Majitel je na cestě kolem světa - vyrazil ze Soulu (Jižní Korea) a přes Mongolsko a Turecko dorazil do Prahy. Motorka byla celkem v dobrém stavu, jen trošku obouchaná po pádech, pravý kufr je v divném úhlu a nebyla evidentně servisovaná (v airboxu byla voda a emulze, bordel nad klapkama apod).
On se teď rozhoduje co dál - jestli pojede do Španělska a pak do Jižní Ameriky nebo dá Afriku od severu k jihu západním pobřežím a dál se uvidí. Má čas někdy do léta... No není to paráda?
Jinak motorka má najeto asi 60 tisíc a na téhle cestě ujel zatím asi 29 tisíc.
Jestli máte někdo nějaké otázky co by vás zajímaly - napište a zařídím odpovědi zítra až se sem staví.
cepik napsal:
Jaké technické problémy s moto ho po cestě potkaly?
To jsem se ho ptal už včera. Vyteklý zadní tlumič (výměna v Turecku), nehřeje levý heft (kašle na to - nový je moc drahý) ale jinak OK.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
stejny problemy jako mam ja.Tlumic a uz druhy levy heft.
co loziska v kolech?
Jaky ma rok vyroby...tusim 2011 podle barvy>?
Jinak mu moc fandim!!!!
Nema nejaky web?
Upravil dufino dne 18.12.2013 15:43
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
stejny problemy jako mam ja.Tlumic a uz druhy levy heft.
co loziska v kolech?
Jaky ma rok vyroby...tusim 2011 podle barvy>?
Jinak mu moc fandim!!!!
Nema nejaky web?
taky fandim. Levej heft jsem vzdal tez uz davno.
bohuzel ten na LC vypada konstrukcne podezrele podobne :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Odpovědi:
kim: ne, všechno originál, neměl peníze a řeší věci až má potřebu to řešit. Tlumič chtěl v turecku lepší ale nebyl hned, tak dal zase sériový od BMW. Má jen jiný plexi (Givi) a pár doplňků ale postupně to bude muset řešit, protože teď měl utržený chladič, tak se tam dávaly kovový výztuhy, bude potřebovat mřížku na chladič (už ho jednou opravoval) apod. Drobnosti. Nic velkého a zásadního. Váží 70kg vč. oblečení, takže to je taky trošku rozdíl.
dufino: ložiska si koupil náhradní aby měl možnost to vyměnit bez čekání nebo shánění dílů.
Jinak k těm poruchám si ještě vzpomněl že na cestě vyvařil chladič - a prý nebylo ani moc horko. Prostě to vyvařil. Otázka je, co tam měl za chladicí směs a kolik toho tam bylo. Každopádně to uvařil. V turecku mu v servisu dávali novou náplň. My jsme dolívali jen pár deci. Bylo to OK.
Z Mongolska do Turecka jel bez zadního tlumiče (!), takže jel extrémně pomalu a opatrně, protože motorka se nedala udržet na cestě. Bylo to přes 10 tisíc km bez zadního tlumiče. Nikde mu s tím nebyli schopní pomoct.
Jinak co říkal ten pán co se potkali v tom Mongolsku, tak prý jet za ním bylo vtipný - bez toho tlumiče jel prý kolem 50km/h maximálně a v každé zatáčce i poloviční rychlostí. Jakmile ho něco rozhodilo (díra, kámen) tak prý měl problém utržet se vůbec na cestě. Prý měl staženou pružinu dráty aby to tolik neskákalo ale pořád mu to praskalo apod. Asi to byl očistec.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ciste teoreticky a pro budoucnost :-) - nebylo by v takovych pripadech nejlepsi narvat na pistnici treba kus gumovy hadice ? aby to melo aspon jakejs takejs doraz a "tlumeni" nez nic ? - jinak jak se znam nejspis bych vykuchal tlumic treba z nejakyho zigula (bez pruziny) a jakkoliv bych ho zbastlil treba na osku a za podsedlak nebo vybastlit kus plechu - porad lepsi nez se houpat 10tis na pruzine to je skoro dost na to se na to uplne vykaslat :-)
vlastne uz se vidim jak turkovi beru z ruk svarecku a flexu a montuju na to dvojici tlumicu z nejakyho auta :-D
Upravil milanek dne 19.12.2013 23:43
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek: no ptali jsme se, proč to nějak nouzově neřešil - třeba i zasláním toho tlumiče někam po cestě a říkal, že takhle jel alespoň pomalu, míň padal a víc si prohlídnul místa kudy jede. Evidentně mu to až tak moc nevadilo. Je mu fuk, jestli jede měsíc nebo tři, tak co...
Guma na pístnici toho asi moc nevyřeší. Nemám zkušenost s tlumičem na motorce ale s 4x4, kdy nám vytekly čtyři tlumiče ze čtyř v Tunisku. Na pístnici jsme dali kroužky s dírama vyrobený z pneumatik (prostě takový velký podložky), mysleli jsme si, že to udělá útlum aby to nebylo tak šílený. Vydrželo to asi 3h. Pak se úplně rozmastily. Jasně, váha motorky asi je úplně jiná a on nemusel jet v dunách, kde to prostě jde naplno ať chceš nebo ne. Opatrně se v tom jet nedá ale evidentně to buď nechtěl řešit nebo mu nikdo nepomohl. Mimochodem, Špáča před 10 lety v jižní americe taky jel na GS bez zadního tlumiče jen na péru a on to tam chtěl řešit a nikde nenašel nikoho, kdo by tam dostal něco co by trošku pasovalo. A jižní amerika je řekl bych civilizovanější než Mongolsko nebo Tádžikistán nebo kudy všude on jel do toho Turecka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Slíbil že občas napíše jak mu to jde..
Jinak co říkal ten pán co se potkali v tom Mongolsku, tak prý jet za ním bylo vtipný - bez toho tlumiče jel prý kolem 50km/h maximálně a v každé zatáčce i poloviční rychlostí. Jakmile ho něco rozhodilo (díra, kámen) tak prý měl problém utržet se vůbec na cestě. Prý měl staženou pružinu dráty aby to tolik neskákalo ale pořád mu to praskalo apod. Asi to byl očistec.
borec. Ja bez tlumice jel jen cca 2 tis km z Kazachu do Ruska a do MNG bych se tenkrat neodvazil. Chtel jsem to vzdat a skakavou cestou jet domu.
Kazda nerovnost te zadek rozhoupala na maximum a hazelo me to tak ze jsem lital do riditek. Jel jsem pomaleji nez UAZy, gaziky a pod.
Ale kluci rusky v meste Barnaul to opravily na dalsich cca 8000km, pak to zase vyteklo.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...