný - je dost možné, že GS má toto řešeno jinak. S minimální výbavou nejde šroub téměř povolit - buďto klíč ani nenasadíš a nebo jím nemáš kam otočit. Napodruhé jsem už byl vybaven menší gola sadou s bezpočtem adaptérů a startér byl venku jedna dvě.
Demontaz je v pohode,rozebrani snad taky,ale pri skladani udelas chybu snadno,ani o tom nevis.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Děkuji všem zúčastněným za podrobné vysvětlení problému se startérem, až se tento problém u mě projevý tak budu mít už náskok...nicméně momentálně řeším problém s TACHOMETREM....TAKŽE up.Děkuji